IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

30 octombrie 2014

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. 

IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. Așadar, IBM se concentrează pe direcția sprijinirii companiilor să folosească datele pe care le furnizează rețeaua socială Twitter pentru a înțelege mult mai bine partenerii și clienții pentru care lucrează. De asemenea, este cunoscut faptul că cele mai multe dintre trenduri pornesc din Social Media, iar Twitter este un canal valid de răspândire a informației, fapt ce poate fi folosit de companii pentru a anticipa direcții strategice și pentru o mai bună poziționare.

CEO-ul Twitter, Dick Costolo și CEO-ul IBM, Ginni Rometty, au lucrat împreună la toate detaliile acestui parteneriat.

Conform Business Insider, există 3 componente ale alăturării IBM și Twitter:

  1. Datele furnizate de Twitter vor fi integrate în sistemul de instrumente IBM ce măsoară datele (exemplu: Watson Analytics). Acestea vor fi alăturate în cloud-ul IBM, care găzduiește aplicațiile, fapt ce le va permite developerilor să creeze aplicații care să includă informații preluate din Twitter și, de asemenea, le va permite business-urilor să includă datele Twitter în analizele interne.
  2. IBM va dezvolta noi aplicații pentru companii care vor putea folosi datele preluate din Twitter, prima dintre acestea se va focusa pe creșterea engagement-ului cu proprii clienți.
  3. IBM va instrui 10.000 de consultanți care să creeze aplicații personalizate care folosesc datele preluate din Twitter.

Foto: Bloomberg

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Internet of Things nu mai constă doar în smartwatch-uri sau case inteligente, ci include ecosisteme avansate, complexe și din ce în ce mai automatizate, printre care se numără și tehnologiile cibernetice conectate pentru industria medicală. În viitor, astfel de tehnologii nu vor mai fi folosite doar în cazuri extraordinare, ci vor avea rolul de a extinde capacitățil...

Citește tot arrow_forward