Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

15 noiembrie 2013

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor.

Let’s speak software! In nori, si pe pamant.

In limbajul software, substantivele aplicatii, sisteme si controlul, managementul sunt inrudite. La fel de prietenosi sunt dezvoltatorii, oamenii de marketing si de vanzari. Asta ca sa nu mai vorbim despre consumatorii de astfel de produse informatice. 

Este o lume in care termenii nu mai sunt de mult timp tehnici, limbajul a devenit unul comun, reusind sa intregeasca diverse comunitati si sa aduca oamenii mai aproape, prin pasiunile lor. “Acesta a fost si principiul conferintei Let’s speak software, un eveniment marca Softlead, ce va fi organizat la finalul lunii noiembrie, in data de 28. Un prilej de a aduce aproape producatorii solutiilor software si achizitorii, de a-i provoca, in sensul cel mai bun, la oferirea feed-back-urilor, parerilor argumentate, ce stau in spatele a sute sau mii de ore de testare a unui astfel de soft. Si, ce poate fi mai important pentru un dezvoltator software, decat sa construiasca, pornind de la cerintele propriilor consumatori”, Alexandra Roata, Managing Partner Softlead.

Agenda conferintei Let’s speak software! include speakeri reprezentanti ai companiilor IBM, KPMG, Zitec, Appscend, Romsym Data, Fluentis, Avantera, ECOMpedia, precum si multi altii, care vor vorbi despre suitele de aplicatii software prezente pe piata, despre tendinte, nevoi, strategii, probleme sau riscuri. De asemenea, teme precum cloud computing, Software as a Service, Platform as a Service.

Toti cei prezenti se vor bucura de interactiune, posibilitatea socializarii oficiale sau neconventionale, precum si indeplinirea celor mai importante obiective, acelea de generare a lead-urilor si de stabilire a unor parteneriate pe termen lung intre companiile producatoare si consumatorii active.

“Ne dorim ca aceasta conferinta sa fie prima dintr-un lung sir de evenimente dedicate industriei software, prin care sa facilitam accesul nu doar catre un limbaj dedicat, pe care il cunosc sute sau chiar mii de companii software din Romania, ci si catre noi directii de business”, Alexandra Roata.

Conferinta se bucura de sprijinul partenerilor sai: B-Logic Business Software, DasCloud, Laptop News, Gadget Trends, RFI, Agora, ADSI, ARIES, Softbinator, TechCafe.

Participarea la eveniment se va face pe baza invitatiei sau prin achitarea unei taxe.

Pentru inregistrare sau pentru a afla mai multe informatii despre eveniment, toti cei interesati pot urmari pagina www.letsspeaksoftware.com.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Dezvoltatorii amenințărilor GandCrab se pregătesc să închidă afacerea. Bitdefender oferă al patrulea decriptor gratuit victimelor

Amenințarea ransomware cu cea mai mare cotă de piață din lume, de peste 50%, primește o nouă lovitură prin colaborarea solidă dintre autorități și industria de securitate informatică.

Citește tot arrow_forward

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Cunoscută ca fiind una dintre soluțiile soluțiile software cu eficiență mare în contextul securității organizaționale, Centraleyezer aduce beneficiile sale mai aproape de utilizatorii corporate printr-o campanie dedicată. ...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward