Oracle anunță lansarea Oracle Dedicated Region Cloud@Customer

09 Jul 2020

Prima soluție completă de tip Cloud@Customer din industrie ce include toate serviciile Oracle de cloud public, inclusiv Oracle Autonomous Database și SaaS Applications și care este disponibilă în centrele de date ale clienților

Oracle anunță lansarea Oracle Dedicated Region Cloud@Customer

Prețul începe de la 500.000 $ pe lună, o mică parte din ceea ce ar trebui să plătească clientul pentru o regiune dedicată așa cum ar putea fi oferită de alți furnizori

Ca răspuns la cererile clienților, Oracle anunță lansarea Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, prima regiune cloud din industrie dedicată exclusiv unui client, gestionată complet, ce include toate serviciile Oracle de cloud de a doua generație, inclusiv Oracle Autonomous Database și aplicațiile cloud. Soluția este destinată centrelor de date ale clienților, la un preț începând de la 500.000 $ pe lună. Află mai multe detalii aici.

Cu această ofertă, companiile obțin exact același set complet de servicii moderne de cloud, API-uri, SLA-uri de top, niveluri ridicate de securitate așa cum sunt în regiunile publice de cloud Oracle doar că acum le au și în propriile centre de date, toate la un raport performanță – preț extrem de avantajos. Acest lucru este ideal pentru companiile puternic reglementate sau concentrate pe securitate, care trebuie să îndeplinească cerințele de latență și de rezidență a datelor, să reducă costurile operaționale și să modernizeze aplicațiile vechi.

În ultimii ani, migrarea organizațiilor către public cloud a devenit o practică din ce în ce mai utilizată pe măsură ce companiile au înțeles beneficiile economice și agilitatea oferită de cloud computing. Cu toate acestea, majoritatea companiilor se așteaptă să gestioneze în continuare o parte din volumul de lucru prin intermediul centrelor de date proprii. Acest aspect a condus la o cerere crescută din partea clienților pentru o arhitectură hibridă, în care aceleași servicii, aceeași funcționalitate și portabilitatea ușoară a aplicațiilor să existe între mediile cloud publice și cele locale. Până în prezent, nu a existat nicio soluție care să reușească să elimine decalajul dintre cloud și mediile locale. Alternativele de tip Cloud@Customer de la alți furnizori de cloud oferă doar un set limitat din serviciile disponibile în regiunile de cloud public. Odata cu acest anunț, Oracle pune la dispoziție toate cele peste 50 de serviciile de cloud și în mediul on-premise, astfel încât companiile să poată utiliza serviciile de cloud Oracle oriunde au nevoie – în cloud sau on-premise prin Cloud@Customer.

“Clienții ne-au spus că își doresc experiența completă a unui cloud public local, inclusiv accesul la toate serviciile cloud Oracle, pentru a-și putea rula cele mai importante aplicații și sisteme IT”, a declarat Clay Magouyrk, Vicepreședinte Executiv Dezvoltare – Oracle Cloud Infrastructure. “Cu Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, companiile pot utiliza toate serviciile noastre cloud de ultima generație, inclusiv baze de date autonome, în centrele de date proprii. Competitorii noștri nu pot oferi clienților o regiune de cloud dedicată comparabilă si care să funcționeze on-premise”.

Oracle Dedicated Region Cloud@Customer include capabilități complete de gestionare și acces la noi funcționalități în momentul în care acestea devin disponibile în cloud-ul public Oracle. În plus, oferă o izolare completă a datelor clienților, inclusiv a tuturor operațiilor de tip API, care rămân locale în centrele de date ale clienților și asigură cel mai înalt nivel de securitate. În plus, Oracle Dedicated Region Cloud@Customer este certificat să ruleze nativ aplicațiile Oracle Cloud, inclusiv aplicațiile Oracle Fusion Cloud (Cloud ERP, Cloud HCM, Cloud SCM, și Cloud CX), ceea ce îl face o experiență cloud complet integrată local. Clienții plătesc numai pentru serviciile pe care le consumă la același preț redus oferit în regiunile de cloud publice Oracle.

„Odată cu lansarea regiunii dedicate Cloud@Customer, Oracle furnizează o parte din experiența sa din cloud-ul public în centrele de date ale clienților fără schimbări de preț sau capabilități” a declarat Deepak Mohan, Director de Cercetare IDC. „Această opțiune reprezintă o direcție nouă pentru furnizorii publici de cloud, care, de-a lungul timpul, au oferit soluții limitate din pachetul lor complet de cloud public. Oracle Dedicated Region Cloud@Customer aduce toate avantajele Oracle Cloud Infrastructure și Oracle Fusion SaaS Applications în centrele de date ale clienților, aici fiind incluse peste 50 de servicii. Aceasta reunește capabilitățile serviciilor publice de cloud cu beneficiile de conformitate, latență și co-locare oferit de un mediu on-premise – putând schimba regulile jocului în ceea ce privește eforturile de transformare digitală la scară largă ale companiilor”.
Organizațiile globale adoptă Oracle Dedicated Region Cloud@Customer

„Cu Oracle Dedicated Region Cloud@Customer putem utiliza Oracle Exadata ca și serviciu de cloud și să obținem o agilitate superioară, precum extinderea fără constrângeri tehnice dar menținând totodată o disponibilitate ridicată la același nivel precum o soluție on-premise” a declarat Tomoshiro Takemoto, Senior Corporate Managing Director, NRI. „Fiind construit în centrul nostru de date, nu doar că ne permite să furnizăm raportul SOC2 bazat pe standardele de securitate japoneză în industria financiara, dar ne permite și să accesăm o scară mai largă de servicii și instrumente cloud oferite de Oracle și să creștem în continuare valoarea serviciilor oferite clienților noștri. Bazându-ne pe Oracle pentru a opera un mediu local de tip Cloud@Customer, o să reușim să investim mai multe resurse în transformarea noastră digitală.”

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul