MarkDay ’14: Află cum să faci campanii virale pentru afacerea ta!

09 octombrie 2014

Utilizatorii de internet încarcă aproximativ 100 de ore de videoclip-uri pe YouTube la fiecare 60 de secunde şi distribuie peste 4,75 miliarde de conţinuturi pe Facebook la fiecare 24 de ore.

MarkDay ’14: Află cum să faci campanii virale pentru afacerea ta!

Utilizatorii de internet încarcă aproximativ 100 de ore de videoclip-uri pe YouTube la fiecare 60 de secunde şi distribuie peste 4,75 miliarde de conţinuturi pe Facebook la fiecare 24 de ore.

Cu o acoperire atât de mare a internetului la nivel mondial, şansele unei afaceri de a deveni cunoscută prin intermediul acestuia sunt considerabil ridicate, asta bineînţeles cu ajutorul unei strategii de marketing foarte bine puse la punct.

Cu toţii ne dorim să aflăm care sunt caracteristicile specifice unei campanii virale şi cum realizăm o campanie de marketing care să stârnească interesul publicului.

MarkDay este o conferinţă de marketing digital care reuneşte la fiecare ediţie speakeri naţionali şi internaţionali, specialişti cu o vastă experienţă în domeniu, care vin pregătiţi cu răspunsuri la întrebările publicului prezent.

Adelina Oprea este Marketing Manager la La Redoute şi va fi prezentă în data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj – Napoca, pentru a împărtăşi cu audienţa MarkDay secretele unei campanii virale.

Va vorbi despre ce sunt campaniile virale şi va exemplifica cu cele mai populare campanii ale magazinelor online din România.

De asemenea, vom afla care este momentul potrivit pentru a realiza o campanie ce se doreşte a deveni virală, dar mai ales cum se realizează o astfel de campanie. Adelina va veni pregătită cu soluţii şi idei de campanii cu o aplicabilitate imediată în cazul unui magazin online.

Dacă vrei să afli ce sunt Campaniile Real Time Marketing sau Campaniile Social Media Crisis, dar mai ales cum te poţi folosi de acestea pentru a creşte notorietatea business-ului tău vino la o întâlnire cu Adelina Oprea. Vei afla cum să măsori impactul unei campanii virale şi care sunt caracteristicile specifice unei campanii virale în cazul unui magazin online cu avantajele şi dezavantajele sale.

Au mai rămas doar 3 săptămâni până la cea de-a doua ediţie a Conferinţei de Marketing Digital MarkDay. Înregistrează-te acum pentru a beneficia de o reducere de 30 %!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward