Primele echipamente fiscale cu posibilitate de upgrade, disponibile in oferta Magister Software

06 Dec 2017

Piata de retail autohtona deja freamata in asteptarea schimbarilor legislative anuntate. Conform ultimelor decizii ale Guvernului, la 1 iunie 2018, casele de marcat cu jurnal electronic vor deveni obligatorii pentru firmele mijlocii şi mari, iar de la 1 august 2018, si pentru cele mici.

Primele echipamente fiscale cu posibilitate de upgrade, disponibile in oferta Magister Software

Pentru a veni in sprijinul clientilor sai, Magister Software a dezvoltat, in colaborare cu producatorii autohtoni de echipamente fiscale, primul pachet fiscal complet, produs integral in Romania si adaptat normelor metodologice aprobate recent prin HG Nr 804/2017.

Construita pornind de la noua versiune SmartCash POS 6, solutia propusa este omologata pentru distributie pe baza vechii legislatii a caselor de marcat, in doua variante si include deja mare parte din functionalitatile solicitate de noua legislatie.

Noua oferta Magister permite tuturor utilizatorilor SmartCash de a-si achizitiona de acum noile modele de case de marcat, beneficiind de firmware upgrade, in momentul reomologarii pe baza noii legislatii. Astfel, investitia noilor clienti in echipamentul fiscal este protejata, acestia urmand a-l folosi in continuare, cu modificari minore, si dupa lansarea oficiala pe piata a noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic.

Avand in vedere termenul strans stabilit de Guvern pentru inlocuirea vechilor case de marcat cu modele noi, achizitionarea din timp a noilor modele de imprimante fiscale si a solutiilor software compatibile, oferite de Magister Software si reteaua sa nationala de parteneri certificati, reprezinta o prioritate pentru toti retailerii care doresc sa evite aglomerarea preconizata pentru jumatatea anului viitor, in conditiile in care schimbarile legislative vor fi obligatorii pentru desfasurarea activitatii in retail.

Actualizarea la cea mai noua versiune SmartCash POS este disponibila în mod gratuit pentru toti utilizatorii cu abonamente valabile la sistemul de actualizari al platformei.

Furnizorii de solutii specializate pentru retail avertizeaza ca numarul ridicat al instalarilor intr-un timp relativ redus poate reprezenta un factor major de risc pentru comercianti si le recomanda acestora sa se pregateasca din vreme, alegand case de marcat fiscale, cu posibilitate de upgrade.

Despre SmartCash Retail Management System

Suita SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister Software, este, în prezent, cea mai raspândită platformă software pentru retail din România. Platforma se adresează atat comercianților independenți, furnizorilor de produse și servicii din HoReCa, precum și rețelelor comerciale cu un număr mare de unități, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială. www.smartcash.ro

 

Înființată în anul 2002, compania Magister s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și integrator de soluții informatice pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al magazinelor și lanțurilor de retail.

În cei 20 de ani de activitate, Magister a contribuit la dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din comerțul românesc.

Compania are acoperire națională, prin rețeaua sa de parteneri certificați, evaluați și licențiați anual în cadrul programului de perfecționare profesională Partener Certificat Magister.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul