Ericsson va administra operațiunile din teren ale TeliaSonera în Suedia

26 ianuarie 2015

TeliaSonera și-a reînnoit și extins contractul cu Ericsson (NASDAQ: ERIC), semnat inițial în 2010. Ericsson va fi, de acum, responsabil pentru operațiunile din teren atât pentru rețeaua fixă, cât și pentru rețeaua mobilă.

Ericsson va administra operațiunile din teren ale TeliaSonera în Suedia

TeliaSonera și-a reînnoit și extins contractul cu Ericsson (NASDAQ: ERIC), semnat inițial în 2010. Ericsson va fi, de acum, responsabil pentru operațiunile din teren atât pentru rețeaua fixă, cât și pentru rețeaua mobilă.

. Datorită prelungirii contractului, Ericsson își va extinde activitatea în opt regiuni noi, corespunzătoare unei creșteri de 200%.

Ericsson va oferi servicii în teren pentru rețelele fixe și mobile ale operatorului, incluzând servicii de instalare, reparație și livrare a conexiunilor pentru clienți noi și existenți, atât pentru rețeaua pasivă, cât și pentru cea activă.

Charlotta Sund, președinte al regiunii Europa de Nord și Asia Centrală, Ericsson, a declarat: „Complexitatea tot mai mare a rețelei și a așteptărilor de performanță forțează operatorii să fie mai eficienți din punct de vedere al costurilor, oferindu-le, de asemenea, o experiență de înaltă calitate clienților lor. Ericsson a investit peste $1 miliard în instrumente, metode și procese care să le ajute clienții să-și îmbunătățească eficiența rețelei. Ne-am angajat să le oferim celor de la TeliaSonera cele mai bune abilități din portofoliul nostru și expertiză la nivel global, astfel încât abonații lor să primească servicii de și mai bună calitate și un plus de viteză.”

Din 2003, Ericsson este responsabil pentru administrarea activităților din teren, inclusiv pentru întreținerea din teren, administrarea părților de schimb și a inventariilor din rețeaua TeliaSonera.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.Solicitările și Condițiile Inițiale.Înaintea introducerii sistemului de management al documentelor (DMS), DocuWare, departamentul de a...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward