Retargeting.Biz lansează push notifications, unul dintre cele mai atractive instrumente de comunicare online ale momentului

14 iulie 2017
Retargeting.Biz, un produs românesc care a devenit unul dintre cele mai utilizate tool-uri de marketing automat la nivel global, lansează push notifications.
Retargeting.Biz lansează push notifications, unul dintre cele mai atractive instrumente de comunicare online ale momentului

Așa cum și-a obișnuit utlizatorii, Retargeting.Biz îmbunătățește constant performanța software-ului și dezvoltă noi canale de comunicare pentru clienții săi, e-shops din întreaga lume.

În prezent, push notifications este unul dintre cele mai atractive și apreciate instrumente de marketing online. Acționează în timp real și contribuie la creșterea semnificativă a ratelor de conversie, permițând comunicarea instantă cu vizitatorii shop-urilor online.

“Pentru comercianți, una dintre cele mai dificile sarcini este viteza cu care se mișcă lucrurile. Preferințele și comportamentele clienților se modifică și ele constant, astfel că intrumentele și tacticile pe care ei le folosesc trebuie să se schimbe. Pentru clientii care folosesc deja Retargeting.Biz, activarea acestui instrument de marketing automat constă în simpla apăsare a unui buton, noi având grijă de toate celelalte detalii și setări. De asemenea, toate mesajele push trimise automat, pe baza unor algoritmi proprii, sau trimise manual, vor putea fi personalizate integral de clienții care utilizează aplicația noastră”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondatorul Retargeting.Biz.

Conform statisticilor, peste 60% dintre clienții care au optat pentru a primi notificări push de la magazinele online pe care le frecventează, au plasat cel puțin o comandă imediat ce au primit un mesaj relevant. Rata de deschidere prin push notifications este cuprinsă între 47-80%, comparativ cu 20-25% la email-uri.

Până de curând, notificările push erau folosite în special pentru aplicațiile mobile, dar începând cu anul 2015, acestea au prins teren și pe partea de site-uri web, iar anul trecut au început să fie folosite din ce în ce mai des ca instrument de marketing de către magazinele online.

“Tipurile de mesaje pe care le oferim out of the box clienților Retargeting sunt un feature complet nou și gândit special pentru magazinele online. Punem la dispoziția clienților 6 mesaje trimise automat, bazate pe comportamentul utilizatorilor: Cart abandonment, Product follow up, Category follow up, Bounce follow up, Cross selling sau Inactivity”, completează Rareș Bănescu.

Mai multe despre push notifications, AICI!

Care este tipul aplicației software de care compania dumneavoastră are nevoie?

1
2

alte articole it&c

GECAD NET intră în familia Bittnet și formează primul integrator IT de 10 milioane euro listat la bursă

22.09.2017

Bittnet anunță finalizarea tranzacției de preluare integrală a GECAD NET. Ambele companii sunt jucători semnificativi pe piața de IT din România. Odată cu această achiziție, Bittnet vizează dublarea cifrei de afaceri, până la 10 milioane de euro, dar și extinderea de șase ori a bazei de clienți.

citeste tot

Educatia digitală poate creşte competitivitatea industriei auto româneşti la nivelul Europei

21.09.2017

CENIT lansează centrul online de educaţie pentru ingineri

citeste tot

Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner – primii speakeri excepționali anunțați la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie

20.09.2017

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est – se va desfășura la București, în zilele de 14-15 noiembrie. Organizatorii au anunțat primii șapte speakeri care vor urca pe scena GPeC SUMMIT, trei dintre aceștia fiind capul de afiș al celor mai importante conferințe internaționale de profil, iar în toamnă se vor afla în România: Neil Patel, Amy Harrison și Oli Gardner.

citeste tot