ProfiCircle lanseaza in premiera pentru companiile din Romania un nou tip de marketplace - Market Network, dedicat achizitiilor de rafturi industriale si echipamente comerciale

09 martie 2020

Proficircle lanseaza in Martie un nou tip de marketplace - Market Network, dedicat companiilor ce vor sa-si doteze afacerea cu rafturi si echipamente de ridicat pentru depozite, precum si mobilier pentru magazine si birouri.

ProfiCircle lanseaza in premiera pentru companiile din Romania un nou tip de marketplace - Market Network, dedicat achizitiilor de rafturi industriale si echipamente comerciale

Dezvoltarea platformei a pornit de la nevoia de a digitaliza industria echipamentelor comerciale, o piata care la nivel global este estimata la 350 miliarde USD. In ultimii 10 ani au aparut un numar semnificativ  de platforme online, care in mare parte sunt dedicate segmentului  B2C, precum Uber sau Airbnb. In spatiul B2B, in special SMB si Mid-Market, nu exista platforme sau solutii care sa rapunda cerintelor pietei. In prezent tranzactiile dintre companii in acest domeniu se realizeaza in aceeasi maniera ca acum 30 de ani, cu mici exceptii.

ProfiCircle este primul one-stop-shop SaaS Market Network.

Practic, prin intermediul platformei , o companie poate sa faca achizitiile pentru proiecte de amenajari cu rafturi si echipamente pentru depozite sau mobilier pentru magazine si birouri intr-o maniera facila si rapida.

De cele mai multe ori, cand vorbim de acest tip de achizitie, vorbim si de un proces lung, consumator de timp si de resurse. Pentru o astfel de achizitie se aloca un angajat, care adesea nu are specializarea necesara pentru a gestiona un astfel de proiect. Acesta este nevoit sa culeaga informatii de la colegii din varii departamente, sa trimita cereri de oferta catre mai multi potentiali furnizori pe care trebuie sa ii sune si cu care trebuie sa se intalneasca. Fiecare furnizor creaza propriul proiect, in functie de echipamentele pe care le vinde si ulterior, clientul trebuie sa compare si sa aleaga. Intregul proces de obtinere si selectie a ofertelor poate dura luni si mai mult, de foarte multe ori, clientul primeste oferte care nu sunt in raport cu nevoile companiei.

Prin intermediul platformei durata procesului pana la aprobarea ofertei de achizitie se limiteaza la zile, fata de luni.

Prin platforma, clientul primeste suport in realizarea RFP-ului si proiectul realizat gratuit de ingineri specializati. Oferta de pret este cu pana la 20% mai mica iar timpul alocat intregului proces de achizitie este de 4 ori mai mic  fata de achizitia intr-o maniera „traditionala”. Clientul poate primi oferte de finantare pentru achizitii de tip leasing, inchiriere sau plata amanata si beneficiaza de  

Clientii ProfiCircle sunt producatori diversi, distribuitori de bunuri, magazine online si fizice, lanturi de retail ce doresc sa-si doteze depozitele si, in speta, companii care doresc sa isi mobileze spatiile de birouri.

„In platforma sunt inregistrati furnizori si producatori de rafturi si echipamente comerciale de top atat din Romania, cat si din comunitatea europeana, dar si furnizori de servicii de montaj, mentenanta, institutii de finantare si companii de asigurari, transportatori, companii care ofera solutii software pentru depozit sau magazin. Selectia acestora a reprezentat un proces riguros, o analiza amanuntita a produselor si a serviciilor acestora. Am pus accentul pe calitate, pe certificarile detinute, dar si pe experienta acestora si pe termenele de livrare.” Ana-Maria Pascu, Customer Development Manager, ProfiCircle

Interfata platformei cu care lucreaza clientul este simpla si prietenoasa, desi in spatele acesteia, pe langa limbaje de programare complexe, platforma utilizeaza tehnologii precum blockchain, machine learning, split-payments si escrow.

Faptul ca in cadrul companiilor pe care le targetam factorii de decizie sunt millenials, obisnuiti sa foloseasca tehnologia pentru a eficientiza procesele de business,  ne convinge ca modul in care se fac achizitiile in prezent nu reprezinta viitorul.

„Misiunea noastra este sa schimbam modul in care sa fac achizitiile pentru astfel de proiecte prin digitalizarea unei industrii vechi, ce inregistreaza o crestere anuala de aproximativ 10%. Obiectivul final este lansarea platformei in toate tarile din UE, America de Nord si Asia,  ceea ce presupune ca in cativa ani sa devenim inca una dintre companiile romanesti ce ofera inovatii la nivel global.”Eduard Danicliuc, Co-Fondator ProfiCircle.
Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

DSV lansează o soluție e-commerce pentru companiile medii

DSV lansează e-commerce Solutions, un nou serviciu dedicate companiilor de dimensiuni medii ce integrează întreaga suită de soluții logistice de care un magazin online are nevoie – depozitare, automatizare, soluții IT și de fulfillment – în depozite scalabile, cu mai mulți utilizatori.

Citește tot arrow_forward

Mark Zuckerberg anunță Facebook Shops, o nouă funcționalitate ce va ajuta magazinele mici să vândă produsele pe Facebook și Instagram

În 2016, Facebook lansa Marketplace-urile, o zonă dedicată vânzării online prin platforma de Social Media, doi ani mai târziu Instagram anunță implementarea soluției dedicate de shopping, abandonată la scurt timp după, iar anul trecut aceeași platformă anunță aplicația de shopping cu check-out direct din aplicația mobilă. Acum, Facebook anunță pasul următor....

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward