GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

13 aprilie 2020

EdiÈ›ia aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrierilor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: CompetiÈ›ia Magazinelor Online È™i GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce È™i Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului NaÈ›ional BucureÈ™ti. Cu o tradiÈ›ie de 15 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente, comunitate È™i resurse E-Commerce & Marketing Online din România È™i Europa de Est.

GPeC 2020 la start – au început înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC, iar Dan Ariely vine în România la GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020

CompetiÈ›ia GPeC – cel mai complex Benchmark E-Commerce È™i cea mai utilă resursă a magazinelor online pentru a-È™i optimiza website-urile

“Cu toÈ›ii traversăm o perioadă nefastă cauzată de pandemia COVID-19, dar nu trebuie să predăm armele È™i să capitulăm. De aceea, sfatul nostru pentru magazinele online este să folosească acest interval de timp pentru a-È™i optimiza website-urile, pentru a primi recomandări avizate de la experÈ›ii din Juriul GPeC È™i, astfel, pentru a-È™i creÈ™te rata de conversie”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

30 de specialiÈ™ti cu experiență în E-Commerce È™i Digital Marketing – membri în Juriul CompetiÈ›iei GPeC – analizează magazinele online înscrise în CompetiÈ›ie prin peste 200 de criterii de evaluare general valabile la nivel internaÈ›ional, care vizează:

  • User Experience - ergonomia website-ului atât pe Mobile, cât È™i pe Desktop pentru asigurarea unei experienÈ›e facile È™i intuitive de navigare
  • FuncÈ›ionalitățile website-ului - funcÈ›ionarea corectă È™i intuitivă a tuturor formularelor din site È™i a întregului proces de Checkout
  • Search - funcÈ›ionarea corectă a câmpului de căutare internă È›inând cont de Best Practices
  • Mystery Shopping - calitatea serviciilor magazinelor online în relaÈ›ia cu clienÈ›ii prin plasarea de comenzi de Mystery Shopping
  • SEO - cât de bine sunt optimizate magazinele online pentru motoarele de căutare
  • Security - gradul de protecÈ›ie al bazelor de date È™i al informaÈ›iilor sensibile despre clienÈ›i în contextul actual de GDPR
  • E-Mail Marketing - frecvenÈ›a È™i calitatea campaniilor de Newsletter pentru un Open Rate & Click Rate cât mai mare
  • Content & Social Media - frecvenÈ›a È™i calitatea conÈ›inutului (ex.: Blog) È™i a însemnărilor din reÈ›elele de socializare

Toate magazinele online înscrise în CompetiÈ›ia GPeC primesc un Raport E-Commerce detaliat pentru fiecare din cele peste 200 de criterii, precum È™i recomandări avizate despre cum să remedieze problemele semnalate, astfel încât să îÈ™i crească Rata de Conversie È™i să vândă mai mult.

Mentorship pentru magazinele online înscrise în CompetiÈ›ia GPeC

Pe lângă raportul e-commerce primit, magazinele online vor beneficia de 2 sesiuni de Mentorship 1-la-1 cu specialiÈ™tii care le-au evaluat, în cadrul cărora vor discuta asupra raportului rezultat È™i vor primi consultanță È™i recomandări avizate despre cum să îÈ™i optimizeze website-urile pentru a vinde mai mult.

În plus, magazinele online care aleg pachetul PLATINUM la înscrierea în CompetiÈ›ie, vor fi mentorate È™i asupra propriului business È™i a strategiei de dezvoltare de către unii dintre cei mai cunoscuÈ›i antreprenori È™i investitori din România. 

CompetiÈ›ia GPeC este un adevărat proces prin care trec magazinele online timp de 7 luni: website-urile lor sunt analizate de 30 de experÈ›i prin peste 200 de criterii de evaluare în două etape la momente diferite pentru a urmări evoluÈ›ia lor în timp. Pe lângă cele două evaluări È™i a rapoartelor rezultate, magazinele au parte de sesiuni dedicate de Mentorship în discuÈ›ii 1-la-1 cu specialiÈ™tii din domeniu. Scopul CompetiÈ›iei GPeC este să ajutăm realmente magazinele să aibă un website bine optimizat È™i, astfel, să îÈ™i crească rata de conversie È™i vânzările”, explică Andrei Radu.

Beneficii în valoare de minimum 5.690 euro pentru magazinele care aleg să se înscrie în CompetiÈ›ia GPeC

Pe lângă auditul complet de website, magazinele online care aleg să se înscrie în CompetiÈ›ia GPeC primesc È™i Marca de Încredere TRUSTED.ro (care le atestă consumatorilor faptul că magazinele respectă legislaÈ›ia È™i bunele practici în e-commerce), precum È™i Sistemul de Feedback Opinii de Încredere Trusted.ro (în care consumatorii pot lăsa È™i citi recenziile altor clienÈ›i ai magazinelor). Beneficiile în servicii ale magazinelor înscrise în CompetiÈ›ia GPeC sunt în valoare de minimum 5.690 EUR, în funcÈ›ie de pachetul selectat la înscriere.

Taxa de înscriere în CompetiÈ›ia GPeC porneÈ™te de la 349 EUR + TVA È™i ajunge la 599 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include È™i 2 bilete de acces All Inclusive la evenimentul GPeC SUMMIT din 2 noiembrie 2020. Oferta de preÈ› este valabilă până pe 30 aprilie 2020, urmând ca preÈ›urile să crească după această dată.

Detaliile complete despre CompetiÈ›ia GPeC, precum È™i formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul organizatorilor, în secÈ›iunea dedicată: https://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online/

Potrivit organizatorilor, peste 1.000 de magazine online unice au fost înscrise în CompetiÈ›ia GPeC în cele 14 ediÈ›ii de până acum, iar 93% din ele au considerat participarea extrem de utilă pentru dezvoltarea afacerii lor.

GPeC SUMMIT 2 noiembrie 2020: Dan Ariely pentru prima oară în România

GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce È™i Digital Marketing din România È™i Europa de Est conform recenziilor participanÈ›ilor – fiind cotat de către aceÈ™tia cu 4,9 puncte dintr-un maxim de 5.

Ediția din acest an se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Teatrul Național București, iar organizatorii au anunțat deja primii 5 speakeri internaționali de excepție:

  • Dan Ariely este în topul Bloomberg al celor mai influenÈ›i 50 de gânditori contemporani din întreaga lume, fiind Profesor Universitar în Psihologie È™i Economie Comportamentală la Duke University, cercetător È™tiinÈ›ific, speaker È™i autor al bestseller-urilor Irationally Yours, Predictably Irrational, The Upside of Irrationality È™i The (Honest) Truth About Dishonesty.
  • Michael Aagaard este cunoscut drept unul dintre cei mai pasionaÈ›i experÈ›i în CRO (Conversion Rate Optimization) din întreaga lume, fondatorul CXL - Peep Laja - considerându-l "un adevărat lider al domeniului".
  • Els Aerts este Co-Founder AGConsult - companie de User Research È™i Optimizare a Ratei de Conversie cu sediul în Belgia, fondată în 2001 alături de Karl Gilis.
  • Karl Gilis este considerat unul din Top 3 cei mai buni experÈ›i din lume în User Experience (UX) È™i Optimizarea Ratei de Conversie (CRO).
  • Wil Reynolds este Fondatorul È™i Directorul de Strategie al Seer Interactive, companie care oferă servicii de SEO, PPC È™i Analytics pentru toate tipurile de verticale în E-Commerce È™i SaaS (Software as a Service).

Subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT vizează ultimele trend-uri în domeniu: Psychology & Behavioral Economics, Digital Marketing, User Experience, User Research, Conversion Optimization, Growth Hacking, Customer Centricity, SEO & PPC.

În paralel cu ConferinÈ›a GPeC SUMMIT, se va desfășura GPeC E-Commerce Expo cu peste 30 de furnizori de servicii care îÈ™i prezintă oferta în faÈ›a magazinelor online È™i intră în contact direct cu acestea.

Seara de 2 noiembrie va aduce Gala Premiilor eCommerce - festivitatea de premiere a celor mai bune magazine online È™i a companiilor de top din domeniu È™i se va încheia cu petrecerea aniversară GPeC de 15 ani alături de elita pieÈ›ei de Digital din România.

PreÈ›ul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT porneÈ™te de la doar 79 EUR + TVA prin Oferta GPeC Community cu cele mai mici preÈ›uri, valabilă până pe 30 aprilie 2020, ora 23:59.

Detalii complete despre eveniment È™i înscrieri, pe website-ul organizatorilor: https://www.gpec.ro/gpec-summit/

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Explozia numărului de dispozitive inteligente poate aduce în casele utilizatorilor gadgeturi cu probleme severe de securitate informatică. SpecialiÈ™tii de la Bitdefender au identificat recent o serie de vulnerabilități în camera de supraveghere Guardzilla, un model extrem de popular pe piață È™i vândut la un preÈ› convenabil, folosit pentru monitorizarea locuinÈ›ei. CarenÈ...

Citește tot arrow_forward

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari ÅŸi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât ÅŸi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluÅ£iilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește tot arrow_forward

Buget 2021! Provocări, soluții, decizii corecte

Indiferent de metoda de abordare utilizată, prognozarea È™i stabilirea bugetului unei companii pentru exerciÈ›iul financiar 2021 este una dintre cele mai provocatoare sarcini în aceste zile. BineînÈ›eles, nimeni nu poate afirma, că până acum acest lucru a fost o joacă, însă în contextul evenimentelor anului 2020, multe dintre companii s-au văzut în situaÈ›...

Citește tot arrow_forward