INTRAROM si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

21 aprilie 2015

Experienta Clientului mult imbunatatita prin integrarea diverselor platforme software in cadrul unuia dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania

INTRAROM si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

Experienta Clientului mult imbunatatita prin integrarea diverselor platforme software in cadrul unuia dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania

Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că, împreună cu, Genesys liderul de piaţă în domeniul „omnichannel customer experience (CX)” şi al soluţiilor pentru Contact Centers, au primit premiul “Best Use of Technology Solution” / „Cea Mai Bună Utilizare a unei Soluţiei Tehnologice”.

Acest premiu recunoaste implementarea cu succes a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, proiect complex, de mari dimensiuni, pentru Telekom  Romania, una din cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piaţa locală. Intrarom si Genesys au primit „Best use of technology” în cadrul Conferinţei anuale „Romanian Contact Center Conference & Awards” în Bucureşti care a avut loc pe 25 si 26 martie.

Intrarom si Genesys au ajutat Telekom sa ofere clientilor o experienta imbunatatita printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Aceste aplicatii includ: rutarea apelurilor de intrare (”inbound call routing”), campanii de outbound (campanii de marketing, campanii de informare, etc) managementul forţei de muncă, asigurarea calităţii serviciului, integrarea cu sisteme de tip CRM, integrarea cu platforma IVR, integrarea platformei de telefonie, raportare analitica.

Acum echipele implicate in relatia cu clientul de la Telekom Romania pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu clientul prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicatie si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata care sa genereze impresii favorabile ce vor loializa clientii.

“Implementarea soluției Genesys acoperă toate funcțiile esențiale pentru a susține strategia de relații cu clienții a operațiunilor Telekom Romania, în ceea ce privește controlul costurilor, creșterea calității și a veniturilor.

Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus  Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

Dl. Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:

“Câştigarea Premiului „Best Use of Technology” este o realizare importantă pentru noi toţi. Noi depunem în mod continuu eforturi pentru a livra Servicii Profesionale la standarde ridicate şi este extraordinar să auzim de la clienţii noştri că realizăm acest lucru aşa cum ne-am propus. Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenţă şi certifică cel mai înalt nivel de expertiză şi certificare în tehnologiile Genesys precum şi pentru soluţiile add-on din domeniul Contact Centers ".

“Genesys a livrat o platforme puternica de Customer Experience care poate dirija cu adevarat toate tipurile de interactiuni ale clientului, “ a spus Directorul de Vânzări Genesys, Apostolos Kemos. Noile capabilitati de tip „omnichannel journey management” disponibile prin intermediul platformei Genesys au stabilit un nou standard pentru customer engagement”.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile inteligente care gestionează mii de documente în companii

Aplicațiile software cu rol în managementul documentelor sunt prezente în tot mai multe tipuri de companii și industrii la nivel global. Pentru utilizatorii „maturi”, ele au devenit absolut vitale, în timp ce pentru departamentele sau start-up-urile care le achiziționează pentru prima dată  se poziționează cu succes în lista priorităților.

Citește tot arrow_forward