O soluție de parcare inteligentă de tip Internet of Things, câștigătoarea la nivel național a celei de-a doua ediţii a competiţiei internaţionale Business Wall of Fame

07 Jul 2015

Telekom Romania anunţă câştigătorul din România al celei de-a doua ediţii a competiţiei internaţionale „Business Wall of Fame” inițiate de grupul  Deutsche Telekom: PARKING+PLUS, o soluţie de parcare inteligentă în oraşele supra-aglomerate.

O soluție de parcare inteligentă de tip Internet of Things, câștigătoarea la nivel național a celei de-a doua ediţii a competiţiei internaţionale Business Wall of Fame

Telekom Romania anunţă câştigătorul din România al celei de-a doua ediţii a competiţiei internaţionale „Business Wall of Fame” inițiate de grupul  Deutsche Telekom: PARKING+PLUS, o soluţie de parcare inteligentă în oraşele supra-aglomerate. Desemnată ca fiind cea mai bună soluţie Internet of Things din România, aceasta va intra în portofoliul dedicat companiilor și va beneficia de o campanie naţională de promovare în valoare de până la  30.000 de Euro, dezvoltată de Telekom Romania. 

Dezvoltat de PITECHAPPS S.R.L, în cadrul cluster-ului CLUJ IT, începând cu anul 2014, conceptul propune o nouă abordare a serviciilor de parcare, cu accent pe oferirea de informaţii referitoare la disponibilitatea locurilor de parcare, metode alternative de plată cu telefonul, dar mai ales gestiunea flexibilă de lungă şi scurtă durată a accesului în parcările securizate, atât pentru segmentul corporate (gestiune acces angajaţi, colaboratori, vizitatori, participanţi evenimente), cât şi pentru cel rezidenţial.

„În zilele noastre, şoferii se confruntă cu tot mai multe probleme atunci când vine vorba de parcare, precum timpul pierdut în căutarea unui loc liber . PARKING+PLUS este un ecosistem inovativ de aplicaţii web, mobile şi hardware ce permite identificarea în timp real a celor mai apropiate locuri de parcare, precum şi rezervarea şi plata acestora de pe telefonul mobil şi accesul rapid în aceste spaţii. Mai mult, utilizatorii îşi pot înscrie pe platformă propriile spaţii de parcare şi le pot oferi spre închiriere pe timp de noapte sau în weekend. Suntem convinși că soluția noastră poate fi implementată cu succes nu numai în România, cât și în orice altă țară în care situația parcărilor poate fi optimizată”, a declarat Cristian Ureche, Head of Product PARKING+PLUS.  

De asemenea, competiţia premiază compania-suporteră a soluției câștigătoare care a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia. Astfel, ACIBADEM Romania, parte a unui grup de spitale private din Turcia, va beneficia de expunere în cadrul unei campanii de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.

„Business Wall of Fame nu este doar o competiţie, este o oportunitate pentru ca dezvoltatorii de soluţii Internet of Things să-şi pună în valoare creativitatea şi totodată să propună soluții eficiente  și inovatoare pentru afacerile clientilor noștri. Şi anul acesta România a fost foarte bine reprezentată la nivel internațional, fapt care confirmă că există un potențial local semnificativ de inovație  și pentru soluțiile de tip Internet of Things, unul dintre motoarele importante pentru dezvoltarea afacerilor în viitor“, a precizat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.

A doua ediţie a competiţiei „Business Wall of Fame” s-a derulat în România și în alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia). În total, peste 200 de dezvoltatori de soluţii IoT au trimis aplicaţii şi 160 de soluţii au fost acceptate şi încărcate pe platforma competiţiei wallofbusiness.com. Soluţiile înscrise provin din industrii diverse, precum transporturi, servicii, comerț, logistică, clădiri/ oraşe inteligente. Peste 42.000 de utilizatori din cele opt ţări participante în competiţie au votat pentru soluţia favorită, ajutând astfel experţii din juriile naționale să aleagă cele mai bune soluţii IoT din fiecare țară.

Mai mult, juriul va acorda în perioada următoare un premiu special pentru cea mai bună soluție Internet of Things la nivel internațional, pe care Deutsche Telekom o va include în portofoliul celor 8 țări participante în concurs. De asemenea, dezvoltatorul ei va participa alături de Deutsche Telekom la un târg de profil, beneficiind de promovare în valoare de 10.000 euro. 

Pentru a afla mai multe despre câştigătorii naţionali şi internaţionali sau mai multe informaţii despre concurs, participare, votare, termeni şi conditii, vă rugăm să vizitaţi: www.wallofbusiness.ro.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul