Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

08 iulie 2019

Piața globală a aplicațiilor software pentru segmentul imobiliar este estimată la aproape 13 miliarde de dolari până în anul 2025, conform unui studiu de piață publicat de compania Adroit Market Research. Creșterea populației, deschiderea mare către migrație fie dintr-un oraș în altul, fie în alte părți ale globului, precum și dezvoltarea apetitului pentru tehnologie sunt principalele atribute care stau la baza investițiilor majore în soluțiile software de management a imobilelor.

 

Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

În ultimii 4 ani, interesul pentru achiziția de apartamente a avut, conform Capital.ro, o rată de creștere de 3 ori mai mare, în toate marile orașe ale țării. Menținerea și poziționarea față de numărul mare de agenții imobiliare existente pe piață se poate face prin intermediul unui management eficient al resurselor (materiale, financiare, umane) și al datelor despre posibilii clienți. 

Aplicațiile software pentru industria imobiliară contribuie la gestionarea optimă a tuturor activităților pe care le implică procesul de vânzare-cumpărare, de la administrarea imobilelor și agenților, la crearea ofertelor și suport post- achiziție. 

Care sunt funcționalitățile principale pe care le întrunește o aplicație software pentru imobiliare?

  • Stocarea și gestionarea bazelor de date despre clienți, proprietari, clădiri, agenți imobiliari;
  • Căutare rapidă a unor informații despre clienți precum număr de telefon, nume, coduri interne;
  • Istoric al ofertelor, contractelor și clienților;
  • Gestionarea și monitorizarea activității agenților imobiliari;
  • Administrarea zonelor;
  • Filtrare și sortare în funcție de criterii personalizate;
  • Furnizarea unor informații în timp real asupra cheltuielilor sau plăților;
  • Repartizarea costurilor;
  • Localizarea investițiilor imobiliare în context geospațial;
  • Setarea unor alerte (spre exemplu, pentru expirarea contractelor proprietăților închiriate);
  • Raportare personalizată și complexă a ofertelor, plăților, comisioanelor, activităților sau altor detalii despre clienți sau agenți imobiliari.

De asemenea, multe dintre aplicațiile software din domeniu pot fi accesate și de pe dispozitivele mobile, ceea ce permite o gestionare a resurselor și a informațiilor mai rapidă, mai facilă și de oriunde. În acest context, dacă soluția este utilizată și de către agenți, aceștia pot adăuga și vizualiza ofertele în timp real, direct de pe teren.

Top 7 beneficii pentru care o agenție imobiliară ar alege o astfel de aplicație software

  1. Mai mult timp pentru tranzacții:
    • preluarea automată a datelor despre clienți;
    • acces rapid și ușor la o gamă largă de informații, stocate în același loc;
    • căutare și filtrare rapidă a informațiilor.
  2. Crearea unei relații solide cu posibilii clienți:
    • Stocarea datelor despre aceștia;
    • Personalizarea comunicării cu ei;
    • Crearea unor oferte adaptate cerințelor acestora;
    • Setarea unor notificări (remindere pentru întâlniri, alerte pentru contracte care vor expira sau detalii importante de care să țină cont în comunicarea cu aceștia);
    • Furnizarea unui suport în tot procesul de achiziție/închiriere;
  3. Acces permanent la date, indiferent de locație, de pe dispozitivele mobile;
  4. Optimizarea costurilor:
    • monitorizarea și repartizarea costurilor implicate;
    • localizarea celor mai bune oportunități pentru investiții imobiliare;
    • posibilitatea creării raportului cerere-ofertă cel mai potrivit pentru ambele părți.
  5. Creșterea eficienției la nivel general:
    • viziune globală asupra tuturor resurselor implicate în agenție;
    • realizarea unor statistici, curbe de sezonalitate, tendințe;
    • crearea unor rapoarte privind performanța agenților, activitatea clienților și rezultatele vânzărilor.
  6. Monitorizare facilă a întregului flux de activități;
  7. Management eficace al echipei de agenți;
  8. Posibilitatea integrării cu site-ul de prezentare.

Factor esențial pentru creșterea productivității și consolidarea poziției la nivelul industriei, aplicațiile software pentru agențiile imobiliare pot fi regăsite în portofoliul Softlead. Ai nevoie de o astfel de soluție? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Soft Promovare si Monitorizare Anunturi Imobiliare

Soft imobiliar CRM utilizat de agentii pentru outsourcingul monitorizarii pietei. Functioneaza ca un sistem permanent de eficientizare si organizare a cererilor agentilor imobiliari. Creativitate si tehnologie intr-un portal de imobiliare unic axat exclusiv pe cumparatori si agenti. Instrument managerial ideal pentru externalizarea serviciilor administrative si de prospectare a p...

Citește tot arrow_forward
AsProp

Descriere Scopul acestui website este gestiunea automată a oricărui grup de locuinţe care au cheltuieli comune (condominiumuri), asteptand clienti de oriunde din Romania, din Cartierele rezidenţiale, Asociaţiile de locatari sau Cartierele ANL, sociale etc. Avem două forme de accesare a acestei aplicaţii: prin "închiriere de software" (servicii de tip SaaS) sau prin cumpararea de Lice...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Competiția MobilPRO – Inovare și Mobilitate revine în data de 16 Martie 2019

Competiția MobilPRO – Inovare și Mobilitate revine în data de 16 Martie 2019 cu o nouă ediție dedicată tuturor tinerilor pasionați de tehnologie și aplicații mobile! Dacă ești și tu unul dintre tinerii cu minți creative, te invităm să participi la una dintre cele mai interactive experiențe de concurs....

Citește tot arrow_forward

Yango, aplicație internațională de e-hailing, se lansează în România

Yango, aplicație digitală de e-hailing, care operează în prezent în 16 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, se lansează astăzi în București. România devine astfel a cincea țară a Uniunii Europene în care serviciul este disponibil, după Estonia, Letonia, Lituania și Finlanda. Yango este parte a grupului Yandex, una dintre cele mai mari companii de...

Citește tot arrow_forward

Smart ID Dynamics este “Partner of the year 2018” pentru SEE & CEE la Summit-ul Regional al Partenerilor Zebra Technologies

Smart ID Dynamics, lider de piata in Romania pe segmentul solutiilor pentru mobilitate enterprise, a primit premiul “Partner of the year 2018” pentru  Europa Centrala si de Est in cadrul Summit-ului Regional al Partenerilor Zebra Technologies care a avut loc anul acesta in Viena. Premiul reprezinta o recunoastere a rezultatelor inregistrate pe piata din Romania – cifra de af...

Citește tot arrow_forward