Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

22 noiembrie 2015

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Reprezentanții SalesManago și-au dat întâlnire cu specialiștii în online marketing din România

Vineri, 20 noiembrie, Hotel K+K din București a găzduit prima interacțiune dintre reprezentanții companiei SalesManago și specialiștii în digital, prin evenimentul Marketing Automation Day.

Așadar, Bartosz Kotulski, Team Leader, SALESmanago și Marek Broda, Senior Product Manager, SALESmanago le-au explicat participanților la eveniment intrumentele prin care pot automatiza fluxul activităților specifice de online marketing, beneficiind de o integrare extrem de utilă cu acțiunile departamentelor de vânzări, prin generarea de lead-uri și prin creșterea volumelor de vânzări.

De asemenea, participanții au avut acces la o serie de studii de caz reprezentative pentru tot ceea ce înseamnă accesarea instrumentelor facilitate de SalesManago:

  • Identificarea corectă a vizitatorilor din cadrul website-ului și capacitatea de a creiona profile și comportamente specifice, pe baza cărora pot fi create acțiuni de marketing sau campanii integrate
  • E-mail marketing, conținut dedicat pentru website-uri dinamice, Social Media
  • Crearea campaniilor integrate și personalizate, de tip multi-channel, în timp real
  • Managementul contactelor și al proceselor de generare a lead-urilor
  • Posibilitatea de integrare cu aplicații complexe, de tip ERP, CRM sau cu cele dedicate acțiunilor de call-center
  • Permite monitorizarea conversiilor și include un instrument de analiză a ROI

Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.

Despre SalesManago

Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț sau un demo al aplicației la [email protected].

SALESmanago

Cel mai bun sistem de marketing automation din regiune, top 6 mondial, peste 4000 de clienti B2B, B2C, si Ecommerce din 40 de tari.  SALESmanago identifică persoanele şi companiile care vizitează site-ul tău/citesc mailurile tale, ulterior monitorizând şi analizând comportamentul online al acestora. Pe baza datelor colectate...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SALESmanago E-mail Marketing

Import contacte Creator responsiv de emailuri drag&drop Segmentare avansata Sistem de raspuns automat Statistici privind rata de deschidere si de click Numar nelimitat de trimiteri  Testare A/B/X Tests si test Spam  e-Mail Campaign Wizard

Citește tot arrow_forward
SALESmanago Marketing Automation

Pe baza datelor colectate sistemul realizează o segmentare automată şi iniţiază acţiuni automatizate de marketing pe toate canalele: oE-Mail Marketing & Newsletter (emailuri şi oferte cu conţinut dinamic) oConţinut dinamic personalizat pe site (banner, text, formulare) oMobile Channel (SMS, VMS, Mobile Apps) oRemarketing (Google, Facebook, RTB) oCall Center & Vânzări...

Citește tot arrow_forward
SALESmanago CRM

Managementul contactelor Segmentare avansata a contactelor Taskuri, note, remindere Sales Funnels Management Rapoarte de performanta a echipei de vanzari Rapoarte si analiza pentru Sales Funnels e-Mail Tracking pentru echipa de vanzari

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Experții Kaspersky Lab care investigau infrastructura cloud experimentală, creată pentru protezele bionice avansate, au identificat câteva probleme de securitate, necunoscute până acum, care ar fi putut permite unei terțe părți să acceseze, manipuleze, sustragă sau chiar să șteargă datele private ale utilizatorilor dispozitivelor. Aceste descoperiri au fost făcute cunoscut...

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky extinde cooperarea cu INTERPOL, în lupta comună împotriva infracționalității cibernetice

Compania globală de securitate IT Kaspersky și INTERPOL au semnat un nou acord pe cinci ani, de colaborare în lupta împotriva infracționalității cibernetice din toată lumea. Acesta este al doilea acord între cele două părți, primul fiind semnat în 2014.

Citește tot arrow_forward