IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

30 octombrie 2014

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. 

IBM și Twitter anunță un nou parteneriat

Parteneriatul dintre cei doi giganți este foarte similar celui pe care l-a avut, cu ceva timp în urmă, IBM cu Apple. Așadar, IBM se concentrează pe direcția sprijinirii companiilor să folosească datele pe care le furnizează rețeaua socială Twitter pentru a înțelege mult mai bine partenerii și clienții pentru care lucrează. De asemenea, este cunoscut faptul că cele mai multe dintre trenduri pornesc din Social Media, iar Twitter este un canal valid de răspândire a informației, fapt ce poate fi folosit de companii pentru a anticipa direcții strategice și pentru o mai bună poziționare.

CEO-ul Twitter, Dick Costolo și CEO-ul IBM, Ginni Rometty, au lucrat împreună la toate detaliile acestui parteneriat.

Conform Business Insider, există 3 componente ale alăturării IBM și Twitter:

  1. Datele furnizate de Twitter vor fi integrate în sistemul de instrumente IBM ce măsoară datele (exemplu: Watson Analytics). Acestea vor fi alăturate în cloud-ul IBM, care găzduiește aplicațiile, fapt ce le va permite developerilor să creeze aplicații care să includă informații preluate din Twitter și, de asemenea, le va permite business-urilor să includă datele Twitter în analizele interne.
  2. IBM va dezvolta noi aplicații pentru companii care vor putea folosi datele preluate din Twitter, prima dintre acestea se va focusa pe creșterea engagement-ului cu proprii clienți.
  3. IBM va instrui 10.000 de consultanți care să creeze aplicații personalizate care folosesc datele preluate din Twitter.

Foto: Bloomberg

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward