Executor IT, aplicația informatică dedicată birourilor de executare judecătorească – 100% conformă cu normele GDPR

24 mai 2018

Întrucât GDPR va reprezenta, începând cu data de 25 mai 2018, cadrul legal european unic în materie de prelucrare a datelor personale, aplicația Executor IT își asigură utilizatorii de conformare 100% în raport cu cerințele și normele impuse.

Executor IT, aplicația informatică dedicată birourilor de executare judecătorească – 100% conformă cu normele GDPR

Așadar, fiecare utilizator al aplicației Executor IT, precum și datele generate și prelucrate în mod automat respectă:

  • parametrii de securitate a datelor prin folosirea credențialelor (nume de utilizator, parolă), cu rol de acces la sistemul informatic. Pentru parole a fost introdus un nivel minim de complexitate, iar un număr de autentificări eșuate, repetate, duce la suspendarea contului de acces;
  • jurnalizarea tuturor autentificărilor, cu informații complete despre dată, oră, IP folosit și informațiile accesate;
  • securitatea datelor stocate și utilizate în aplicație, prin criptarea conexiunii dintre utilizator și server, precum și prin limitarea persoanelor care au acces la respectivele date;
  • Executor IT se angajează să protejeze datele tale personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, divulgării, modificării, indisponibilității, accesului neautorizat și distrugerii și ia toate măsurile de precauție rezonabile pentru a proteja confidențialitatea acestor date, inclusiv prin utilizarea unor măsuri organizatorice și tehnice adecvate;
  • 98% capacitate de recuperare a datelor personale în cazul în care apar probleme precum ștergerea accidentală a informațiilor/documentelor operate prin aplicație;
  • testarea permanentă, respectiv periodică a eficacității măsurilor de securitate implementare, pentru a ne asigura că nu apar probleme odată cu trecerea timpului;
  • restricții cu privire la utilizarea informațiilor de către terți, asumate de Executor IT;
  • echipa Executor IT a absolvit cu succes cursuri, seminarii și conferințe dedicate modului în care se implementează corect normele GDPR impuse și poate răspunde în orice moment solicitărilor de acest tip.

Ca si pana acum, utilizatorii sunt cei care introduc datele în aplicație și hotărăsc scopul prelucrării, acestea sunt și vor rămâne în permanență proprietatea biroului de executare judecătorească.

---------------------

Despre Executor IT

Având la bază experiență solidă în executarea silită și în domeniul IT, echipa Executor IT a creat o soluție software completă și complexă, care deservește peste 100 dintre cele mai importante birouri de executare judecătorească din România, livrând și gestionând peste 150.000 de dosare.

În prezent, aplicația este folosită cu succes în orașe precum: Arad, Constanța, București, Sighetul Marmației, Cluj Napoca, Deva, Hunedoara, Ploiești, Bacău, Târgu-Jiu, Satu Mare, Oradea, Suceava, Baia Mare, Sibiu, Miercurea Ciuc, Buhuși, Slobozia, Târgu Lăpuș, Caracal, Pitești, Iași, Brașov, Craiova.

Mai multe detalii despre suita completă de funcționalități puteți găsi aici: https://executor-it.ro/

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce aplicații software pot achiziționa cu 100 de euro/lună?

Stabilirea bugetelor pentru achiziții software este un proces ce implică analiză, informare, evaluare corectă a nevoilor și perspectivelor pe termen mediu și lung. Adesea, cei mai mulți dintre clienții noștri privesc cu neîncredere și cu teamă la butonul de Solicită un demo sau Cere o ofertă tocmai pentru că asociază aplicațiile complexe cu bugete prea mari pentru resursele d...

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software HR – un plus pentru companii în perioada de criză

În 2008, aproape 9 milioane de americani și-au pierdut job-urile, ca o cauză a recesiunii. Mai mult de 170.000 de business-uri s-au închis. Iată care sunt cele mai importante recomandări pentru gestionarea resurselor umane într-o perioadă de criză financiară.

Citește tot arrow_forward