Eurosport intră în parteneriat cu CA Technologies pentru Marile Tururi de ciclism, creând o aplicație complementară TV-ului

18 mai 2017
Eurosport, destinația favorită pentru sport și Gazdă a Ciclismului în Europa, intră în parteneriat cu CA Technologies, lider de piață pentru furnizarea de software și de soluții IT, colaborând pentru integrarea tehnologiilor și sponsorizări cross-platformă.  

·    CA Technologies devine partener oficial de software pentru Marile Tururi de ciclism de pe Eurosport
·    Noua aplicație permite fanilor Eurosport să se apropie de „pluton” mai mult ca niciodată
·    CA Technologies va furniza tehnologiile API Management și App Experience Analytics, pentru a oferi utilizatorilor o experiență dinamică

Eurosport, destinația favorită pentru sport și Gazdă a Ciclismului în Europa, intră în parteneriat cu CA Technologies, lider de piață pentru furnizarea de software și de soluții IT, colaborând pentru integrarea tehnologiilor și sponsorizări cross-platformă.

Fanii ciclismului vor avea parte de o experienţă unică prin intermediul unei aplicaţii ce va fi disponibilă începând cu transmisiunile pentru Giro d’Italia. Prin instrumente precum CA API Management și CA App Experience Analytics, pentru prima dată Eurosport va oferi în direct o hartă interactivă cu datele rutierilor pe durata Giro d’Italia şi a altor curse importante de ciclism din acest sezon.

Noile instrumente vor fi integrate în aplicația existentă a Eurosport și în versiunile mobile ale website-urilor, pentru a permite fanilor să urmărească plutonul în fiecare moment al cursei și a accesa datele GPS și biometrice ale ciclistului preferat, cum ar fi altitudinea, viteza, forța, ritmul și pulsul, toate în timp real. Eurosport va folosi aceste noi instrumente și pentru informațiile grafice ce vor îmbogăți transmisiunile TV în direct, oferind telespectatorilor și experților săi analize detaliate.

CA API Management va integra în timp real fluxul de informații despre dinamica fiecărui ciclist, direct în noua hartă interactivă. De asemenea, CA App Experience Analytics va oferi Eurosport informații despre obiceiurile de consum ale utilizatorilor, pentru a optimiza aplicația, experiența de navigare și dispunerea meniurilor, și va furniza date analitice esențiale, pentru a îmbunătăți performanța și stabilitatea aplicației.

Eurosport va mai produce conținut suplimentar digital și scurt-metraje de ciclism, încorporând noile fluxuri de date, conținut ce va fi inclus în aplicații și în versiunile mobile ale website-urilor. Aceste materiale vor cuprinde avancronici și retrospective de etapă, analize ale momentelor cheie bazate pe reluări „slow motion”, imagini „zoom” și noi programe „Sport Explainers” – seria exclusivă de programe, dedicată aspectelor tehnice esențiale din sport și care va fi sponsorizată de CA Technologies.

În plus, în calitate de partener de software oficial pentru transmisiunile Marilor Tururi de ciclism la Eurosport, CA Technologies va beneficia și de promovarea multi-platformă a mărcii proprii prin intermediul spot-urilor TV și digitale și prin conținut sponsorizat.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Căutăm în permanenţă soluții care să îmbogățească transmisiunile noastre de la cele mai mari competiții sportive din lume, iar acest parteneriat este o soluție perfectă pentru cursele de ciclism de anul acesta. Știm că fanii își doresc acces la toate statisticile și datele, iar noi tocmai asta le oferim, prin acest parteneriat cu CA Technologies, alături de transmisiunile noastre TV.”

Peter Hutton, a adăugat: „Acesta este un pas înainte în transformarea noastră digitală, iar sistemul furnizat de CA Technologies ne permite să aducem fanii ciclismului mai aproape ca niciodată de cicliști și poveștile lor.”

Lauren Flaherty, Chief Marketing Officer CA Technologies, a declarat: „Ne mândrim cu acest parteneriat și suntem încântați că Eurosport va folosi soluțiile noastre pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. Televizorul rămâne cel mai popular ecran pentru a urmări marile evenimente sportive, însă totodată experiențele oferite de aplicații dedicate ecranelor complementare câștigă tot mai mult teren. Soluțiile CA Technologies vor extinde capacitatea de integrare a datelor pentru Eurosport, în timp ce fanii vor avea parte de o experiență de vizionare complementară interactivă și captivantă, care va diferenția cu adevărat acoperirea media oferită ciclismului de Eurosport.”

În 2017, calendarul Eurosport al transmisiunilor din ciclism va cuprinde din nou toate Marile Tururi, cu transmisiuni exclusive și mai ample ale Turului Italiei – Giro d’Italia, plus 25 de curse din Circuitul Mondial UCI, inclusiv toate cele cinci curse „Monumentale”. În total, Eurosport va transmite ciclism în direct pe canalele sale în peste 200 de zile ale anului, cu un total de 2.300 de ore.

Câștigătorul de etape din Turul Franței și principalul analist de ciclism al Eurosport, Juan Antonio Flecha, a declarat: „Acest parteneriat este o veste minunată pentru fanii ciclismului, care vor avea acces la mai multe informații despre cursele din cele mai prestigioase competiții. Datele obținute sunt de o importanță covârșitoare pentru echipe și pentru cicliști, iar acum fanii pot obține unele informații esențiale în timp real, pe parcursul transmisiunilor în direct ale Eurosport și gratuit prin aplicația dedicată Eurosport. Ca analist, și mie îmi oferă o imagine mai detaliată a ceea ce se întâmplă pe traseu și aștept cu nerăbdare să explic toate acestea telespectatorilor pe parcursul acestui sezon.”

Promo-ul aplicaţiei poate fi vizualizat în link-ul următor: Marile Tururi de Ciclism.

Pentru o experiență aparte din fiecare etapă a Marilor Tururi din acest an, descărcați aplicația Eurosport – disponibilă gratuit pentru dispozitivele Apple, Android și Windows.

eurosport-intra-in-parteneriat-cu-ca-technologies-pentru-marile-tururi-de-ciclism-creand-o-aplicatie-comp 

2017-05-18 17:14:25 

Eurosport intră în parteneriat cu CA Technologies pentru Marile Tururi de ciclism, creând o aplicație complementară TV-ului

Softlead

1
2

alte articole it&c

Chivas Venture anunță câştigătorul ediției a III-a în România O competiţie de antreprenoriat cu impact social

Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, a desemnat câştigătorul celei de-a treia etape locale în România. Taraba Virtuală este business-ul care va merge mai departe în etapa internaţională a competiţiei, organizata anul acesta la Oxford și Amsterdam.

citeste tot

România este vicecampioană mondială la turneul de sumo robotic de la Tokyo

Echipa românească Flex s-a clasat pe locul al doilea la cea de-a 29-a ediție a competiției de sumo robotic All Japan Robot Sumo Tournament, organizată în luna decembrie, la Tokyo, concurs la care au participat 120 roboți din 25 de țări.

citeste tot

Turla are drept țintă diplomații din Europa de Est atacând prin intermediul unor kituri false Adobe Flash Player

ESET, lider global în securitatea informațiilor, a identificat și a analizat noul cod malware folosit de Turla – un grup notoriu de spionaj cibernetic, sponsorizat de entități de stat - ce vizează organizații politice importante din Europa de Est. Acest nou instrument, dezvăluie ESET, încearcă să determine victimele potențiale să instaleze secvențe software (dovedite malware) din surse care impersonează fraudulos site-ul Adobe, cu scopul de a sustrage după compromiterea PC-ului,  informații sensibile deținute de țintele vizate de Turla.

citeste tot