INTRAROM a primit premiul pentru „Cea mai buna implementare de Contact Center”

04 februarie 2016

Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că a primit premiul “Cea mai buna implementare de Contact Center” pentru Telekom Romania in cadrul evenimentului „Gala Comunicatii Mobile”.

INTRAROM a primit premiul pentru „Cea mai buna implementare de Contact Center”

Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că a primit premiul “Cea mai buna implementare de Contact Center” pentru Telekom Romania in cadrul evenimentului „Gala Comunicatii Mobile”.

Acest premiu recunoaste implementarea cu succes de catre Intrarom si partenerii sai a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, un proiect complex si de mari dimensiuni, pentru Telekom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii de pe piaţa locală.

Intrarom si partenerii sai au contribuit, astfel, la atingerea obiectivului Telekom Romania de a oferi clientilor o experienta imbunatatita, printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Acum echipele Telekom Romania implicate in relatia cu clientii pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu acestia, prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicare si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata, care sa contribuie la cresterea gradului de satisfactie si de loialitate a  clientilor fata de brand.

„Competentele Intrarom in consolidiarea si integrarea sistemelor au usurat alocarea intre agenti a licentelor de linii mobile si de linii fixe, ducand astfel la o reducere a costurilor.”a explicat Roxana Gheorghiu, Senior Manager, Customer Service Telekom Romania.

Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus  Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

Dl. Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:

“Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere. care este rezultatul unei cooperarii continue si productive pe care am avut-o cu Telekom Romania.. Scopul nostru ramane acela de a oferi valoare partenerilor nostri si de a mentine relatii de business de lunga durata.”  

Despre Intrarom

Intrarom, subsidiara a Intracom Telecom, şi-a consolidat în mod constant poziţia de vendor important al pietei de telecomunicatii din România, şi în prezent are aproximativ 400 de angajaţi şi o suprafaţă industrială totală de 33.000 mp. Susţinută de o infrastructură solidă care are la bază o investiţie de 24 milioane de euro, experienţa companiei acoperă următoarele linii de business: soluţii la cheie pentru companii din sectorul telecomunicatii, soluţii integrate IT&C pentru sectorul public, aplicaţii personalizate si solutii pentru utilităţi şi bănci, precum si productia de echipamante de telecomunicaţii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward