Kaspersky Lab aniversează 20 de ani de luptă împotriva infracționalității cibernetice

24 Jul 2017

În timpul celor 20 de ani de activitate, compania de securitate cibernetică Kaspersky Lab a asistat la transformarea misiunii unei singure persoane într-o luptă globală împotriva infracțiunilor cibernetice. În acest an, Kaspersky Lab urmărește să lanseze noi proiecte cheie, precum Kaspersky Security Cloud și sistemul de operare Kaspersky, pentru a ajuta companiile și utilizatorii individuali să se protejeze împotriva amenințărilor care evoluează constant.

Kaspersky Lab aniversează 20 de ani de luptă împotriva infracționalității cibernetice

În timpul celor 20 de ani de activitate, compania de securitate cibernetică Kaspersky Lab a asistat la transformarea misiunii unei singure persoane într-o luptă globală împotriva infracțiunilor cibernetice. În acest an, Kaspersky Lab urmărește să lanseze noi proiecte cheie, precum Kaspersky Security Cloud și sistemul de operare Kaspersky, pentru a ajuta companiile și utilizatorii individuali să se protejeze împotriva amenințărilor care evoluează constant.

De la proiectul Earth 2050, care dezvăluie cum s-ar putea să arate amenințările cibernetice viitoare, până la experimentul Sound of Safety care analizează sunetele pe care oamenii le asociază cu sentimentul siguranței, Kaspersky Lab rămâne cu un pas înaintea infractorilor și în topul industriei de securitate cibernetică.

În 1989, un tânăr inginer de software a descoperit că propriul computer a fost atacat de virusul Cascade. Prin urmare, a decis să localizeze virusul, să îl analizeze și să creeze un program care l-ar putea neutraliza. Acest inginer era Eugene Kaspersky și așa a început povestea Kaspersky Lab, devenită acum o afacere cu o vechime de 20 de ani și peste 3700 de angajați.

În 1997, Eugene și alți trei parteneri au fondat Kaspersky Lab. Începând doar cu 19 angajați, compania s-a dezvoltat, devenind unul dintre liderii din domeniul securității cibernetice, prezentă în 200 de țări și teritorii și având 35 de birouri, în 31 de țări. Produsele și tehnologiile Kaspersky Lab oferă protecție pentru peste 400 de milioane de utilizatori și 270.000 de clienți corporate din întreaga lume.

Cu o istorie de peste 20 de ani, compania a fost martora mai multor schimbări în peisajul amenințărilor cibernetice, precum și a modului în care utilizatorii și organizațiile abordează subiectul securității. Conectivitatea ne-a schimbat viețile pentru totdeauna, dar dependența de IT a transformat, în același timp, amenințările cibernetice într-o problemă globală.

Pentru că tehnologia a devenit omniprezentă în viața de zi cu zi a utilizatorilor, cunoașterea domeniului IT este cu atât mai importantă. Eugene și echipa sa sunt printre cei mai buni din lume la detectarea și neutralizarea tuturor tipurilor de programe malware. Experiența și cunoștințele dobândite de companie după ani în care a luptat împotriva amenințărilor IT majore sunt cele mai importante resurse ale sale și permit echipei să fie cu un pas înaintea potențialelor amenințări.

Astăzi, portofoliul Kaspersky Lab cuprinde soluții de securitate IT pentru o gamă largă de clienți. Acestea protejează clienții, companiile mici și mijlocii și întreprinderile expuse diverselor tipuri de amenințări și le furnizează instrumentele potrivite pentru controlul și administrarea securității.

Cea mai importantă resursă a Kaspersky Lab este echipa sa, după cum explică Eugene Kaspersky, CEO și cofondator al Kaspersky Lab: ”20 de ani în care să te ocupi de aceeași afacere înseamnă mult. Poate nu mă credeți, dar încă îmi place la nebunie ce fac. Îmi iubesc echipa și munca pe care o facem. Am avut momente bune și momente dificile, dar împreună am învățat multe. În ultimii 20 de ani, am muncit tot timpul, am analizat și combătut tot felul de amenințări IT care au evoluat de-a lungul timpului, și am făcut o lume mai bună. Am fost foarte norocos: afacerea mea este și pasiunea mea. Chiar și după două decenii, curiozitatea este în continuare ceea ce mă motivează: despre ce e vorba aici, cum funcționează și de ce? Sunt fascinat de tehnologie și învăț foarte multe de la oamenii din jurul meu. Scopul meu este să mă asigur că fiecare membru din echipa mea contribuie, așa cum poate, pentru a face parte dintr-un mare proiect mai mare decât noi toți. Acest lucru înseamnă mai mult decât să ai un job, pur și simplu, înseamnă să fii un membru activ al comunității Kaspersky Lab.”

Kaspersky Lab este unul dintre furnizorii de soluții de securitate informatică cu cea mai rapidă creștere la nivel mondial. În prezent, compania este una dintre cele mai importante patru companii de securitate IT*, continuând să-și îmbunătățească poziția pe piață. Potrivit rezultatelor financiare ale companiei în 2012, înainte de a fi auditate, profitul a crescut cu 3%, în comparație cu anul anterior și a ajuns la 628 milioane de dolari. Kaspersky Lab este în prezent cel mai mare furnizor privat de soluții de securitate endpoint din lume.  

Kaspersky Lab este o companie internaţională cu operaţiuni în peste 200 de ţări la nivel mondial. Birourile centrale se află în Moscova, Rusia, iar compania este înregistrată în Marea Britanie. Kaspersky Lab are în prezent peste 2.800 de angajaţi, cu toţii specialişti calificaţi. Compania deţine birouri locale în 29 de ţări, iar produsele şi tehnologiile Kaspersky oferă protecţie pentru peste 300 de milioane de utilizatori și peste 250.000 de companii, la nivel global. Compania furnizează o gamă variată de produse și soluții pentru diferite tipuri de clienți, punând un accent important pe marile companii, precum şi pe afacerile mici și mijlocii. 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul