Indaco Systems, partener media al evenimentului „HR Business Forum”

27 Aug 2013

Indaco Systems va fi partener media al evenimentului „ HR Business Forum ”, dedicat industriei de Resurse Umane şi susţinut pe 24 şi 25 septembrie la Bucureşti, Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

Indaco Systems, partener media al evenimentului „HR Business Forum”

Indaco Systems va fi partener media al evenimentului „ HR Business Forum ”, dedicat industriei de Resurse Umane şi susţinut pe 24 şi 25 septembrie la Bucureşti, Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

Evenimentul este realizat de compania BusinessMark şi vizează o serie de aspecte ce ţin de sfera HR, precum:

- Inovaţie;

- Dezvoltare strategică şi leadership. De la recrutare la leadership. Profitabilitatea prin dezoltarea de personal;

- Life at work;

- Aspecte tehnice ale HR;

- HR & Branding;

- Soluţii IT pentru HR.

Participanţii la „HR Business Forum” vor beneficia de o ofertă specială pentru o serie de produse din portofoliul Indaco Systems.

Mai multe informaţii despre eveniment, program, agenda de discuţii şi speakeri pot fi consultate pe pagina web dedicată -  http://business-mark.ro/evenimente/hr-business-forum/.

Despre Indaco Systems

Suntem o echipă pasionată de tot ceea ce înseamnă „software”. Ne-am început activitatea încă din anul 1994 şi de atunci am evoluat odată cu voi, clienţii şi partenerii noştri.

V-am pus la dispoziţie cele mai inovative produse şi servicii destinate documentării legislative, am realizat proiecte majore care v-au ajutat în activitatea profesională, v-am oferit suportul tehnic pentru a fi informaţi corect şi rapid cu privire la schimbările din domeniul legislativ şi IT.

Experienţa ne recomandă.

De peste 20 de ani, Indaco Systems înseamnă pasiune şi profesionalism pe piaţa produselor şi serviciilor software dedicate zonei de informare legislativă. Încă din 1994, clienţii şi partenerii noștri au descoperit că „a reuşi” poate deveni literă de lege.  

Experiența celor 20 de ani în domeniu se poate observa cu ușurință în calitatea și eficiența tuturor produselor create de noi. Avem avantajul timpului, pe care l-am folosit pentru a perfecționa soluţii software esențiale într-o lume modernă, în continuă schimbare. Dar și avantajul unei echipe de profesioniști pasionați și creativi, care continuă să câștige încrederea clienților cu fiecare nou proiect. 
De toate aceste calități se poate bucura orice partener de business care alege produsele noastre. Iată rețeta completă a succesului!

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul