Pauzele lungi si dese... vor fi urmarite de companii cu Nexus Locator

10 martie 2014

I-ai spus șefului tău că întâlnirea de afaceri s-a prelungit pentru a face o plimbare prin piață după cumpărăturile zilnice? Sau că vei participa la conferința de presă care începe mâine dimineață la ora 8, doar pentru a mai lenevi puțin în pat înainte să pleci spre birou? Ei bine, s-ar putea să te prindă cu mâța-n sac fiindcă te-ai abătut de la hot spot-urile setate!

I-ai spus șefului tău că întâlnirea de afaceri s-a prelungit pentru a face o plimbare prin piață după cumpărăturile zilnice? Sau că vei participa la conferința de presă care începe mâine dimineață la ora 8, doar pentru a mai lenevi puțin în pat înainte să pleci spre birou? Ei bine, s-ar putea să te prindă cu mâța-n sac fiindcă te-ai abătut de la hot spot-urile setate!

Dacă angajații mai reușeau să fure câteva minute din timpul de lucru în teren pentru interesele personale, de acum conducerea companiilor va putea vedea tot ce mișcă fiecare, cu aplicația Nexus Locator pentru sistemele de operare Android. Aplicația va fi lansată luna viitoare, la cel mai important târg internațional din domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor, CeBIT 2014 (10-14 martie, Hanovra, Germania).

Cum funcționează?

Cu ajutorul aplicației Nexus Locator, instalată pe telefonul de serviciu, sunt transmise date către sistemul Nexus GPS Tracking, care concepe rapoarte de monitorizare și informează persoanele autorizate de „plimbările” fiecărui angajat. Sunt înregistrate în timp real viteza de deplasare, perioadele de staționare sau traseul parcurs într-un interval de timp, precum și atingerea punctelor de interes pentru companie (hot spots). Marja de eroare a înregistrărilor este de până la 5 metri. Aplicația nici nu necesită conexiune permanentă la rețeaua GSM. Există opțiunea de a înregistra datele în telefon pentru a fi trimise la server atunci când dispozitivul este conectat la o rețea WiFi. Cele mai importante funcții sunt: (1) ultima locatie (2) sumarul de activitate (3) alarmă viteză (4) alarmă la pornire (5) alarmă la oprire și (6) alarmă de accident.

Care sunt avantajele?

În primul rând, crește siguranța angajaților care au activități în zone cu acces dificil sau în zone izolate unde se pot rătăci, dar și posibilitatea de a se interveni în timp util în caz de accident. De asemenea, companiile obțin o perspectivă amplă asupra productivității angajaților. Astfel, costurile sunt reduse, timpului de lucru este optimizat, iar numărul de ore suplimentare scade.

Contul de pe gpstracking.ro poate fi accesat de supervizori de pe laptop, tabletă sau telefon mobil. Avantajul este monitorizarea în același cont și a vehiculelor și a telefoanelor, în cazul companiilor care mai folosesc serviciul de tracking pentru flota auto. Prin intermediul acestei soluții simple, ușor de implementat, companiile vor avea un control ferm asupra resurselor umane și auto, iar munca de teren va fi mai puțin stresantă pentru angajați, chiar dacă pauzele vor fi mai puține.

Aplicația Android poate fi descărcată gratuit de pe Google Play Store!

Despre Nexus Electronics SRL

Nexus Electronics SRL este o companie românească cu expertiză în dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operaționale ale companiilor. Fondată în 2006, compania este unul dintre cei mai importanti jucători pe piața de sisteme de monitorizare și are în momentul de față în portofoliu două produse apreciate la nivel internațional: Nexus GPS Tracking - un sistem de monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule și Zimplu CRM - o aplicație competitivă pentru managementul relațiilor cu clienții. Succesul obținut se datorează profesionalismului, seriozității și flexibilității cu care echipa Nexus tratează orice solicitare din partea Clienților. Tot sub umbrela Nexus Electronics intră Nexus Telematics și Perpeton.

Nexus Electronics SRL

Nexus Electronics SRL

Nexus Electronics SRL a fost fondata in anul 2006, in Bucuresti, Romania. Activitatea principala a companiei o constituie dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale ale companiilor.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Enigma 365

Aflati cum este utilizat timpul de lucru Datorita sistemului complet de raportare oferit de Enigma veti putea accesa date cuprinzatoare, care va vor ajuta sa intelegeti modul in care angajatii dumneavoastra isi gestioneaza timpul in fata calculatorului.   Indrumati oamenii spre cresterea productivitatii Majoritatea persoanelor au acces la internet de la birou. Internetul este un i...

Citește tot arrow_forward
Zimplu CRM

Zimplu CRM – lansat de Compania Nexus Electronics inca din anul 2011, incearca sa rezolve una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta organizatiile in relatia cu sistemele CRM si anume utilitatea acestora. Multe companii se lovesc de o interfata greoaie sau de multe servicii ale sistemelor care sunt inutile pentru activitatea companiei, de aceea multe firme mar...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.Solicitările și Condițiile Inițiale.Înaintea introducerii sistemului de management al documentelor (DMS), DocuWare, departamentul de a...

Citește tot arrow_forward

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Atacatorul poate porni camerele video de la distanță și obține imagini live din locuințele în care sunt amplasate și le poate da diverse comenzi. Modelul este suficient de bine vândut pentru a stârni interesul criminalilor informatici, aplicația de instalare a camerei fiind descărcată de peste 100.000 de utilizatori, doar din magazinul Google Play. Cercetările Bitdefend...

Citește tot arrow_forward

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul sistemului de management al depozitului de la Senior Software. Cel mai mare producator de produse din peste din tara a implementat sistemul WMS pentru a gestiona cele doua depozite de produse congelate de tip drive-in, cu o capacitate de 5.400 de paleti si cele doua spatii clasice de depozitare cu o capacitate de 1.600 de paleti....

Citește tot arrow_forward