Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

10 May 2018

O parte dintre utlizatorii Instagram au acces la o nouă funcționalitate, ce permite integrarea contului de plăți online, pentru efectuarea achizițiilor direct din aplicația mobilă Instagram. 

Instagram lansează o nouă funcționalitate dedicată cumpărăturilor digitale

Mai exact, brandurile vor putea promova și pune spre vânzare acele produse pe care doresc să le comercializeze, crescând, astfel, rata de conversie, pentru aplicație și pentru utilizatori. Totul se face direct din aplicația socială, fără a face trecerea într-un website diferit și fără a mai introduce informațiile de plată.

Instagram a confirmat faptul că funcționalitatea este disponibilă momentan pentru un număr restrâns de utilizatori, precum și de companii care oferă servicii de rezervare (saloane, restaurante).

De ce ar putea avea un impact semnificativ Instagram în cazul acestui serviciu?

În comparație cu alte platforme de achiziții online, fluxul pe care îl propune Instagram este simplificat și mult mai accesibil, prin faptul că are mai puține etape până la punctul final al cumpărării (lipsa câmpurilor predefinite pentru a fi completate cu detalii de plată, existența unei platforme extrem de prietenoasă, simplă și intuitivă prin afișarea strict a pozelor sau a video-urilor).

Instagram nu este singura platformă socială de PhotoSharing ce introduce această funcționalitate. Snapchat anunța în luna februarie același beneficiu pentru utilizatorii săi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul