Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

22 noiembrie 2015
Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.
Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

Așadar, Bartosz Kotulski, Team Leader, SALESmanago și Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago le-au explicat participanților la eveniment intrumentele prin care pot automatiza fluxul activităților specifice de online marketing, beneficiind de o integrare extrem de utilă cu acțiunile departamentelor de vânzări, prin generarea de lead-uri și prin creșterea volumelor de vânzări.

De asemenea, participanții au avut acces la o serie de studii de caz reprezentative pentru tot ceea ce înseamnă accesarea instrumentelor facilitate de SalesManago:

  • Identificarea corectă a vizitatorilor din cadrul website-ului și capacitatea de a creiona profile și comportamente specifice, pe baza cărora pot fi create acțiuni de marketing sau campanii integrate
  • E-mail marketing, conținut dedicat pentru website-uri dinamice, Social Media
  • Crearea campaniilor integrate și personalizate, de tip multi-channel, în timp real
  • Managementul contactelor și al proceselor de generare a lead-urilor
  • Posibilitatea de integrare cu aplicații complexe, de tip ERP, CRM sau cu cele dedicate acțiunilor de call-center
  • Permite monitorizarea conversiilor și include un instrument de analiză a ROI

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre SalesManago

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la marketing@softlead.ro.

SALESmanago

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.  SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul...

Care este tipul aplicației software de care compania dumneavoastră are nevoie?

1
2

alte articole it&c

Nivelul amenințărilor de Android este în creștere

G DATA a publicat statisticile pentru cel de-al treilea trimestru.  

citeste tot

MS Dynamics NAV 2013 – ultimul update pe platformă! Mulţumim MS Dynamics NAV 2013!

La începtul lunii noiembrie 2017 au fost publicate ultimele update-uri legate de MS Dynamics NAV 2013 şi MS Dynamics NAV 2013R2.

citeste tot

Climate Corporation își dezvoltă platorma digitală globală de top, dedicată agriculturii, intrând și pe piața din Europa

Platforma Climate FieldView™ va furniza fermierilor europeni tehnologii avansate, bazate pe analiza de date, pentru a crește în mod sustenabil productivitatea culturilor

citeste tot