Furnizorul de solutii pentru retail Magister isi perfectioneaza sistemul customer care

25 septembrie 2013

Inceputul lunii octombrie aduce o imbunatatire majora a serviciilor de suport tehnic pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software.

Inceputul lunii octombrie aduce o imbunatatire majora a serviciilor de suport tehnic pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software. Furnizorul restructureaza sistemul de asistenta tehnica nationala, introducand codul unic de identificare pentru fiecare client cu scopul de a reduce timpul de preluare si rezolvare a sesizarilor.

Cu ajutorul acestui cod unic de identificare, apelurile abonatilor la serviciile de intretinere a solutiei SmartCash RMS vor fi triate automat, reducand astfel semnificativ timpul de inregistrare si procesare a sesizarilor.
Atunci cand un abonat formeaza numarul de telefon al serviciului de suport tehnic Magister, i se solicita introducerea, din tastatura telefonului, a codului unic format din maximum 5 cifre, ceea ce permite identificarea rapida a apelantului si directionarea automata a acestuia catre departamentul adecvat.
Procesul de imbunatatire a serviciilor de suport tehnic demarat de Magister toamna aceasta continua cu lansarea noii politici 0 apeluri pierdute, menite sa garanteze preluarea rapida si intr-o proportie de 100% a sesizarilor primite de la utilizatorii SmartCash RMS.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 5000 de magazine si numarand o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mediu si mare de magazine, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Magister Software

Magister Software

Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 16 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltar...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward

Operațiunea ShadowHammer: noi atacuri asupra lanțului de aprovizionare amenință sute de mii de utilizatori din toată lumea

Un atac asupra lanțului de aprovizionare este unul dintre cei mai periculoși și mai eficienți vectori de infecție, folosit din ce în ce mai mult în operațiunile avansate din ultimii ani - după cum am văzut în cazul ShadowPad sau CCleaner. Vizează deficiențele specifice ale sistemelor interconectate ale resurselor umane, organizaționale, materiale și intelectuale impli...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Efectele eșecului au fost direct resimțite de agenții de vânzări, precum și la nivelul fluxului general dedicat, inclusiv în pierderile companiei (resurse de timp, costuri de achiziție, implementare, training angajați etc.).Aceasta nu a fost singura problemă de acest fel a companiei AVON, cu 2 ani în urmă, subsiduara din Brazilia a gigantului având parte de un eșe...

Citește tot arrow_forward