Magister Software anunta lansarea SmartCash Retail Management System 2014

27 Feb 2014

In luna februarie, a fost lansata o noua versiune a platformei software pentru retail SmartCash, dezvoltata de compania Magister Software. Intitulata SmartCash RMS 2014, noua versiune aduce imbunatatiri majore in ceea ce priveste securitatea sistemelor IT din retele de magazine, oferind comerciantilor posibilitatea de a-si administra mai bine activitatea prin niveluri diferentiate de acces, colectare mobila de date si integrare cu platformele e-commerce.

Magister Software anunta lansarea SmartCash Retail Management System 2014

Avand in vedere numarul mare de clienti ai solutiei SmartCash RMS proprietari de lanturi de magazine cu un numar ridicat de locatii, una dintre directiile principale de dezvoltare pentru versiunea 2014 a fost simplificarea controlului unui numar mare de utilizatori distribuiti teritorial. Numarul utilizatorilor SmartCash RMS dintr-un lant de magazine ajunge in unele retele de magazine la peste 500. Din acest motiv, sarcina gestionarii lor este una extrem de importanta. Odata cu versiunea 2014 administratorii lanturilor de magazine dispun de un modul de management unificat al utilizatorilor, care permite filtrarea si regasirea usoara a acestora, precum si gestionarea unificata a tuturor drepturilor de acces, indiferent de magazinul in care utilizatorul isi desfasoara activitatea.

Simultan cu unificarea controlului utilizatorilor SmartCash RMS a fost imbunatatit si controlul accesului la programe, prin introducerea a diverse functionalitati printre care se numara: expirarea automata a parolei, istoricul ultimelor parole utilizate, numar maxim de erori de autentificare etc. In plus, pentru magazine ce detin dispozitive de autorizare bazate pe cititor de amprenta sau smartcard, a fost adaugata posibilitatea folosirii unei semnaturi digitale pentru fiecare utilizator.

Incepand cu SmartCash RMS 2014 accesul personalului de service autorizat Magister la functiile de intretinere a platformei software se face exclusiv pe baza unui cod unic de licenta emis individual pentru fiecare consultant in parte, cu o valabilitate anuala. Pe baza acestui nou sistem se poate stabili exact, transparent pentru clientul final, fiecare interventie asupra programelor in scopul intretinerii acestora.

Odata cu SmartCash RMS 2014 este facuta tranzitia definitiva a aplicatiilor mobile din platforma SmartCash RMS catre sistemul de operare Android. A fost introdusa o noua aplicatie mobila, denumita SmartCash Mobility pentru Android, destinata a opera preinstalata pe noua serie de terminale Mobility iData 95W comercializate de companie. Tehnologia multitouch impreuna cu avantajele platformei mobile ARM Cortex A9 si accesul 3G permit colectarea mobila de date din orice locatie, nu doar din reteaua locala.

Evolutia internetului si a tehnologiilor de agregare a datelor prin Internet a determinat dezvoltarea unui nou modul, integrat cu serviciul SmartCash Everywhere, inclus in platforma, capabil sa furnizeze printr-o interfata REST raspunsuri dintre cele mai diverse aplicatiilor din Internet. Astfel, folosind noua interfata site-urile de eCommerce pot afla in timp real situatia stocului dintr-un lant de magazine, pot realiza sincronizari de clienti si produse si pot transmite comenzile de livrare catre orice magazin dintr-o retea in vederea livrarii efective. Noua interfata poate fi folosita de asemenea la integrarea cu solutii ERP, in vederea transferului de informatii de natura financiara, contabila sau actualizari de stocuri.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 6000 de magazine si numarand o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mare de magazine, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Înființată în anul 2002, compania Magister s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și integrator de soluții informatice pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al magazinelor și lanțurilor de retail.

În cei 20 de ani de activitate, Magister a contribuit la dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din comerțul românesc.

Compania are acoperire națională, prin rețeaua sa de parteneri certificați, evaluați și licențiați anual în cadrul programului de perfecționare profesională Partener Certificat Magister.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare