Herlitz Romania utilizează cu succes soluțiile ERP, BI și WMS de la Senior Software

18 iunie 2014

Reprezentanta din Romania a concernului german Herlitz isi gestioneaza in mod integrat activitatea cu sistemele ERP, WMS si Business Intelligence de la Senior Software. Trasabilitatea si securitatea datelor, alaturi de operarea simplificata si reducerea erorilor umane sunt cateva dintre beneficiile obtinute in doar un an de la finalizarea implementarii.

Reprezentanta din Romania a concernului german Herlitz isi gestioneaza in mod integrat activitatea cu sistemele ERP, WMS si Business Intelligence de la Senior Software. Trasabilitatea si securitatea datelor, alaturi de operarea simplificata si reducerea erorilor umane sunt cateva dintre beneficiile obtinute in doar un an de la finalizarea implementarii.

Herlitz Romania, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de birotica si papetarie, isi gestioneaza afacerea cu sistemele integrate SeniorERP – pentru managementul resurselor companiei, SeniorWMS – pentru gestionarea si automatizarea depozitelor si SeniorVisualBI – pentru analiza si raportare avansata. Sistemul ERP implementat de companie integreaza si tehnologia EDI, destinata schimbului de documente cu marile lanturi de magazine (IKA). Decizia implementarii a fost luata de catre managerii companiei in urma cu mai bine de un an, in momentul in care sistemul informatic anterior isi atinsese limitele, iar o parte dintre procesele de lucru ale companiei se desfasurau dificil.

"Cresterea activitatii companiei impunea eficientizarea proceselor de lucru existente, uneori chiar crearea de procese noi, adaptate la cerintele pietei, iar pentru a reusi acest lucru aveam nevoie de un software eficient si flexibil. Senior Software a fost furnizorul care a inteles foarte bine nevoile noastre si ne-a oferit cea mai buna solutie din punct de vedere calitate/pret. Sistemele sunt dezvoltate pe o tehnologie noua, avand posibilitati multiple de personalizare si dezvoltare. Cateva dintre beneficiile pe care le-am obtinut in urma implementarii sunt: operarea simplificata, reducerea erorilor umane, trasabilitate, securitatea datelor, un sistem de raportare eficient.", a declarat domnul Mihai Muresan, Director IT Herlitz Romania.

Odata cu implementarea sistemului ERP a fost facilitata comunicarea intre sediul central si punctele de lucru ale companiei, au fost stabilite politici comerciale detaliate in relatia cu cei peste 1500 de clienti si a fost imbunatatita modalitatea de gestiune a preturilor produselor Herlitz, avand in vedere sezonalitatea acestora si numarul mare de promotii specifice perioadelor de varf. Un alt aspect important este acela ca Herlitz primeste si transmite documente operative catre clientii din categoria marilor supermarketuri prin intermediul tehnologiei EDI (Electronic Data Interchange), ceea ce a dus la obtinerea de mari economii de timp, eliminarea erorilor cauzate de manipularea documentelor si implicit reducerea costurilor.

In ceea ce priveste gestionarea activitatii din cadrul depozitului, implementarea SeniorWMS a reprezentat trecerea la un WMS mai avansat, care permite companiei Herlitz Romania un control mai bun al depozitului, avand in vedere ca este si integrat cu SeniorERP. Avantajele oferite de noul sistem au constat in organizarea mai eficienta a depozitului si a activitatii angajatilor, optimizarea procesului de picking si obtinerea unei imagini de ansamblu asupra intregului spatiu de depozitare.

Inlocuirea solutiei Business Intelligence utilizata anterior cu SeniorVisualBI, sistemul dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea datelor, a acoperit nevoia managerilor de a avea vizibilitate si control asupra intregii afaceri. SeniorVisualBI este usor de folosit chiar si pentru utilizatorii non-tehnici, permitandu-le sa isi extraga rapid informatiile relevante privind indicatorii cheie ai afacerii, precum: vanzarile, aprovizionarea sau aspectele financiar-contabile. Mai mult decat atat, sistemul Business Intelligence poate sa raspunda la orice intrebare datorita capabilitatilor de previziune si a analizelor de tip what-if pe care le pune la dispozitie.

Despre Herlitz Romania:
Cu o cifra de afaceri de peste 8,5 mil. EUR in 2013, Herlitz Romania face parte din concernul Herlitz, originar din Germania, cu reprezentante in 6 tari din Europa si o experienta de peste 100 de ani in productia si distributia de articole de hartie, birou si papetarie. Din ianuarie 2012, Herlitz Romania a inceput sa importe produsele Pelikan, o companie cu 175 de ani de evolutie in domeniul papetariei si una dintre cele mai vechi marci inregistrate din lume.

Senior Software

Fondata in 2003, Senior Software a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software a pornit cu o singura divizie iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin c...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish, unul dintre cei mai mari producatori de produse din peste din tara, proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul solutiei pentru gestiunea depozitelor de la Senior Software. Evolutia continua a companiei sustinuta de pachetul unic de sisteme software ales in ultimii 8 ani au dus la vanzari de peste 20 de tone pe zi....

Citește tot arrow_forward

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward

S-a lansat MARGO – aplicația software dedicată IMM-urilor

La finalul săptămânii trecute, Yuka Mobili, companie românească specializată în comercializarea produselor de mobilier, a lansat aplicația MARGO, un produs software bazat pe experiența organizațională și pe nevoile reale ale Yuka Mobili.

Citește tot arrow_forward