Rapoarte gratuite pentru magazinele online. Află mai multe la TeCOMM!

01 octombrie 2014

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Rapoarte gratuite pentru magazinele online. Află mai multe la TeCOMM!

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Un lucru deosebit de important şi accesibil tuturor deţinătorilor de magazine online este analiza. Analizarea permanentă a magazinului tău poate fi aspectul care va face diferenţa dintre excelenţă şi faliment. Din fericire, Google Analytics vine în sprijinul magazinelor online punându-le la dispoziţie o nouă funcţionalitate cu ajutorul căreia pot fi realizate rapoarte avansate fără implicarea unor costuri.

Claudiu Murariu se alătură speakerilor de la TeCOMM pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, una din ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics.

Dacă până acum rapoartele avansate de ecommerce erau disponibile doar companiilor cu bugete considerabile pentru tool-uri de web analytics avansate, acum toate aceste unelte sunt disponibile gratuit oricărui magazin online, indiferent de dimensiune.

Noile rapoarte ajută proprietarii de magazine online să afle răspunsuri precum:

  • care sunt produsele cele mai vizualizate din magazinul online
  • ce produse sunt adăugate cel mai frecvent în coşul de cumpărături
  • care este impactul preţului/categoriei produsului sau oricărui alt element asupra ratei de abandon
  • care sunt canalele de marketing ce generează cele mai multe charge-backuri

Murariu va analiza împreună cu audienţa TeCOMM o implementare de enhanced ecommerce pentru a descoperi care sunt provocările unei astfel de implementări, avantajele, dar şi capcanele aferente.

Un alt workshop dedicat funcţionalităţilor Google Analytics este From clicks to profits: maximizing profitable conversions susţinut de Radu Stoica, Analytical Lead la Google România. Radu este marketer online specializat pe search marketing şi biddable media cu o experienţă de peste 6 ani în realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii şi mari din diferite domenii (telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce etc).                                                                                     

TeCOMM este un eveniment de referinţă pentru piaţa de ecommerce din Transilvania, aflându-se la cea de-a patra ediţie în Cluj-Napoca, în data de 30-31 octombrie. În data de 6 noiembrie va avea loc o primă ediţie în Iaşi, alături de comunitatea magazinelor online din zona Moldovei, iar în primăvara anului 2015 va avea loc o primă ediţie a evenimentului în Timişoara.

TeCOMM is powered by Cargus. Gold Partners: Fan Courier, Mediatic

Susţinut de Chic Ville, Euro GSM şi Okian.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

România, cea mai afectată țară din lume de amenințarea informatică a momentului

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au descoperit o amenințare informatică agresivă care se ascunde pe dispozitivul infectat și are acces la toate datele personale ale victimei.Denumită Scranos, amenințarea se răspândește rapid la nivel global, cu activitate extrem de intensă în România, India, Brazilia, Franța, Italia și Indonezia. Scranos...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

“Mai multe studii recente ne arata ca antreprenorii, managerii si specialistii in resurse umane au ajuns sa petreaca prea mult timp pentru a rezolva procesele administrative, cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, si au prea putin timp disponibil pentru angajati si pentru problemele lor. Sunt statistici care spun ca, de exemplu, activitatile de salarizare si administra...

Citește tot arrow_forward