Facebook a lansat o aplicație pentru distribuția privată a informațiilor

23 Sep 2014

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Facebook a lansat o aplicație pentru distribuția privată a informațiilor

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Potrivit site-ului TechCrunch, Facebook lucrează acum la o aplicație numită  Moments , concepută cu scopul de a face mult mai simplu acest schimb de micro-sharing. Informația a fost verificată prin intermediul mai multor surse din cadrul companiei, care au și testat o versiuni beta a aplicației.

Produsul  se află încă în plin proces de testare și de analiză, angajații companiei Facebook verificând funcționalitățile de bază și eventualele probleme. Design-ul actual dispune de un grid ce include câteva chenare, fiecare reprezentând grupul de prieteni apropiați sau familia utilizatorului. Aceștia pot să aleagă foarte rapid cu cine vor să împărtășească aceste postări, confidențialitatea și intimitatea rămânând aspecte esențiale ale activității în cadrul rețelei de socializare. Obiectivul este acela ca distribuția informațiilor să se realizeze cu diferite mult mai ușor decât cu ajutorul  aplicației standard de Facebook, aplicație ce se bazează mai mult pe conținut decât pe audiență.

Este important, totuși, faptul că Facebook nu lansează toate produsele construite. De exemplu, o altă sursă afirmă faptul că Facebook a renunțat recent la un produs, un calendar ce reține evenimente. Este posibil să se renunțe la aplicația Moments, sau acesta să fie  revizuită sau redenumită înainte de lansare. Facebook nu a vrut să facă nici un fel de comentariu în legătură cu această speculație.

Dar aplicația chiar există.

Sursa celor de la TechCrunch care susține faptul că a văzut aplicația în App Store, afirmă faptul că aceasta le dă voie oamenilor să creeze „spații” pentru a posta diferite materiale ce sunt vizibile doar familiei, celor mai buni prieteni, colegi de liceu sau colegi de muncă, în funcție de preferințele utilizatorilor.

Aplicația Moments va ajuta pe cei care:

În 2010, Mark Zuckerberga precizat faptul că doar 5% din utilizatori foloseau Friend Lists, acest lucru indicând faptul că design-ul funcționalității nu a atras suficient utilizatorii. Ca urmare, specialiștii Facebookau refăcut în 2011 această aplicație și au creat automat listele care includ membrii familiei, colegi de muncă și prieteni apropiați, ale căror postări reprezintă un obiectiv pentru utilizatorii activi.

Facebook a dezamăgit în repetate rânduri prin introducerea setărilor de confidențialitate în legătură cu postările pe care utilizatorii vor să le împărtășească doar cu prietenii apropiați sau cu membrii familiei.

Potrivit site-ului TechCrunch, Facebook lucrează acum la o aplicație numită  Moments , concepută cu scopul de a face mult mai simplu acest schimb de micro-sharing. Informația a fost verificată prin intermediul mai multor surse din cadrul companiei, care au și testat o versiuni beta a aplicației.

Produsul  se află încă în plin proces de testare și de analiză, angajații companiei Facebook verificând funcționalitățile de bază și eventualele probleme. Design-ul actual dispune de un grid ce include câteva chenare, fiecare reprezentând grupul de prieteni apropiați sau familia utilizatorului. Aceștia pot să aleagă foarte rapid cu cine vor să împărtășească aceste postări, confidențialitatea și intimitatea rămânând aspecte esențiale ale activității în cadrul rețelei de socializare. Obiectivul este acela ca distribuția informațiilor să se realizeze cu diferite mult mai ușor decât cu ajutorul  aplicației standard de Facebook, aplicație ce se bazează mai mult pe conținut decât pe audiență.

Este important, totuși, faptul că Facebook nu lansează toate produsele construite. De exemplu, o altă sursă afirmă faptul că Facebook a renunțat recent la un produs, un calendar ce reține evenimente. Este posibil să se renunțe la aplicația Moments, sau acesta să fie  revizuită sau redenumită înainte de lansare. Facebook nu a vrut să facă nici un fel de comentariu în legătură cu această speculație.

Dar aplicația chiar există.

Sursa celor de la TechCrunch care susține faptul că a văzut aplicația în App Store, afirmă faptul că aceasta le dă voie oamenilor să creeze „spații” pentru a posta diferite materiale ce sunt vizibile doar familiei, celor mai buni prieteni, colegi de liceu sau colegi de muncă, în funcție de preferințele utilizatorilor.

Aplicația Moments va ajuta pe cei care:

În 2010, Mark Zuckerberga precizat faptul că doar 5% din utilizatori foloseau Friend Lists, acest lucru indicând faptul că design-ul funcționalității nu a atras suficient utilizatorii. Ca urmare, specialiștii Facebookau refăcut în 2011 această aplicație și au creat automat listele care includ membrii familiei, colegi de muncă și prieteni apropiați, ale căror postări reprezintă un obiectiv pentru utilizatorii activi.

Aplicația Moments ar trebui să le amintească utilizatorilor de Path, un modul care ajută la distribuirea unor postări care să fie accesate doar de câțiva oameni, prietenii adevărați și familie. Dar această aplicație nu a avut prea mult succes în Statele Unite din cauza faptului că atunci când utilizatorul accepta un request din partea unui cunoscut, Sharing-ul de postări private devenea prea complicat.

Siguranța, încrederea și securitatea datelor sunt aspecte esențiale pentru utilizatori Facebook. Faptul că gigantul în Social Media dorește să personalizeze audiența postărilor pentru fiecare utilizator în parte reprezintă, cu siguranță, încă o tactică de satisfacere a consumatorului activ.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul