Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

03 februarie 2015

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Google, Microsoft și Amazon plătesc pentru a beneficia de Adblock Plus

Conform Financial Times, nici giganții din tech nu iubesc publicitatea intruzivă, așadar sunt dispuși să plătească pentru a beneficia de avantajele sistemelor de blocare a publicității online. 

Sistemele de promovare a motorului de căutare Bing al celor de la Google și modulul de recomandare a link-urilor Taboola se numără printre cele mai afișate ad-uri ce trec prin filtrele de tip Adblock.

Așadar, cele 3 companii, Google, Microsoft și Amazon, au achiziționat Eyeo (producătorul Adblock Plus), pentru a fi adăugate în lista oficială a creatorilor de Ad-uri care targetează corect audiența (whitelist). Eyeo a publicat deja informații despre un program prin care le permite companiilor care îndeplinesc anumite criterii, să treacă de filtrele propriei aplicații. În această categorie sunt incluse ad-urile ce nu sunt considerate agresive și bine segmentate, unul dintre principiile Eyeo fiind acela de a încuraja companiile să își creeze propriile ad-uri.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Bitdefender a deschis la Târgu Mureș al cincilea birou din România

Producătorul de soluții de securitate cibernetică Bitdefender a deschis un nou birou la Târgu Mureș, al cincilea din România al companiei, pe lângă cele din București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara....

Citește tot arrow_forward

Conform unui studiu Kaspersky, 38% dintre utilizatori ar renunța la rețelele de socializare pentru a-și asigura confidențialitatea datelor pentru tot restul vieții

Un recent raport Kaspersky a arătat că patru din zece utilizatori (38%) ar renunța la conturile de pe rețelele de socializare pentru a fi siguri că datele lor rămân private pentru tot restul vieții. Temerile legate de protejarea confidențialității datelor în mediul digital i-au făcut pe utilizatori să fie mai preocupați de utilizarea și distribuirea informațiilor lor per...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward