King a devenit unul dintre cei mai cautati angajatori din Romania

27 ianuarie 2014

King Bucuresti, studioul local al unuia dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri casual, a devenit unul dintre cei mai doriti angajatori din industria de gaming si IT&C din Romania.

King Bucuresti, studioul local al unuia dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri casual, a devenit unul dintre cei mai doriti angajatori din industria de gaming si IT&C din Romania. In doar 3 luni de la inceputul campaniei de recrutare, aproximativ 1400 de candidati si-au depus CV-urile pentru unul din posturile oferite de King in Romania. Extinderea echipei locale a fost necesara datorita succesului jocurilor King si nevoii de crestere a numarului de programatori care sa se concentreze pe dezvoltarea si testarea de noi titluri din portofoliul dezvoltatorului, dar si pe imbunatatirea titlurilor deja existente.

"Ma bucur sa descopar tot mai multi oameni talentati in fiecare zi si ma consider norocos sa-i pot avea alaturi, in echipa King Bucuresti", declara Mihai Sfrijan, Head of Studio King Bucuresti. "La King nu doar au numeroase oportunitati de dezvoltare profesionala si personala, ci au si posibilitatea de a fi autorii urmatorului hit al jocurilor casual, lasandu-si amprenta asupra milioane de oameni din intreaga lume", adauga Mihai Sfrijan.

Printre posturile oferite de studioul King in Bucuresti se numara QA Practitioner, Data Scientist, C++ Game Developer (Mobile), Game Developer (Flash), Java System Developer, Producer, Test Automation Engeneer și UI Designer.

"Analizandu-i pe cei peste 400 de candidati intervievati, se observa un interes tot mai mare din partea publicului pentru zona de gaming din industria IT&C. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure; inseamna ca exista o competitie din ce in ce mai mare si, implicit, oameni tot mai pregatiti pe specializarea lor", comenteaza Mihai Sfrijan. "Cei mai multi candidati au varsta medie de 28 de ani, sunt la nivel de medium spre senior si provin din industria IT&C, cu precadere din gaming, insa sunt si candidati care vin din domenii ca cercetare sau consultanta. In ultimele luni au venit din ce in ce mai multe femei la interviuri, procentul lor ajungand la 25%, ceea ce arata ca industria jocurilor nu mai este un domeniu exclusiv masculin", adauga Mihai Sfrijan.

In ceea ce priveste studiile necesare pentru a lucra la King, majoritatea candidatilor care aplica pentru postul de developer au terminat Facultatea de Automatica si Calculatoare sau Facultatea de Informatica, cei interesati sa ocupe pozitia de data scientist au terminat Facultatea de Matematica sau Cibernetica, iar cei care vor sa lucreze in graphic design vin de la Facultatea de Arte.

"Oferta salariala peste media pietei, beneficiile pentru angajati, oportunitatile de cariera internationale, mediul de lucru flexibil, transparenta, puterea de decizie acordata angajatilor, atmosfera relaxata si mandria de a contribui la divertismentul a milioane de oameni din toata lumea, reprezinta principalele motive pentru care candidatii sunt atrasi de companie. Dincolo de pasiunea lor pentru jocuri, candidatii care aleg King apreciaza profilul companiei ce difera de al altora din domeniu prin modul de lucru, tehnologiile utilizate si cultura organizationala. In ceea ce priveste asteptarile candidatilor, acestia isi doresc un mediu potrivit pentru dezvoltarea lor profesionala si sa simta ca munca pe care o depun contribuie la succesul companiei. Cea mai frecventa intrebare pe care candidatii o adreseaza la interviuri este care este motivul pentru care noi, cei care ii intervievam, am ales sa lucam la King", povesteste Mihai Sfrijan. "Raspunsul este ca, lasand la o parte oportunitatile de dezvoltare, rezultatele muncii fiecaruia dintre noi sunt vizibile in numarul tot mai mare de utilzatori din ntreaga lumea care aleg jocurile noastre in fiecare zi, iar sentimentul de mandrie este cu atat mai mare cu cat ne punem o amprenta destul de mare asupra lor. De exemplu, Gospos Great Adventures, cel mai nou joc dezvoltat de o echipa formata din doi romani care poarta numele unuia dintre ei, a ajuns cel mai accesat joc pe platforma King.com in doar cateva zile de la lansare", adauga Mihai Sfrijan.

In ultimele luni, King si-a extins echipa din Romania cu 44 oameni, ajungand la 71 de angajati si continua sa recruteze specialisti, astfel inct in 2014 sa ajunga 100-120 de angajati. Saptamanal, la King au loc aproximativ 20 de interviuri, adica in jur de 4 interviuri in fiecare zi. In urma unui sondaj anual realizat de compania Universum in Suedia, King a fost desemnat cel mai bun angajator in 2013, depasind companii ca H&M, Ikea sau Unilever. Acest studiu permite angajatilor sa-si evalueze propriul angajator in functie de trei criterii: identitatea companiei, satisfactia si loialitatea fata de companie.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat reapariția amenințării informatice Triout, specializată în colectarea de informații de pe telefonul mobil – apeluri telefonice, mesaje, fotografii, videoclipuri și coordonate GPS, într-o aplicație populară de VPN pentru Android, descărcată din Google Play de 50 milioane de ori și cu peste un m...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Experții Kaspersky Lab care investigau infrastructura cloud experimentală, creată pentru protezele bionice avansate, au identificat câteva probleme de securitate, necunoscute până acum, care ar fi putut permite unei terțe părți să acceseze, manipuleze, sustragă sau chiar să șteargă datele private ale utilizatorilor dispozitivelor. Aceste descoperiri au fost făcute cunoscut...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward