Metoda Kanban – cursul nelipsit din portofoliul profesioniștilor industriei IT

26 octombrie 2015

Learning Manager, compania specializată în oferirea cursurilor certificare Lean Kanban University, anunță începerea înscrierilor pentru parcurgerea completă a 2 dintre cursurile acreditate: Fundamente I – Kanban Start, Fundamente II – Practicarea metodei Kanban.

Metoda Kanban – cursul nelipsit din portofoliul  profesioniștilor industriei IT

Learning Manager, compania specializată în oferirea cursurilor certificare Lean Kanban University, anunță începerea înscrierilor pentru parcurgerea completă a 2 dintre cursurile acreditate: Fundamente I – Kanban Start, Fundamente II – Practicarea metodei Kanban.

Absolvenții celor 2 cursuri vor intra în posesia certificării LKU – Kanban Management Professional.

Cursul se desfășoară conform programei originale LeanKanban University.

Care sunt avantajele absolvirii cursurilor Kanban?

Metoda Kanban este considerată un instrument extrem de util în activitatea de zi cu zi, dezvoltând abilități de schimbare evolutivă a cursanților. Mai mult decât atât, la finalul celor 2 cursuri, participanții vor avea capacitatea de a reduce timpii de livrare a activităților curente și de a îmbunătăți predictibilitatea în contextul fluxurilor de lucru complexe. De asemenea, participanții vor învăța cum să implementeze optim și eficient metoda Kanban cu ajutorul procesului STATIK (Sistem Thinking Approach To Implement Kanban).

Proiectat ca un atelier de lucru practic, ce folosește tehnici de gamificare în vederea înțelegerii corecte a celor mai importante aspecte ce definesc nu doar cursul, ci și capacitățile derivate ulterior, cursul promite stâpânirea tactilor de reducere sau chiar eliminare a blocajelor existente în procesele dezvoltării continue a organizației”, Eugen Dragomir, trainer  și coach LeanKanban, cât și ca Agile Coach / Agile Project Manager în proiecte specifice dezvoltării software. 

Cui îi este recomandat cursul?

Formatul cursului este gândit ca un instrument extrem de util, atât pentru cursanții care nu au avut interacțiuni cu metodologia Kanban, cât și pentru cei care au acumulat informații în această direcție și vizează consolidarea și perfecționarea cunoștințelor practice.  În acest sens, cursul se adresează managerilor, managerilor de produs, managerilor de proiect, personalului implicat în servicii profesionale, inclusiv servicii de dezvoltare software (membri ai echipelor de dezvoltare, analiști de business, Scrum Product Owners, Scrum Masters), ce doresc îmbunătățirea cunoștințelor în Lean / Agile).

Cursul nu necesită cunoștințe prealabile și este potrivit pentru profesioniștii aflați la orice nivel de experiență.

În vederea înscrierii, participanții pot trimite un e-mail la [email protected] sau pot solicita mai multe detalii la numărul de telefon 0744596212.

Despre Learning Manager

LearningManager are la bază dorința de a oferi organizațiilor metode de planificare adaptivă, schimbare evolutivă, îmbunătățire continuă și de a încuraja răspunsul rapid și flexibil la schimbările din mediul de afaceri. Learning Manager construiește acest lucru printr-o gamă bine aleasă de cursuri Lean / Agile și prin suportul oferit - coaching, consultanță - în implementarea conceptelor Lean / Agile în practică. Compania beneficiază de o experiență vastă în sectorul serviciilor profesionale, dezvoltare software și în producție.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward