Noile activități digitalizate. De ce 2019 este din nou cel mai bun an din istoria Beck et al.?!

20 Feb 2020

Deoarece este prima parte a anului 2020, considerăm potrivit să vă prezentăm acțiunile relevante pe care le-am realizat anul trecut. Suntem bucuroși că acestea au generat, la fel ca în 2018, cifre de top în istoria Beck et al. România.

Noile activități digitalizate. De ce 2019 este din nou cel mai bun an din istoria Beck et al.?!
Nevoile clienților noi și industriile din care fac parte

Cerințele clienților noi au apărut ca urmare a confruntării lor cu următoarele provocări: gestionarea dificilă a documentelor, a datelor și a informațiilor care cresc o dată cu acumularea de experiență și dezvoltarea fiecărei afaceri. Astfel, nevoile specifice ale clienților noi au fost:

Am înțeles aceste provocări și nevoi, cărora le-am răspuns cu soluții specifice și eficiente, prin întâlniri punctuale cu fiecare client, la care am oferit consultanță pentru eficientizarea activităților curente. Pe baza acestora, am creat analiza modului de lucru, am propus și am agreat împreună activitățile specifice care să se desfășoare în mediul digital.

Prin parteneriatele pe care le-am încheiat, și cu echipa specializată de consultanți și manageri IT, am continuat implementarea și dezvoltarea în mod personalizat platformele pentru digitalizarea afacerilorDocuWare pentru managementul documentelor și JobRouter pentru optimizarea proceselor.

Fiecare proiect nou a venit cu o serie de particularități, ceea ce a însemnat noi tipuri de provocări și oportunități de eficientizare. În 2019 am început colaborarea cu clienți din următoarele industrii:

Ceea ce am observat, în special la clienții care au mai multe sedii, este înțelegerea și extinderea oportunităților de digitalizare în companie, în special pentru o mai bună organizare și acces rapid la informații, cerințele acestora fiind tot mai numeroase și complexe pe parcursul colaborării noastre. Aceste cerințe se referă la integrarea cu aplicații 3rd party și la semnarea electronică a documentelor.

Pentru a înțelege și mai bine modul nostru de lucru și a afla ce înseamnă un proiect dezvoltat de către echipa noastră, vă invităm să citiți studiile de caz, disponibile pe site-ul nostru. Dezvoltarea site-ului actual a avut loc anul trecut și a presupus alinierea cu imaginea nouă, propusă de grupul Beck et al. Germania, din care facem parte, și adaptarea conținutului la activitatea noastră specifică, din România. Am început anul trecut două studii de caz, pe care le vom publica anul acesta.

Oportunitățile de dezvoltare și interacțiune

În contextul actual de business, care presupune dezvoltarea continuă a noilor tehnologii, nevoia de cunoaștere și înțelegerea tendințelor din domeniu, am participat la o serie de evenimente și cursuri:

Îi apreciem și felicităm pe colegii noștri care s-au alăturat misiunii organizațiilor: Swimathon și WalkingMonth. Pe de altă parte, ne bucurăm pentru sponsorizările destinate cauzelor MagicCamp și aportului adus Clubului sporturilor Montane Rupicapra.

Creșterea pe toate planurile

Pentru o imagine asupra nivelului de creștere a cifrelor, procentual:

Pentru detalii despre activitatea noastră anterioară, interesele și ce va urma, vă invităm să ne urmăriți pe conturile active de social media:

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare