IntelligentBee lansează platforma de self-ticketing Eventway – peste 40.000 de bilete deja comercializate

10 iulie 2018
IntelligentBee, companie ieșeană de dezvoltare software și suport tehnic, anunță lansarea platformei de self-ticketing Eventway. Platforma se bazează pe modelul Business-to-Business și se adresează organizațiilor și companiilor naționale și internaționale.  

Eventway pune la dispoziția organizatorilor de evenimente un proces de management intuitiv și este destinată exclusiv comercializării de bilete electronice, identificabile prin codul QR. Ulterior, acestea pot fi achiziționate prin cele mai cunoscute procesatoare de plată, fiind livrate pe adresa de e-mail a clientului.

Pe fondul maturizării pieței în ultimii ani, nișa evenimentelor reprezintă un model de business care devine tot mai profitabil, fie că activezi ca organizator, fie că livrezi un serviciu de dezvoltare în industria interactivă. De la concertele gratuite din anii 2000, piaţa a evoluat semnificativ, iar investiţiile în logistică şi promovare au modificat comportamentul de consum al participanților. Festivalurile mari din ultimii ani au demonstrat că businessul în acest domeniu poate fi profitabil, în condiţiile dezvoltării unor servicii la standarde occidentale. Toate acestea se aliniază cu misiunea Eventway de a simplifica organizarea evenimentelor și vânzarea biletelor, precum și de a îmbunătăți experiența participanților”, a precizat Iulian Maftei, Lead Communication Manager Eventway.

Perioada pentru prima etapă a dezvoltării Eventway este estimată la un an și jumătate, dintre care primele șase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de funcționalitățile esențiale pentru orice platformă de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzacții efectuate în siguranță, check-in prin aplicație la intrarea în eveniment, monitorizarea în timp real, generarea de coduri promoționale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.

Etapa secundară de dezvoltare va implica îmbunătățirea funcțiilor deja existente, precum și implementarea unor noi opțiuni. O funcție unică pe piața din România va fi posibilitatea de a obține feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi îmbunătățite și dezvoltate în organizarea edițiilor următoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferențiale în cadrul evenimentelor, iar aplicația de check-in va fi actualizată constant.

În prezent, IntelligentBee a desemnat trei persoane pentru dezvoltarea Eventway: un Product Manager, un Lead Developer și un User Interface Designer. Echipa urmează să fie extinsă până la finalul anului 2019 cu încă trei poziții.

Targetul Eventway pentru primul an a fost de 40.000 de bilete vândute și a fost depășit prin colaborarea cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei, ajuns la a doua ediție anul acesta. Versiunea inițială a fost testată în exclusivitate, toate biletele pentru Afterhills fiind distribuite prin Eventway. În al doilea an de activitate, Eventway are un target de 100.000 de bilete vândute.

Despre Eventway

Eventway este platforma de self-ticketing dezvoltată de IntelligentBee care simplifică modul în care sunt vândute și cumpărate biletele pentru evenimente, în cele mai sigure condiții, indiferent de complexitatea acestora.

Eventway reprezintă una dintre primele soluții dezvoltate exclusiv de către IntelligentBee, pe fondul investițiilor susținute în departamentul de Production al companiei.

Fondată în 2011, IntelligentBee este o companie specializată în dezvoltarea de software din zona de outsourcing, cu operațiuni în România, USA, Uniunea Europeană, Regatul Unit și Australia. Portofoliul de clienți al companiei numără companii precum SendGrid, Carnegie Technologies, Cloud Elements sau Snug.

intelligentbee-lanseaza-platforma-de-self-ticketing-eventway---peste-40000-de-bilete-deja-comercializate 

2018-07-10 12:55:19 

IntelligentBee lansează platforma de self-ticketing Eventway – peste 40.000 de bilete deja comercializate

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Topul Celor Mai Doriți Angajatori în 2018

Catalyst Solutions a lansat rezultatele studiului Cei Mai Doriți Angajatori, derulat în perioada martie-mai a acestui an. Studiul dezvăluie percepţiile candidaţilor în raport cu angajatorii care activează în România. Acesta sondează gradul de atractivitate al brandurilor de angajator, precum şi aşteptările pe care candidații le au de la aceştia. Ediția cu numărul 13 Cei Mai Doriți Angajatori relevă o competiție strânsă dusă între branduri de renume de pe piața din România.

citeste tot

Primul summit global Code for All, în România Toți liderii din civic tech din lume se reunesc la București

Code for Romania, parte a rețelei internaționale de organizații Code for All, va găzdui prima reuniune mondială a specialiștilor în design și tehnologie dedicată proiectelor de interes civic. Centrul lumii civic tech pentru cinci zile, Summit-ul Global ”The Heroes of Tech” se va desfășura între 8 și 12 octombrie 2018 și va aduce alături reprezentanți din peste 20 de țări de pe toate continentele.

citeste tot

ReachNow lansează prima aplicaţie pentru unificarea car-sharing şi ride-hailing într-o experienţă unică pentru utilizator

Divizia de servicii de mobilitate a BMW Group introduce o aplicaţie care oferă o gamă largă de servicii şi funcţionalităţi îmbunătăţite.

citeste tot