IntelligentBee lansează platforma de self-ticketing Eventway – peste 40.000 de bilete deja comercializate

10 iulie 2018
IntelligentBee, companie ieșeană de dezvoltare software și suport tehnic, anunță lansarea platformei de self-ticketing Eventway. Platforma se bazează pe modelul Business-to-Business și se adresează organizațiilor și companiilor naționale și internaționale.  

Eventway pune la dispoziția organizatorilor de evenimente un proces de management intuitiv și este destinată exclusiv comercializării de bilete electronice, identificabile prin codul QR. Ulterior, acestea pot fi achiziționate prin cele mai cunoscute procesatoare de plată, fiind livrate pe adresa de e-mail a clientului.

Pe fondul maturizării pieței în ultimii ani, nișa evenimentelor reprezintă un model de business care devine tot mai profitabil, fie că activezi ca organizator, fie că livrezi un serviciu de dezvoltare în industria interactivă. De la concertele gratuite din anii 2000, piaţa a evoluat semnificativ, iar investiţiile în logistică şi promovare au modificat comportamentul de consum al participanților. Festivalurile mari din ultimii ani au demonstrat că businessul în acest domeniu poate fi profitabil, în condiţiile dezvoltării unor servicii la standarde occidentale. Toate acestea se aliniază cu misiunea Eventway de a simplifica organizarea evenimentelor și vânzarea biletelor, precum și de a îmbunătăți experiența participanților”, a precizat Iulian Maftei, Lead Communication Manager Eventway.

Perioada pentru prima etapă a dezvoltării Eventway este estimată la un an și jumătate, dintre care primele șase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de funcționalitățile esențiale pentru orice platformă de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzacții efectuate în siguranță, check-in prin aplicație la intrarea în eveniment, monitorizarea în timp real, generarea de coduri promoționale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.

Etapa secundară de dezvoltare va implica îmbunătățirea funcțiilor deja existente, precum și implementarea unor noi opțiuni. O funcție unică pe piața din România va fi posibilitatea de a obține feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi îmbunătățite și dezvoltate în organizarea edițiilor următoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferențiale în cadrul evenimentelor, iar aplicația de check-in va fi actualizată constant.

În prezent, IntelligentBee a desemnat trei persoane pentru dezvoltarea Eventway: un Product Manager, un Lead Developer și un User Interface Designer. Echipa urmează să fie extinsă până la finalul anului 2019 cu încă trei poziții.

Targetul Eventway pentru primul an a fost de 40.000 de bilete vândute și a fost depășit prin colaborarea cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei, ajuns la a doua ediție anul acesta. Versiunea inițială a fost testată în exclusivitate, toate biletele pentru Afterhills fiind distribuite prin Eventway. În al doilea an de activitate, Eventway are un target de 100.000 de bilete vândute.

Despre Eventway

Eventway este platforma de self-ticketing dezvoltată de IntelligentBee care simplifică modul în care sunt vândute și cumpărate biletele pentru evenimente, în cele mai sigure condiții, indiferent de complexitatea acestora.

Eventway reprezintă una dintre primele soluții dezvoltate exclusiv de către IntelligentBee, pe fondul investițiilor susținute în departamentul de Production al companiei.

Fondată în 2011, IntelligentBee este o companie specializată în dezvoltarea de software din zona de outsourcing, cu operațiuni în România, USA, Uniunea Europeană, Regatul Unit și Australia. Portofoliul de clienți al companiei numără companii precum SendGrid, Carnegie Technologies, Cloud Elements sau Snug.

intelligentbee-lanseaza-platforma-de-self-ticketing-eventway---peste-40000-de-bilete-deja-comercializate 

2018-07-10 12:55:19 

IntelligentBee lansează platforma de self-ticketing Eventway – peste 40.000 de bilete deja comercializate

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Juriul internațional Future Makers a desemnat câștigătorii premiilor de 20.000 de euro

Biciclete din bambus, probe de ochelari prin realitatea augmentată, plante crescute cu aer, aplicații conversaționale pentru depresie și educație cu ajutorul teatrului și tehnologiei au fost ideile de afacere alese de juriu din cele 28 de echipe care au prezentat soluția lor în cadrul finalei Future Makers.

citeste tot

Predicții de viitor și conținut relevant la TeCOMM Cluj 2018. Încep pregătirile pentru 2019!

În 9 și 10 noiembrie, Cluj-Napoca s-a transformat în hub de antreprenoriat eCommerce în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Evenimentul s-a desfășurat la BT Arena și a reunit peste 300 de participanți, expozanți, profesioniști și speakeri ale uneia dintre cele mai provocatoare industrii din era new media.

citeste tot

Ce înseamnă transformarea digitală pentru România?

Conform unui studiu Microsoft, efectuat prin intervievarea a peste 700 de organizații din Europa Centrală și de Est, majoritatea respondenților se așteaptă la transformări radicale în viitorul apropiat, însă nu toate au o strategie clară pentru a face față provocărilor.

citeste tot