MiniCRM dublează numărul de clienți în România

22 mai 2018

MiniCRM, furnizor de soluții pentru creșterea vânzărilor, a depăşit 200 de clienţi în România, cu o rată de reînnoire a abonamentului de 95%, ceea ce arata că utilizarea unui sistem CRM în cloud  devine alegerea standard pentru companiile mici şi medii.

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS, libertatea de a face business oriunde şi oricând fiind foarte apreciată. Creşterea înregistrată are la bază nevoia existentă în piaţa locală pentru un sistem CRM performant dar şi accesibil financiar, precum şi activitatea de consultanţă derulată de MiniCRM. Compania organizează permanent ateliere de lucru care evidențiază impactul utilizării unei CRM asupra creşterii vânzărilor şi îmbunatăţirii relaţiilor cu clienţii, în principalele oraşe din ţară. În 2017, MiniCRM a deschis o reprezentanță la Cluj-Napoca, iar echipă locală este formată din nouă specialişti în consultanță şi implementare.

 „Clienţii reprezentativi pentru MiniCRM România au între 15 și 30 de utilizatori în sistem şi provin preponderent din domeniile servicii, comerț și distribuţie. Am depăşit deja un număr de 200 de clienţi activi și câștigâm o cotă relevantă de piață , pe măsură ce antreprenorii români înțeleg beneficiile utilizării unui sistem CRM în cloud. Ca tendință, am remarcat creșterea numarului de utilizatori care folosesc aplicațiile mobile MiniCRM pentru Android și iOS, precum și o diversificare sectoarelor economice. Companiile romaneşti mici şi medii au nevoie de o soluţie performantă pentru creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii, iar MiniCRM îi ajută în acest proces, la un cost foarte accesibil, similar găzduirii unui website,” afirmă Ioana Bândac, Country Manager, MiniCRM România.

În România, multe companii mici şi medii folosesc fişierele de tip excel pentru gestiunea relaţiilor cu clienţii şi a vânzărilor, ceea ce afectează eficiența şi mobilitatea utilizatorilor, precum şi acurateţea înregistrărilor. Aceste companii au o productivitate redusă și riscă să iasă din piață într-un orizont de câțiva ani. Conform unui analize a Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, doar una din cinci astfel de companii reuseste să facă export și doar 42,75% ating o existență de peste 15 ani. Companiile mici și medii au nevoie de modernizarea sistemului informatic și digitalizarea proceselor de business. Un sistem CRM în cloud, precum MiniCRM, permite automatizarea operaţiunilor de vânzări, marketing şi suport, la un cost echivalent cu abonamentul lunar de telefonie mobilă. Conform analiştilor de la iScoop.eu soluțiile de tip cloud reprezintă principalul factor de creștere al pieţei CRM în Europa.

 

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea Industriei De Achiziții - Soluțiile Software Pentru Achiziții Reprezintă O Piață De 6 Miliarde De Dolari

Industria de software de tip CRM este acum cea mai mare din lume, depășind industria sistemelor de gestionare a bazelor de date, și se preconizează că va ajunge la peste 80 de miliarde de dolari până în 2025.

Citește tot arrow_forward

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software și recesiunea. Perspective, investiții, cost de oportunitate

Considerate a fi unele dintre cele mai „reci” și „dureroase” etape din ciclul de viață al unei companii, crizele financiare necesită anticipare, informare și evaluare corectă și realistă a factorilor care definesc stakeholderii și modelele de business active.

Citește tot arrow_forward