NNC Services anunță direcția strategică pentru 2019: Accelerație maximă pentru Brandingul de Angajator

15 ianuarie 2019

NNC Services, agenția cu peste 12 ani de experiență în marketing şi comunicare pentru domeniul IT&C anunță noua direcție strategică, dedicată inovării şi eficientizării eforturilor de recrutare şi retenţie a angajaţilor în companii.

NNC Services anunță direcția strategică pentru 2019: Accelerație maximă pentru Brandingul de Angajator

Rezultatele Barometrului pieţei resurselor umane IT&C anunțate de NNC Services în 2018 au dezvăluit un context în care industria IT&C din România se confruntă cu mari provocări de disponibilitate şi retenţie a forţei de muncă. Peste o sută de mii de persoane lucrează în prezent în acest sector, dintre care peste 78% fac parte din generația Millenials, o generație care schimbă radical regulile de recrutare și retenție a candidaților. 

În acest context, noua divizie de Employer Branding va oferi consultanță strategică și servicii de comunicare pentru dezvoltarea brandului de angajator în acord cu cerințele și așteptările unei forțe de muncă dinamice și foarte competitive. Aria completă de competențe ale diviziei de Employer Branding a fost concepută pentru a influența direct creșterea calității angajărilor, a ratei de retenție, engagementului și nivelului de satisfacție ale angajaților, corelate cu o diminuare a timpului și costurilor aferente recrutărilor și retenției. 

Divizia de Employer Branding este coordonată de Oana Lefter, Managing Partner NNC Services, și dezvoltă strategii de recrutare, loializare și programe de comunicare internă pentru atingerea obiectivelor de HR ale companiilor. 

 „Generaţia Millennials schimbă paradigma recrutării. Este o generație creativă, dinamică și dependentă de tehnologie, care caută plăcerea în muncă și are ambiţia de a schimba lumea. Această generație se așteaptă ca angajatorii să inoveze munca și să aibă o atitudine proactivă în strategiile de recrutare, ducând ofertele acolo unde candidații sunt prezenți și activi, pe rețele sociale, în aplicații mobile, în comunități online nișate. Din experiența noastră, lipsa tot mai acută de resurse umane se datorează mai degrabă unui deficit de aliniere a așteptările angajatorilor cu cele ale angajaților și mai puțin unei lipse de profesioniști. Este esențial ca angajații să se poată identifica cu valorile angajatorilor și ca aceştia din urmă să-și comunice foarte clar identitatea în piață, acolo unde candidații sunt prezenți zi de zi declară Oana Lefter, Senior Partner, NNC Services

Mai multe detalii despre aria completă de servicii oferite de NNC Services companiilor care vor să-şi adapteze strategiile de HR la contextul actual al pieţei sunt disponibile pe www.nnc-services.com/employer-branding-services

De 12 ani, NNC Services este alături de companiile B2B din industria locală și internațională de IT&C pentru a le ajuta să răspundă eficient la provocările acestei piețe aflate în continuă dezvoltare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward