Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

22 noiembrie 2015

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Așadar, Bartosz Kotulski, Team Leader, SALESmanago și Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago le-au explicat participanților la eveniment intrumentele prin care pot automatiza fluxul activităților specifice de online marketing, beneficiind de o integrare extrem de utilă cu acțiunile departamentelor de vânzări, prin generarea de lead-uri și prin creșterea volumelor de vânzări.

De asemenea, participanții au avut acces la o serie de studii de caz reprezentative pentru tot ceea ce înseamnă accesarea instrumentelor facilitate de SalesManago:

  • Identificarea corectă a vizitatorilor din cadrul website-ului și capacitatea de a creiona profile și comportamente specifice, pe baza cărora pot fi create acțiuni de marketing sau campanii integrate
  • E-mail marketing, conținut dedicat pentru website-uri dinamice, Social Media
  • Crearea campaniilor integrate și personalizate, de tip multi-channel, în timp real
  • Managementul contactelor și al proceselor de generare a lead-urilor
  • Posibilitatea de integrare cu aplicații complexe, de tip ERP, CRM sau cu cele dedicate acțiunilor de call-center
  • Permite monitorizarea conversiilor și include un instrument de analiză a ROI

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre SalesManago

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la [email protected].

SALESmanago

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.  SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora. Pe baza datelor colectate...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward