Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

08 iulie 2019

Piața globală a aplicațiilor software pentru segmentul imobiliar este estimată la aproape 13 miliarde de dolari până în anul 2025, conform unui studiu de piață publicat de compania Adroit Market Research. Creșterea populației, deschiderea mare către migrație fie dintr-un oraș în altul, fie în alte părți ale globului, precum și dezvoltarea apetitului pentru tehnologie sunt principalele atribute care stau la baza investițiilor majore în soluțiile software de management a imobilelor.

 

Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

În ultimii 4 ani, interesul pentru achiziția de apartamente a avut, conform Capital.ro, o rată de creștere de 3 ori mai mare, în toate marile orașe ale țării. Menținerea și poziționarea față de numărul mare de agenții imobiliare existente pe piață se poate face prin intermediul unui management eficient al resurselor (materiale, financiare, umane) și al datelor despre posibilii clienți. 

Aplicațiile software pentru industria imobiliară contribuie la gestionarea optimă a tuturor activităților pe care le implică procesul de vânzare-cumpărare, de la administrarea imobilelor și agenților, la crearea ofertelor și suport post- achiziție. 

Care sunt funcționalitățile principale pe care le întrunește o aplicație software pentru imobiliare?

  • Stocarea și gestionarea bazelor de date despre clienți, proprietari, clădiri, agenți imobiliari;
  • Căutare rapidă a unor informații despre clienți precum număr de telefon, nume, coduri interne;
  • Istoric al ofertelor, contractelor și clienților;
  • Gestionarea și monitorizarea activității agenților imobiliari;
  • Administrarea zonelor;
  • Filtrare și sortare în funcție de criterii personalizate;
  • Furnizarea unor informații în timp real asupra cheltuielilor sau plăților;
  • Repartizarea costurilor;
  • Localizarea investițiilor imobiliare în context geospațial;
  • Setarea unor alerte (spre exemplu, pentru expirarea contractelor proprietăților închiriate);
  • Raportare personalizată și complexă a ofertelor, plăților, comisioanelor, activităților sau altor detalii despre clienți sau agenți imobiliari.

De asemenea, multe dintre aplicațiile software din domeniu pot fi accesate și de pe dispozitivele mobile, ceea ce permite o gestionare a resurselor și a informațiilor mai rapidă, mai facilă și de oriunde. În acest context, dacă soluția este utilizată și de către agenți, aceștia pot adăuga și vizualiza ofertele în timp real, direct de pe teren.

Top 7 beneficii pentru care o agenție imobiliară ar alege o astfel de aplicație software

  1. Mai mult timp pentru tranzacții:
    • preluarea automată a datelor despre clienți;
    • acces rapid și ușor la o gamă largă de informații, stocate în același loc;
    • căutare și filtrare rapidă a informațiilor.
  2. Crearea unei relații solide cu posibilii clienți:
    • Stocarea datelor despre aceștia;
    • Personalizarea comunicării cu ei;
    • Crearea unor oferte adaptate cerințelor acestora;
    • Setarea unor notificări (remindere pentru întâlniri, alerte pentru contracte care vor expira sau detalii importante de care să țină cont în comunicarea cu aceștia);
    • Furnizarea unui suport în tot procesul de achiziție/închiriere;
  3. Acces permanent la date, indiferent de locație, de pe dispozitivele mobile;
  4. Optimizarea costurilor:
    • monitorizarea și repartizarea costurilor implicate;
    • localizarea celor mai bune oportunități pentru investiții imobiliare;
    • posibilitatea creării raportului cerere-ofertă cel mai potrivit pentru ambele părți.
  5. Creșterea eficienției la nivel general:
    • viziune globală asupra tuturor resurselor implicate în agenție;
    • realizarea unor statistici, curbe de sezonalitate, tendințe;
    • crearea unor rapoarte privind performanța agenților, activitatea clienților și rezultatele vânzărilor.
  6. Monitorizare facilă a întregului flux de activități;
  7. Management eficace al echipei de agenți;
  8. Posibilitatea integrării cu site-ul de prezentare.

Factor esențial pentru creșterea productivității și consolidarea poziției la nivelul industriei, aplicațiile software pentru agențiile imobiliare pot fi regăsite în portofoliul Softlead. Ai nevoie de o astfel de soluție? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. ...

Citește tot arrow_forward
Soft Promovare si Monitorizare Anunturi Imobiliare

Soft imobiliar CRM utilizat de agentii pentru outsourcingul monitorizarii pietei. Functioneaza ca un sistem permanent de eficientizare si organizare a cererilor agentilor imobiliari. Creativitate si tehnologie intr-un portal de imobili...

Citește tot arrow_forward
AsProp

Descriere Scopul acestui website este gestiunea automată a oricărui grup de locuinţe care au cheltuieli comune (condominiumuri), asteptand clienti de oriunde din Romania, din Cartierele rezidenţiale, Asociaţiile de locatari sau Cartierele ANL, ...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

RE/MAX România lansează, în premieră, funcția de căutare vocală în portal

Peste 300 persoane, prezente anul acesta la Convenția Națională RE/MAX România

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward