IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

30 octombrie 2014

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. 

IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. Așadar, IBM se concentrează pe direcția sprijinirii companiilor să folosească datele pe care le furnizează rețeaua socială Twitter pentru a înțelege mult mai bine partenerii și clienții pentru care lucrează. De asemenea, este cunoscut faptul că cele mai multe dintre trenduri pornesc din Social Media, iar Twitter este un canal valid de răspândire a informației, fapt ce poate fi folosit de companii pentru a anticipa direcții strategice și pentru o mai bună poziționare.

CEO-ul Twitter, Dick Costolo și CEO-ul IBM, Ginni Rometty, au lucrat împreună la toate detaliile acestui parteneriat.

Conform Business Insider, există 3 componente ale alăturării IBM și Twitter:

  1. Datele furnizate de Twitter vor fi integrate în sistemul de instrumente IBM ce măsoară datele (exemplu: Watson Analytics). Acestea vor fi alăturate în cloud-ul IBM, care găzduiește aplicațiile, fapt ce le va permite developerilor să creeze aplicații care să includă informații preluate din Twitter și, de asemenea, le va permite business-urilor să includă datele Twitter în analizele interne.
  2. IBM va dezvolta noi aplicații pentru companii care vor putea folosi datele preluate din Twitter, prima dintre acestea se va focusa pe creșterea engagement-ului cu proprii clienți.
  3. IBM va instrui 10.000 de consultanți care să creeze aplicații personalizate care folosesc datele preluate din Twitter.

Foto: Bloomberg

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

În 2018, Gaza Cybergang, despre care se știe acum că este formată din mai multe grupuri, cu grade diferite de complexitate, a lansat o operațiune de spionaj cibernetic ce vizează persoane și organizații cu un interes politic în Orientul Mijlociu.

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward