OMNILOGIC devine VAD pentru soluţiile Alcatel-Lucent Enterprise în România

02 iulie 2015

OMNILOGIC, jucător important pe piaţa de Distribuţie cu Valoare Adăugată în domeniul IT&C din România şi regiunea Adriatică, a semnat un parteneriat pentru a deveni distribuitor cu valoare adăugată al soluţiilor Alcatel-Lucent Enterprise (ALE).

OMNILOGIC, jucător important pe piaţa de Distribuţie cu Valoare Adăugată în domeniul IT&C din România şi regiunea Adriatică, a semnat un parteneriat pentru a deveni distribuitor cu valoare adăugată al soluţiilor Alcatel-Lucent Enterprise (ALE).

În cadrul acestui nou parteneriat, Omnilogic va oferi un pachet complet de soluţii de voce, de comunicaţii unificate şi reţelistică de date aparţinând Alcatel-Lucent Enterprise pentru a da posibilitatea întreprinderilor din România să implementeze o infrastructura adecvată în vederea sprijinirii dezvoltării lor, să ofere angajaţilor o experienţă personalizată conexă şi, de asemenea, să obţină rezultate comerciale palpabile.

În calitate de distribuitor cu valoare adăugată, OMNILOGIC va contribui de asemenea la consolidarea poziţiei pe piaţă a soluţiilor Alcatel-Lucent Enterprise sprijinind partenerii din canalul de distributie printr-o gamă largă  de servicii cum ar fi asistenţă în vânzări indirecte şi prevânzări, linie de asistenţă telefonică în servicii şi programe de formare în vânzări. 

Parteneriatul dintre cele două societăţi consolidează angajamentul OMNILOGIC de a furniza tehnologii de talie mondială pentru întreprinderile din România. Întrucât cererea de tehnologii pentru infrastructura de comunicaţii şi reţelistică din România este în creştere, parteneriatul consolidează poziţia pe piaţă a OMNILOGIC  pentru a contribui la obţinerea succesului în afaceri şi în acelaşi timp pentru a sprijini strategia ALE de a se extinde la nivel naţional.

OMNILOGIC este un important distribuitor cu valoare adăugată de produse IT & C, produse de supraveghere şi securitate, echipamente pentru audio şi video conferinţe, inclusiv echipamente şi software pentru pieţele SMB şi de tip Enterprise. OMNILOGIC va oferi soluţiile de voce şi reţelistică ale ALE partenerilor de afaceri ale acesteia.

Declaraţii:

Dna Vali Gaitan, Regional Sales Director, OMNILOGIC:

“Acest parteneriat ne va permite să furnizăm o gamă mai largă de servicii partenerilor noştri de afaceri. Dorim să ne extindem activitatea în România consolidându-ne oferta de soluţii de vârf în domeniul comunicaţiilor şi reţelisticii. Omnilogic este un distribuitor cu o bază solidă şi receptivă de reselleri.

Dl. Gabriel Marin, Director General, OMNILOGIC:

“OMNILOGIC este în pas cu tehnologiile emergente şi se dedică furnizării de soluţii inovatoare, echipamente noi şi aplicaţii conexe, certificării şi formării acreditate pentru a deservi mai bine resellerii şi partenerii de afaceri.  Timp de peste 22 de ani, OMNILOGIC şi-a construit reputaţia ca parter de distribuţie cu valoare adăugată dedicat succesului clienţilor noştri. Cultura noastră privind serviciile de asistenţă pentru clienţi constituie ‘un model foarte receptiv şi interactiv’ conceput să atragă parteneri de afaceri, ajutându-i pe aceştia să atingă succesul mai rapid. “

Dl. Bogdan Mircea Ciobanu, Country Sales Manager România, Alcatel-Lucent Enterprise:

“În prezent, industriile IT şi Telecom au legături din ce în ce mai strânse oferind soluţii tot mai puternice livrate în beneficiul utilizatorului final. Credem cu tărie că, o dată cu noul nostru parteneriat cu Omnilogic, soluţiile Alcatel-Lucent Enterprise precum Converged Campus Networks, Intelligent Fabric, Unified Communication & Collaboration, Cloud Communication combinate cu o experienţă solidă în domeniul IT, pot crea un mediu competitiv de afaceri în România.”

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward