Rapoarte gratuite pentru magazinele online. Află mai multe la TeCOMM!

01 octombrie 2014

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Rapoarte gratuite pentru magazinele online. Află mai multe la TeCOMM!

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Un lucru deosebit de important şi accesibil tuturor deţinătorilor de magazine online este analiza. Analizarea permanentă a magazinului tău poate fi aspectul care va face diferenţa dintre excelenţă şi faliment. Din fericire, Google Analytics vine în sprijinul magazinelor online punându-le la dispoziţie o nouă funcţionalitate cu ajutorul căreia pot fi realizate rapoarte avansate fără implicarea unor costuri.

Claudiu Murariu se alătură speakerilor de la TeCOMM pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, una din ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics.

Dacă până acum rapoartele avansate de ecommerce erau disponibile doar companiilor cu bugete considerabile pentru tool-uri de web analytics avansate, acum toate aceste unelte sunt disponibile gratuit oricărui magazin online, indiferent de dimensiune.

Noile rapoarte ajută proprietarii de magazine online să afle răspunsuri precum:

  • care sunt produsele cele mai vizualizate din magazinul online
  • ce produse sunt adăugate cel mai frecvent în coşul de cumpărături
  • care este impactul preţului/categoriei produsului sau oricărui alt element asupra ratei de abandon
  • care sunt canalele de marketing ce generează cele mai multe charge-backuri

Murariu va analiza împreună cu audienţa TeCOMM o implementare de enhanced ecommerce pentru a descoperi care sunt provocările unei astfel de implementări, avantajele, dar şi capcanele aferente.

Un alt workshop dedicat funcţionalităţilor Google Analytics este From clicks to profits: maximizing profitable conversions susţinut de Radu Stoica, Analytical Lead la Google România. Radu este marketer online specializat pe search marketing şi biddable media cu o experienţă de peste 6 ani în realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii şi mari din diferite domenii (telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce etc).                                                                                     

TeCOMM este un eveniment de referinţă pentru piaţa de ecommerce din Transilvania, aflându-se la cea de-a patra ediţie în Cluj-Napoca, în data de 30-31 octombrie. În data de 6 noiembrie va avea loc o primă ediţie în Iaşi, alături de comunitatea magazinelor online din zona Moldovei, iar în primăvara anului 2015 va avea loc o primă ediţie a evenimentului în Timişoara.

TeCOMM is powered by Cargus. Gold Partners: Fan Courier, Mediatic

Susţinut de Chic Ville, Euro GSM şi Okian.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Peste un sfert (27,7%) dintre factori decidenți din domeniul IT din România spun că autorii nu au lăsat nicio urmă în cadrul ultimului atac asupra organizației lor

Citește tot arrow_forward

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Explozia numărului de dispozitive inteligente poate aduce în casele utilizatorilor gadgeturi cu probleme severe de securitate informatică. Specialiștii de la Bitdefender au identificat recent o serie de vulnerabilități în camera de supraveghere Guardzilla, un model extrem de popular pe piață și vândut la un preț convenabil, folosit pentru monitorizarea locuinței. Caren...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward