Gartner: 80% dintre interacțiunile B2B dintre furnizori și achizitori se vor face prin canale digitale

16 Sep 2020

Previziunile Gartner referitoare la apetitul de digitalizare

Gartner: 80% dintre interacțiunile B2B dintre furnizori și achizitori se vor face prin canale digitale

În următorii 3 ani, conform previziunilor Gartner, adopția obiceiurilor de consum și de achiziție va migra spre canalele online, 80% dintre procesele de vânzare-cumpărare fiind efectuate prin platforme digitale.

De asemenea, următorii 5 ani vor aduce o creștere exponențială a interacțiunilor dintre achizitori și vânzători, care va sparge tiparele și va aduce în prim plan noi strategii de vânzări.

33% dintre achizitori își doresc să beneficieze de liberalizarea procesului de vânzări

Maturizarea segmentului millenials și creșterea reprezentativității acestora în poziții-cheie din companii înseamnă și extinderea gradului de digitalizare, Cristina Gomez, Managing Vice President în cadrul Gartner. Cumpărătorii adoptă tot mai mult obiceiul informării și consumului online, așadar așteptările lor cresc în ceea ce privește accesul la produse și servicii disponibile în canalele digitale.

Conform unor date furnizate de Gartner, achizitorii petrec 17% din timpul lor întâlnind potențiali furnizori și solicitând informații de la aceștia în vederea luării unei decizii potrivite. Instalarea contextului pandemic a însemnat, însă, o adaptare și din această perspectivă, discuțiile fizice fiind înlocuite de videoconferințe și întâlniri online.

Cum pot fi crescute vânzările online?

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de contact de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul