Google lansează noua imagine prin cel mai nou proces de rebranding

01 septembrie 2015

Astăzi, Google anunță cele mai noi modificări la nivelul imaginii de brand, la scurt timp după ce a anunțat noile poziționări ale companiei și cele mai importante direcții pe care le va urma.

Google lansează noua imagine prin cel mai nou proces de rebranding

Astăzi, Google anunță cele mai noi modificări la nivelul imaginii de brand, la scurt timp după ce a anunțat noile poziționări ale companiei și cele mai importante direcții pe care le va urma. Logo-ul păstrează accentul pe litere, dar este prezentat într-o formă mai modernă și mult mai atractivă, dar și mult mai asemănătoare Alphabet, compania-mamă.

Fontul folosit este de tip Sans Serif, iar modificările aduse logo-ului sunt cele mai reprezentative din istoria brandului din ultimii 16 ani. Acum, literele au o formă rotunjită și mult mai prietenoasă, fiind păstrate culorile originale. 

Noul logo va reflecta tot mai mult modul inovator în care utilizatorii vor percepe Google

Google nu mai este doar un motor de căutare, ci o colecție impresionantă de platforme web, aplicații și servicii accesibile de pe PC, browsere, device-uri mobile și oriunde există un browser. Google este disponibil peste tot. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

ERP – 15 Motive pentru care trebuie să achiziționezi un astfel de sistem

Sistemele de gestiune informatică de tip ERP devin din ce în ce mai mult o necesitate obiectivă pentru firmele mici și mijlocii din România. Desigiur, decizia de implementare a unui asemenea sistem în cadrul organizațiilor care nu sunt deprinse cu o cultură informatică vastă, presupune multe întrebări și incertitudini la nivelul conducerii organizației. Există o ...

Citește tot arrow_forward

Cum poate ajuta SAP companiile care înregistrează scăderi?

Ce este SAP și cum poate ajuta companiile în perioadele de criză?

Citește tot arrow_forward