Magister Software deschide primul call center teritorial in Bacau

18 decembrie 2013

Politica de imbunatatire a sistemului de suport tehnic SmartCash continua in decembrie a.c., cu deschiderea primului call center teritorial in orasul Bacau. Call center-ul este destinat comunicarii cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova si judetele limitrofe si va fi administrat de partenerul local certificat Magister Software, compania Velvet Com cu sediul in orasul Bacau.

Magister Software deschide primul call center teritorial in Bacau

Politica de imbunatatire a sistemului de suport tehnic SmartCash continua in decembrie a.c., cu deschiderea primului call center teritorial in orasul Bacau. Call center-ul este destinat comunicarii cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova si judetele limitrofe si va fi administrat de partenerul local certificat Magister Software, compania Velvet Com cu sediul in orasul Bacau.

Apeland numarul de telefon 031 821 01 51, comerciantii care detin un abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash pot face sesizari direct la Centrul de Service si Suport Tehnic Autorizat teritorial Bacau. Serviciul este disponibil de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.

Sistemul de tip call center implementat de Velvet Com Bacau suporta 10 apeluri simultane si este integrat complet cu sistemul central de suport tehnic Magister Software, sesizarile preluate de catre partener fiind monitorizate si evaluate atat din punct de vedere calitativ, cat si in ceea ce priveste timpul de raspuns.

Pe langa un timp redus de preluare a sesizarilor spre rezolvare, utilizatorii SmartCash care aleg sa apeleze centrul teritorial vor avea acces mai rapid la serviciile de inalta calificare in cazul sesizarilor care se incadreaza din punct de vedere al gravitatii si prioritatii. Sesizarile referitoare la functionarea programelor vor ajunge astfel, prin call center-ul Velvet Com, direct la departamentul software Magister, datorita integrarii celor doua sisteme.

Si reprezentantii departamentului tehnic Velvet Com vor beneficia de noul sistem de suport prin acces nemijlocit la resursele puse la dispozitie de catre Magister Software. Fie ca este vorba de imensa baza de cunostinte sau de personalul cel mai calificat al companiei, angajatii Velvet Com vor putea, incepand de acum, sa valorifice mai usor experienta Magister in retail si customer support.

Posibilitatea de a gestiona sesizarile utilizatorilor SmartCash printr-un sistem de tip call center national vadeste un nivel crescut de profesionalism al firmei bacauane Velvet Com, partener certificat Magister Software din anul 2004 si detinator al titurilor „Partenerul Anului” si „Dealerul Anului” neintrerupt din 2010 pana in prezent. De-a lungul timpului, Velvet Com a participat la dezvoltarea unor proiecte de retail majore si a gestionat conturi complexe, precum Agricola Bacau, Vascar, Pambac etc.

Deschiderea noului call center reprezinta un pas important pentru Magister Software in strategia de extindere si dezvoltare a suportului tehnic pentru solutiile SmartCash RMS. Compania planifica, pentru urmatoarele 6 luni, deschiderea altor centre teritoriale de service si suport tehnic autorizat, in celelalte orase mari ale tarii.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 5000 de magazine si numarand o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mediu si mare de magazine, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in comertul de proximitate. In cei 11 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura din retailul romanesc de proximitate, stabilind modele de business de referinta pentru acest domeniu.

Adresa: Str. Wilhelm Filderman nr.12, Sector 3, Bucuresti, 030866
Telefon: 031.821.01.50
Fax: 031.822.00.41
Call Center: 021.569.36.99
E-mail:  [email protected]
Website: www.magister.ro; www.smartcash.ro
Persoana de contact: Stefania Moraru, Asistent PR & Marketing
E-mail:  [email protected]

Magister Software

Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 16 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltar...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Experții Kaspersky Lab au identificat o suprapunere a atacurilor cibernetice între două grupuri, GreyEnergy – care se crede că este succesorul BlackEnergy – și gruparea de spionaj cibernetic Sofacy. Ambii actori au folosit aceleași servere în același timp, dar în scopuri diferite.

Citește tot arrow_forward

România, cea mai afectată țară din lume de amenințarea informatică a momentului

Scranos sustrage toate parolele și informațiile bancare ale victimelor și le compromite activitatea pe rețelele de socializare

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward