One-on-one networking: Viitorul business-ului in eCommerce

19 Mar 2019

Piata de eCommerce nu a fost nicicand mai dinamica si mai capricioasa in materie de preferinte ale consumatorului, climat social sau economic, trenduri pornite din nevoi sau contra curentului. La nivel international, se pune accent pe dezvoltare, pe extindere catre piete emergente si flexibilitate in abordarea clientilor diferiti cultural.

One-on-one networking: Viitorul business-ului in eCommerce

Mediul digital ne-a schimbat perceptia asupra realitatii si, de multe ori, preferam sa luam decizii de business printr-un simplu click. Dincolo de scopul comun pe care il ai cu interlocutorul, e placuta experienta de a afla noutati din industrie sau oportunitati pe care poate le-ai neglijat pana atunci.

„ In goana dupa cifre si profit, niciun grafic de Facebook sau AdWords nu va putea depasi vreodata interactiunea umana atunci cand discutam despre networking si parteneriate care sa dezvolte industrii, idei performante si dezvoltare in comert electronic.”, declara organizatorii evenimentului de comert electronic TeCOMM.

Beneficiile networking-ului in mediul de eCommerce

TeCOMM (10 aprilie, Marriot JW Grand Hotel*****) este evenimentul care ajuta profesionistii in eCommerce sa se mentina up-to-date cu tot ce se schimba in industrie, sa invete din greselile celorlalti, sa-si pitch-uiasca brandul unui investitor sau de ce nu, sa se partenerieze cu start-up-uri despre care cred ca au potential de dezvoltare.

Deopotriva arta si stiinta, networking-ul 1-1 ajuta antreprenorii sa creasca credibilitatea brandului, ii implica in discutii cu leaderii industriei si creeaza un mediu de dezvoltare pentru profesionistii nou intrati pe aceasta piata.

In final, relatiile de business nu se bazeaza doar pe schimbul de mail-uri dintr-o zi de miercuri, ci pe conexiunea umana si pe capacitatea de a gasi solutii pentru scop comun: cresterea unei industrii, educarea unui public devenit client si alinierea pietei relativ tinere la standarde internationale. Leaderii de la varful industriei stiu ca cel mai eficient mod de a dezvolta relatii e sa se comporte cu fiecare client in parte ca si cum s-ar adresa intregii industrii.

Brella – interactiune umana cu obiective clare

TeCOMM implementeaza in premiera pentru Romania – Brella, platforma intuitiva de networking. Daca te-ai inscris la TeCOMM, te invitam sa:

Inscrierile continua pe site-ul oficial al evenimentului: http://bit.ly/eCommercemadepersonal  

TeCOMM – eveniment marca Libero Events, contribuie anual la dezvoltarea industriei de comert electronic si reuneste proprietarii de magazine online si furnizorii de servicii din Europa de Est. Accentul cade mereu pe noutate si pe inovatie, pe gasirea de solutii personalizate, pe crearea si consolidarea relatiilor de business. Partenerii care sustin impreuna cu TeCOMM industria de comert electronic sunt: Retargeting.biz, Netopia, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul