Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

15 noiembrie 2013

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor.

Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. 

Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor. “Acesta a fost si principiul conferintei Let’s speak software, un eveniment marca Softlead, ce va fi organizat la finalul lunii noiembrie, in data de 28. Un prilej de a aduce aproape producatorii solutiilor software si achizitorii, de a-i provoca, in sensul cel mai bun, la oferirea feed-back-urilor, parerilor argumentate, ce stau in spatele a sute sau mii de ore de testare a unui astfel de soft. Si, ce poate fi mai important pentru un dezvoltator software, decat sa construiasca, pornind de la cerintele propriilor consumatori”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Agenda conferintei Let’s speak software! include speakeri reprezentanti ai companiilor IBM, KPMG, Zitec, Appscend, Romsym Data, Fluentis, Avantera, ECOMpedia, precum si multi altii, care vor vorbi despre suitele de aplicatii software prezente pe piata, despre tendinte, nevoi, strategii, probleme sau riscuri. De asemenea, teme precum cloud computing, Software as a Service, Platform as a Service.

Toti cei prezenti se vor bucura de interactiune, posibilitatea socializarii oficiale sau neconventionale, precum si indeplinirea celor mai importante obiective, acelea de generare a lead-urilor si de stabilire a unor parteneriate pe termen lung intre companiile producatoare si consumatorii active.

“Ne dorim ca aceasta conferinta sa fie prima dintr-un lung sir de evenimente dedicate industriei software, prin care sa facilitam accesul nu doar catre un limbaj dedicat, pe care il cunosc sute sau chiar mii de companii software din Romania, ci si catre noi directii de business”, Alexandra Roata.

Conferinta se bucura de sprijinul partenerilor sai: B-Logic Business Software, DasCloud, Laptop News, Gadget Trends, RFI, Agora, ADSI, ARIES, Softbinator, TechCafe.

Participarea la eveniment se va face pe baza invitatiei sau prin achitarea unei taxe.

Pentru inregistrare sau pentru a afla mai multe informatii despre eveniment, toti cei interesati pot urmari pagina www.letsspeaksoftware.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward