Intel® Security colaborează cu Ericsson pentru a le oferi operatorilor telecom servicii de administrare a securității

23 aprilie 2015

Ericsson și Intel Security vor colabora pentru a le oferi operatorilor telecom soluții de administrare a securității pe care aceștia le vor putea oferi, la rândul lor, clienților enterprise în pachete integrate cu serviciile lor existente.

Ericsson și Intel Security vor colabora pentru a le oferi operatorilor telecom soluții de administrare a securității pe care aceștia le vor putea oferi, la rândul lor, clienților enterprise în pachete integrate cu serviciile lor existente.

Combinând în mod inedit experiența Ericsson în domeniul serviciilor de administrare a rețelei și al securității rețelei cu portofoliul complex de soluții de securitate al Intel®, companiile vor putea să își asigure siguranța datelor și a sistemelor IT.

În plus, operatorii telecom contribuie prin experiența asigurării conformității regulatorii și aduc un plus prin abilitățile de răspuns și intervenție locală, dar și prin posibilitatea de a îmbina servicii  de comunicații cu soluții de securitate. Într-o primă etapă vor fi disponibile servicii de administrare a sistemelor de prevenire a intruziunilor de securitate, soluții de securitate a emailurilor și soluții de securitate online

În acest moment, Ericsson susține rețele ce, împreună, deservesc peste 2,5 miliarde de abonați și peste 40% din traficul mobil din lume, contribuind astfel la crearea unei adevărate Societăți Permanent Conectate. Conectivitatea sporită oferă un plus de valoare utilizatorilor, companiilor și societății ca întreg, însă presupune, de asemenea, și expunerea la riscuri noi. Colaborând cu Intel Security, Ericsson speră să îi ajute pe operatori să își susțină mai bine clienții companii să își protejeze proprietatea intelectuală, datele, dispozitivele și identitatea.

Chris Young, Senior Vice President și GM al Intel Security, a declarat: „Rețelele de telecomunicații reprezintă o componentă importantă a infrastructurilor economice și sociale pe care ne bazăm zi de zi. Împreună, Intel Security și Ericsson vor face toate eforturile pentru a se asigura că peste 3 miliarde de oameni de pe tot mapamondul folosesc în siguranță soluții de comunicații.”

Jean-Claude Geha, Vice President și Head of Managed Services în cadrul Ericsson, a completat: „Pe o de o parte, Intel Security are un portofoliu end-to-end excepțional de produse de securitate. Pe de altă parte, Ericsson este liderul mondial în domeniul serviciilor de administrare a rețelei, având deschiderea internațională, abilitățile și echipa potrivită pentru a putea pune soluțiile de securitate Intel la dispoziția operatorilor telecom din toată lumea. Împreună, vom putea să le oferim operatorilor servicii extraordinare de administrare a securității.”

În prezent, Ericsson este lider global al segmentului de servicii de administrare a rețelelor telecom. Astfel, din Centrele sale de Servicii Globale și cu ajutorul organizației interne de servicii în teren, Ericsson susține de la distanță activitatea mai multor operatori din toată lumea. Ericsson are o echipă globală de 65.000 de profesioniști în servicii în 180 de țări și administrează rețele care, împreună, deservesc 1 miliard de abonați la nivel mondial. Din ce în ce mai des, Ericsson își extinde experiența globală în servicii de administrare către alte industrii în afară de industria telecom, compania acordând o atenție sporită segmentului IT. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward