INTRAROM si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

21 aprilie 2015

Experienta Clientului mult imbunatatita prin integrarea diverselor platforme software in cadrul unuia dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania

INTRAROM si Genesys au primit premiul pentru „Best Use of Technology”

Experienta Clientului mult imbunatatita prin integrarea diverselor platforme software in cadrul unuia dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din Romania

Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că, împreună cu, Genesys liderul de piaţă în domeniul „omnichannel customer experience (CX)” şi al soluţiilor pentru Contact Centers, au primit premiul “Best Use of Technology Solution” / „Cea Mai Bună Utilizare a unei Soluţiei Tehnologice”.

Acest premiu recunoaste implementarea cu succes a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, proiect complex, de mari dimensiuni, pentru Telekom  Romania, una din cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piaţa locală. Intrarom si Genesys au primit „Best use of technology” în cadrul Conferinţei anuale „Romanian Contact Center Conference & Awards” în Bucureşti care a avut loc pe 25 si 26 martie.

Intrarom si Genesys au ajutat Telekom sa ofere clientilor o experienta imbunatatita printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Aceste aplicatii includ: rutarea apelurilor de intrare (”inbound call routing”), campanii de outbound (campanii de marketing, campanii de informare, etc) managementul forţei de muncă, asigurarea calităţii serviciului, integrarea cu sisteme de tip CRM, integrarea cu platforma IVR, integrarea platformei de telefonie, raportare analitica.

Acum echipele implicate in relatia cu clientul de la Telekom Romania pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu clientul prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicatie si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata care sa genereze impresii favorabile ce vor loializa clientii.

“Implementarea soluției Genesys acoperă toate funcțiile esențiale pentru a susține strategia de relații cu clienții a operațiunilor Telekom Romania, în ceea ce privește controlul costurilor, creșterea calității și a veniturilor.

Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus  Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

Dl. Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:

“Câştigarea Premiului „Best Use of Technology” este o realizare importantă pentru noi toţi. Noi depunem în mod continuu eforturi pentru a livra Servicii Profesionale la standarde ridicate şi este extraordinar să auzim de la clienţii noştri că realizăm acest lucru aşa cum ne-am propus. Implementarea cu succes a Contact Center-ului IP din cadrul Telekom este rezultatul angajamentului echipei noastre pentru excelenţă şi certifică cel mai înalt nivel de expertiză şi certificare în tehnologiile Genesys precum şi pentru soluţiile add-on din domeniul Contact Centers ".

“Genesys a livrat o platforme puternica de Customer Experience care poate dirija cu adevarat toate tipurile de interactiuni ale clientului, “ a spus Directorul de Vânzări Genesys, Apostolos Kemos. Noile capabilitati de tip „omnichannel journey management” disponibile prin intermediul platformei Genesys au stabilit un nou standard pentru customer engagement”.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

“Mai multe studii recente ne arata ca antreprenorii, managerii si specialistii in resurse umane au ajuns sa petreaca prea mult timp pentru a rezolva procesele administrative, cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, si au prea putin timp disponibil pentru angajati si pentru problemele lor. Sunt statistici care spun ca, de exemplu, activitatile de salarizare si administra...

Citește tot arrow_forward

Interviurile Softlead – De ce este esențială alegerea unei soluții de Securitate pentru compania ta?

Cu o experiență validată de clienți recunoscuți la nivel local și internațional, Sandline (compania care a dezvoltat aplicația Centraleyezer)  este un vector reprezentativ pentru industria securității datelor, anul acesta celebrând 12 ani de existență pe piața de profil. Sandline este o companie de consultanță full-service în domeniul securității, oferin...

Citește tot arrow_forward

Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

SocrateERP de la BITSoftware este 100% pregatit pentru a raspunde firmelor din distributie, care doresc să integreze si sa automatizeze toate procesele și canalele de distributie, cu functionalitati care acopera de la aprovizionare, optimizarea stocurilor si depozitelor, gestiunea comenzilor si a vanzarilor, optimizarea livrarii, controlul preturilor, marjelor si discounturilor, gestiunea financ...

Citește tot arrow_forward