Persoanele care folosesc des mijloace de transport în orașe au așteptări mai mari de la călătoriile lor

16 Jul 2015

Cel mai nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab analizează experiențele persoanelor care folosesc des atât mijloacele de transport în comun, cât și mașinile personale pentru a se deplasa în unele din cele mai mari și importante orașe din lume: Londra, New York, Shanghai și Sao Paulo.

Persoanele care folosesc des mijloace de transport în orașe au așteptări mai mari de la călătoriile lor

Cel mai nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab analizează experiențele persoanelor care folosesc des atât mijloacele de transport în comun, cât și mașinile personale pentru a se deplasa în unele din cele mai mari și importante orașe din lume: Londra, New York, Shanghai și Sao Paulo.

Studiul explorează și atitudinile acestora față de eficiența soluțiilor IT&C dedicate rețelelor de transport.

În general, timpul pierdut petrecut în orice mijloace de transport este perceput ca fiind plictisitor și neproductiv. Mai mult decât atât, 47% dintre toate persoanele participante la studiu consideră că pierd peste 9 ore pe săptămână în mijloace de transport.

„Săptămânal, la nivel global, consumatorii petrec cu 20% mai mult timp în mijloace de transport decât desfășurând activități de relaxare sau socializare”, spune Radhika Jade, Senior Researcher, Ericsson. „Astfel, ei percep conectivitatea ca fiind o necesitate atunci când se află în orice mijloace de transport, dar această nevoie nu este satisfăcută de către furnizorii de servicii de transport. Informațiile neactualizate și disparate, sistemele vechi de taxare a biletelor, cât și ineficiența gestionării problemelor legate de aglomerația din orașe, constituie factori care contribuie la disconfortul călătorilor.”

Raportul surprinde atât așteptările, cât și nivelul de satisfacție al consumatorilor legat de acoperirea soluțiilor IT&C în toate formele de transport urban, atât public, cât și personal, incluzând autobuze, metrou, taxiuri și autovehicule personale. Astfel, la nivel global, 55% dintre călători sunt nemulțumiți de acoperirea serviciilor de telecomunicații în mers, iar 66% sunt nesatisfăcuți de acoperirea serviciile de streaming video.

Studiul relevă și faptul că persoanele care își utilizează smartphone-ul aproape oriunde au sentimentul că sunt în pas cu tehnologia, spre deosebire de industria de transport, despre care cred că nu a reușit încă să se adapteze. În același timp, 82% și 79% dintre persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, respectiv New York, utilizează aplicații mobile dedicate pentru a-și planifica mai eficient călătoriile.

„Călătorii vor informații legate de călătoria lor în timp real”, afirmă Radhika Jade, Senior Researcher, Ericsson. „Printre cerințele lor se numără conectivitatea permanentă și aplicațiile cât mai personalizate pentru a-i ajuta să-și planifice călătoriile mult mai ușor, cât și pentru a câștiga mai mult timp pentru alte activități.”

Întregul raport poate fi accesat la adresa: http://www.ericsson.com/res/docs/2015/consumerlab/ericsson-consumerlab-commuters-expect-more.pdf

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul