Inovație prin digitalizarea afacerii la Digital Highlights in Business Tg-Mureș

28 May 2019

Transart continuă acțiunile de succes dedicate creșterii profitabilității companiilor prin inovație și digitalizare. Un număr de 80 de reprezentanți a peste 45 de companii importante care provin din 5 județe au participat la evenimentul Digital Highlights in Business care a avut loc în Târgu Mureș, pe 17 mai 2019.

Inovație prin digitalizarea afacerii la Digital Highlights in Business Tg-Mureș

Producător de software pentru afaceri din Cluj-Napoca, Transart dezvoltă propriile produse pe care le integrează într-o suită completă de software pentru afaceri. Aplicațiile și soluțiile dezvoltate și livrate de Transart sunt utilizate astăzi de peste 1.300 de clienți din România, dar și de 15 companii multinaționale, în alte 34 de țări.

În cei peste 22 de ani de activitate toate produsele software pe care Transart le-a dezvoltat au crescut și integrează astăzi o experiență și un know-how valoros, acumulat în timp. Îmbunătățind permanent produsele noastre și completând permanent oferta noastră de soluții software pentru digitalizarea afacerilor, demonstrăm an de an că produsele noastre sunt vii, cresc și se dezvoltă permanent. Cu ocazia evenimentelor pe care le organizăm dorim să transmitem către companiile din România cât mai mult din această experiență și să le prezentăm cele mai noi soluții și tehnologii pe care le pot utiliza pentru a-și optimiza procesele interne.” Marius IURIAN, Managing Partner TRANSART

Evenimentul Digital Highlights in Business desfășurat la Târgu-Mureș a fost împărțit în două secțiuni, care au adus în atenția participanților idei importante despre modul în care aplicațiile software, care înglobează și automatizează tot mai multe bune practici din bucătăria internă afacerii, aduc un impact pozitiv în organizații și situează aceste companii pe trendul de dezvoltare și digitalizare dorit.

Primul panel s-a concentrat pe soluțiile oferite de Transart pentru digitalizarea și optimizarea proceselor din afaceri. Cei 4 speakeri Transart au prezentat detalii despre companie – istoric, viziune și perspective, dar și despre produsele companiei: B-Org ERP, sistemul de gestiune Neomanager, HERMES SFA & Retail Execution, liderul pieței SFA din România – agenți de distribuție și merchandising, soluția pentru managementul depozitelor Warehouse Manager WMS și CORTEX DSiM – sistem inovativ pe piața din România gândit să ducă la următorul nivel relația dintre un producător și distribuitorii săi.

În cel de-al doilea panel, partenerii Transart au discutat despre soluții de management al documentelor și contractelor (George DINU, ELO Digital Office România), despre aplicații dedicate sectorului HORECA (Ioan Petruț, PIM Corporation) sau despre canale de vânzare precum Marketplace-uri sau site-uri de tip magazine online B2B/B2C (Marius PANAIT, Entelion/Teamshare). Acest panel a fost deschis de Alina Marchiș, invitat special din partea BERD, care a prezentat participanților modalități prin care pot accesa fonduri pentru dezvoltare și inovare, dar și câteva povești de succes ale unor afaceri care au fructificat aceste oportunități.

Din cadrul evenimentului nu au lipsit „elementele surpriză”. Astfel, un prim moment supriză a fost un demo în avanpremieră a unui nou produs inovator pe care Transart îl pregătește pentru clienții săi. Iar la finalul evenimentului, Transart a pregătit un al doilea moment surpriză: premierea a 14 clienți și parteneri colaboratori - cu distincții Partener de Cursă Lungă de 10+ ani, 15+ ani, respectiv 20+ ani.

În tot ceea ce facem punem accent pe sinceritate, angajament, situații de tip win-win și încredere. Astfel, am devenit în timp un partener de cursă lungă pentru mulți dintre clienții și partenerii noștri. De aceea, ne bucurăm că am reușit să îi premiem pe clienții și partenerii care sunt alături de noi pe termen lung. Nu e deloc ușor să menții mulțumit un client timp de 10, 15 sau chiar 20 de ani, însă faptul că avem în portofoliu mulți astfel de clienți cu o vechime notabilă subliniază încă o dată faptul că Transart nu e un simplu furnizor de software, ci un partener de cursă lungă care oferă soluții de încredere, pe care te poți baza pe termen lung.” Marius IURIAN, Managing Partner TRANSART

Transart continuă să vină în sprijinul mediului de afaceri din România atât cu ajutorul evenimentelor pe care le organizeză cât mai ales cu soluțiile de business software pe care îmbunătățește permanent pentru a simplifica și automatiza activitatea clienților săi.

Pentru mai multe informații despre produsele Transart Business Software te rugăm să ne contactezi la 0264- 440500 sau la adresa [email protected] .

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare