Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

10 mai 2018

O parte dintre utlizatorii Instagram au acces la o nouă funcționalitate, ce permite integrarea contului de plăți online, pentru efectuarea achizițiilor direct din aplicația mobilă Instagram. 

Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

Mai exact, brandurile vor putea promova și pune spre vânzare acele produse pe care doresc să le comercializeze, crescând, astfel, rata de conversie, pentru aplicație și pentru utilizatori. Totul se face direct din aplicația socială, fără a face trecerea într-un website diferit și fără a mai introduce informațiile de plată.

Instagram a confirmat faptul că funcționalitatea este disponibilă momentan pentru un număr restrâns de utilizatori, precum și de companii care oferă servicii de rezervare (saloane, restaurante).

De ce ar putea avea un impact semnificativ Instagram în cazul acestui serviciu?

În comparație cu alte platforme de achiziții online, fluxul pe care îl propune Instagram este simplificat și mult mai accesibil, prin faptul că are mai puține etape până la punctul final al cumpărării (lipsa câmpurilor predefinite pentru a fi completate cu detalii de plată, existența unei platforme extrem de prietenoasă, simplă și intuitivă prin afișarea strict a pozelor sau a video-urilor).

Instagram nu este singura platformă socială de PhotoSharing ce introduce această funcționalitate. Snapchat anunța în luna februarie același beneficiu pentru utilizatorii săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Protejează-ți afacerea de fraudele cu facturi – Adoptă facturarea electronică

Află cum facturarea electronică te poate proteja de fraudele cu facturi prin e-mail și despre cum îți poți securiza mai bine documentele de afaceri.

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward