Magister Software deschide primul call center teritorial in Bacau

18 decembrie 2013

Politica de imbunatatire a sistemului de suport tehnic SmartCash continua in decembrie a.c., cu deschiderea primului call center teritorial in orasul Bacau. Call center-ul este destinat comunicarii cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova si judetele limitrofe si va fi administrat de partenerul local certificat Magister Software, compania Velvet Com cu sediul in orasul Bacau.

Magister Software deschide primul call center teritorial in Bacau

Politica de imbunatatire a sistemului de suport tehnic SmartCash continua in decembrie a.c., cu deschiderea primului call center teritorial in orasul Bacau. Call center-ul este destinat comunicarii cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova si judetele limitrofe si va fi administrat de partenerul local certificat Magister Software, compania Velvet Com cu sediul in orasul Bacau.

Apeland numarul de telefon 031 821 01 51, comerciantii care detin un abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash pot face sesizari direct la Centrul de Service si Suport Tehnic Autorizat teritorial Bacau. Serviciul este disponibil de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.

Sistemul de tip call center implementat de Velvet Com Bacau suporta 10 apeluri simultane si este integrat complet cu sistemul central de suport tehnic Magister Software, sesizarile preluate de catre partener fiind monitorizate si evaluate atat din punct de vedere calitativ, cat si in ceea ce priveste timpul de raspuns.

Pe langa un timp redus de preluare a sesizarilor spre rezolvare, utilizatorii SmartCash care aleg sa apeleze centrul teritorial vor avea acces mai rapid la serviciile de inalta calificare in cazul sesizarilor care se incadreaza din punct de vedere al gravitatii si prioritatii. Sesizarile referitoare la functionarea programelor vor ajunge astfel, prin call center-ul Velvet Com, direct la departamentul software Magister, datorita integrarii celor doua sisteme.

Si reprezentantii departamentului tehnic Velvet Com vor beneficia de noul sistem de suport prin acces nemijlocit la resursele puse la dispozitie de catre Magister Software. Fie ca este vorba de imensa baza de cunostinte sau de personalul cel mai calificat al companiei, angajatii Velvet Com vor putea, incepand de acum, sa valorifice mai usor experienta Magister in retail si customer support.

Posibilitatea de a gestiona sesizarile utilizatorilor SmartCash printr-un sistem de tip call center national vadeste un nivel crescut de profesionalism al firmei bacauane Velvet Com, partener certificat Magister Software din anul 2004 si detinator al titurilor „Partenerul Anului” si „Dealerul Anului” neintrerupt din 2010 pana in prezent. De-a lungul timpului, Velvet Com a participat la dezvoltarea unor proiecte de retail majore si a gestionat conturi complexe, precum Agricola Bacau, Vascar, Pambac etc.

Deschiderea noului call center reprezinta un pas important pentru Magister Software in strategia de extindere si dezvoltare a suportului tehnic pentru solutiile SmartCash RMS. Compania planifica, pentru urmatoarele 6 luni, deschiderea altor centre teritoriale de service si suport tehnic autorizat, in celelalte orase mari ale tarii.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 5000 de magazine si numarand o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, cat si retelelor cu un numar mediu si mare de magazine, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in comertul de proximitate. In cei 11 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura din retailul romanesc de proximitate, stabilind modele de business de referinta pentru acest domeniu.

Adresa: Str. Wilhelm Filderman nr.12, Sector 3, Bucuresti, 030866
Telefon: 031.821.01.50
Fax: 031.822.00.41
Call Center: 021.569.36.99
E-mail:  [email protected]
Website: www.magister.ro; www.smartcash.ro
Persoana de contact: Stefania Moraru, Asistent PR & Marketing
E-mail:  [email protected]

Magister Software

Magister Software

Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 16 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltar...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward