Luxoft şi-a deschis cel de-al 21-lea birou din reţeaua internaţională în Detroit, Michigan

16 iunie 2014

Luxoft Holding, unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către o bază de clienţi globali,a anunţat deschiderea celui de al 21-lea birou din reţeaua sa internaţională, în SUA. Acesta este localizat în Detroit, Michigan şi are ca obiectiv sprijinirea activităţii pe linia de business adresată industriei auto.   

Luxoft Holding, unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către o bază de clienţi globali,a anunţat deschiderea celui de al 21-lea birou din reţeaua sa internaţională, în SUA. Acesta este localizat în Detroit, Michigan şi are ca obiectiv sprijinirea activităţii pe linia de business adresată industriei auto.   

 „Cererea pentru serviciile Luxoft, mai ales din zona de inginerie, tehnologie şi servicii specializate a crescut constant, cu predilecţie dinspre industria auto. Proiectele pe care le avem în curs în momentul de faţă în SUA ne-au determinat să ne extindem mai repede prezenţa pe această piaţă. Prin deschiderea biroului nostru din Detroit, Michigan, avem în vedere să ne extindem business-ul atât către producătorii principali cât şi către zona producătorilor de subansamble şi a furnizorilor de componente şi, de asemenea, să ne asistăm mai îndeaproape clienţii existenţi”, spune Dmitry Loschinin, Preşedinte şi CEO Luxoft.

„Amplasarea strategică a noului nostru birou, chiar în zona nucleu a industriei auto din America de Nord, ne permite nu doar să continuăm să ne deservim tot mai eficient clienţii de pe piaţa americană, ci reprezintă şi o pârghie prin care să valorificăm interesul crescut pentru capacităţile noastre venind dinspre întreaga comunitate auto. Faptul că suntem amplasaţi aici ne permite să fim direct „pe teren" şi ne oferă o vizibilitate crescută în cadrul comunităţii auto cu nevoile sale tehnologice în creştere. Mai mult, ne va ajuta să ne optimizăm ofertele pentru contractele în curs şi pentru cele viitoare”, a declarat Serkan Arslan, Director de dezvoltare al liniei globale de business pentru industria auto. 

În momentul de faţă, Luxoft este prezent în 13 ţări din întreaga lume, noul birou fiind cel de al 21-lea din reţeaua sa globală. Biroul Luxoft din SUA se va concentra pe dezvoltarea liniei de business vizând segmentul clienţilor principali şi pe cel al furnizorilor de componente şi subansamble din industria auto, continuând să ofere asistenţă clienţilor existenţi. Luxoft va continua să investească în TEORA – software-ul HMI pe care compania îl utilizează pentru a dezvolta aplicaţii HMI adaptabile, atrăgătoare, cu timp scurt de livrare pe piaţă.

Deschiderea acestei noi locaţii reflectă angajamentul Luxoft faţă de industrie şi viziunea companiei de a-şi continua dezvoltarea în industria auto.

Acesta este primul anunţ din cadrul Programului Global Upgrade, lansat recent de Luxoft, în cadrul căruia vânzările globale ocupă un rol esenţial. Luxoft va continua să administreze principalele sale conturi prin modelul de livrare offshore / onsite, crescând componenta onsite la 15% în perioada imediat următoare, de la 10% cât este în prezent. Noul birou din Detroit va deveni un hub pentru interacţiunea cu clienţii şi este parte a strategiei globale de a creşte prezenţa Luxoft onsite.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Bitdefender a deschis la Târgu Mureș al cincilea birou din România

Producătorul de soluții de securitate cibernetică Bitdefender a deschis un nou birou la Târgu Mureș, al cincilea din România al companiei, pe lângă cele din București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara....

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward