Proiectul romanesc GREEN in finala prestigiosului concurs European IT & Software Excellence Awards

13 februarie 2014

In cadrul concursului European IT & Software Excellence Awards 2014 proiectul GREEN, destinat persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca in strainatate, s-a calificat printre finalisti la categoria „Information & Document Management”.

Proiectul romanesc GREEN in finala prestigiosului concurs European IT & Software Excellence Awards

In cadrul concursului European IT & Software Excellence Awards 2014 proiectul GREEN, destinat persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca in strainatate, s-a calificat printre finalisti la categoria „Information & Document Management”. Proiectul a fost realizat in intregime cu know-how si tehnologie romaneasca, fiind implementat la Agentia Nationala pentru Ocuparea fortei de Munca (ANOFM), in parteneriat cu SIVECO Romania.

GREEN, a carui denumire completa este „Gestionarea eficienta a resurselor in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor oferite persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, dar si de economisire a resurselor naturale”, foloseste un sistem informatic performant pentru managementul documentelor bazat pe produsul SIVADOC, creat de SIVECO Romania. Proiectul are la baza un contract semnat de ANOFM care a fost finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, contract nr POSDRU/94/4.1/S/61173.

SIVADOC este un sistem informatic performant pentru managementul documentelor si al fluxurilor de lucru. Acesta permite gestiunea centralizata a documentelor, generarea de documente pe baza de sabloane si transmiterea automata pe fluxuri de lucru. Utilizatorii pot accesa foarte rapid informatii actualizate privind stadiul documentelor, pot stabili termene limita in functie de tipul documentelor si pot primi alerte privind activitatile in derulare. Pentru arhivarea documentelor, sistemul permite scanarea si organizarea arhivei de documente, inclusiv prin utilizarea codurilor de bare.

Solutia de management a documentelor este in prezent utilizata la nivel national in cele 48 de agentii ANOFM (41 de judete, sediul Agentiei Nationale si sase agentii locale) pentru serviciul EURES (EURopean Employment Services), in procesul migratiei fortei de munca in strainatate. Proiectul a adus, de asemenea, rezultate la nivel local, ajutand angajatii ANOFM sa creeze foarte rapid arhiva electronica cu documentele furnizate de catre cetatenii care aplica pentru un loc de munca in strainatate. Utilizatorii apreciaza ca sistemul creste eficienta muncii lor si este un instrument usor de utilizat pentru activitatile de zi cu zi.

„Proiectul GREEN a contribuit la eficientizarea activitatilor din cadrul ANOFM si a imbunatatit organizarea, controlul documentelor si al informatiilor utilizate de catre serviciul EURES. Colaborarea extraordinara a intregii echipe a asigurat implementarea cu succes a proiectului la nivel national”, a declarat Irina Persa, Manager de proiect, ANOFM.

ANOFM a beneficiat, conform proiectului, de dispozitive multi-functionale, infrastructura hardware si servicii de implementare software. Pentru utilizarea sistemului informatic bazat pe produsul SIVADOC, personalul ANOFM a avut parte de instruire si asistenta tehnica. Prin livrarea sistemului de management al documentelor si de gestionare a fluxurilor de lucru, proiectul GREEN este considerat o initiativa de mediu "verde", deoarece ajuta la reducerea consumului de resurse naturale pentru gestiunea documentelor.

„Produsul SIVADOC pentru managementul documentelor care a stat la baza solutiei tehnice din proiectul GREEN rezolva rapid si eficient problemele privind versionarea, organizarea, transmiterea pe fluxul de aprobare si arhivarea tuturor documentelor din cadrul organizatiei. SIVECO Romania participa prin acest proiect si la micsorarea costurilor pentru ANOFM prin reducerea cantitatii de hartie, cu impact pozitiv asupra mediului”, a declarat Ionut Arsene, Manager de proiect, SIVECO Romania.

Compania SIVECO Romania are un istoric bogat legat de competitia European IT & Software Excellence Awards, fiind de 8 ori declarata castigatoare cu solutiile implementate pentru diversi beneficiari.

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania este liderul caselor romanesti de software si unul din liderii regionali de succes in domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment si eBusiness din Europa Centrala si de Est. Compania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost infiintata in 1992 si are, la nivel international, peste 1.000 de angajati.

Adresandu-se organizatiilor private si publice, SIVECO Romania s-a specializat in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare.

Solutiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale si imbunatatesc activitatea multor institutii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Sanatatii, Ministerul pentru Societatea Informationala, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Ministerul de Finante.

De-a lungul celor 22 de ani de existenta, compania si-a construit o reputatie solida, fiind recompensata cu peste 180 de premii interne si internationale.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco si www.linkedin.com/company/siveco-romania.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SIVECO Applications 2020

Soluţia integrată de tip Enterprise Application Suite - EAS, 100% adaptată cerinţelor de business şi legislative Bazat pe experienţa de 20 ani a companiei în dezvoltarea şi implementarea de soluţii IT complexe, SIVECO Applications  este sistemul EAS competitiv la nivel internaţional, ce oferă companiilor un control integrat al activităţii şi proceselor, în deplină...

Citește tot arrow_forward
AeL

Platformă de predare/învăţare şi management al conţinutului educaţional multimedia AeL – platformă completă de eLearning Bazată pe principii educaţionale moderne, AeL este o platformă modernă de instruire şi gestiune a conţinutului educaţional, dedicată instituţiilor de învăţământ şi corporaţiilor. Cui se adresează AeL este un sistem pr...

Citește tot arrow_forward
SIVADOC

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat. Beneficiarii direcţi ai îmbunătăţirii fluxurilor interne ...

Citește tot arrow_forward
Portal

SIVECO Romania facilitează transparenţa şi comunicarea prin intermediul soluţiilor informatice moderne de Portal Web. Soluţiile de tip Portal dezvoltate de SIVECO Romania se bazează pe tehnologii de ultimă oră şi pe aplicaţii software personalizate. Platforma de portal SIVECO furnizează clienţilor: o soluţie robustă pentru portaluri şi website-uri de prezentare de orice dim...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Bitdefender: O vulnerabilitate severă în procesoare Intel permite sustragerea datelor utilizatorilor

Noua vulnerabilitate exploatează carențe critice în modul de funcționare a procesoarelor moderne și este imposibil de reparat de către producător.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward