Retargeting.Biz lansează push notifications, unul dintre cele mai atractive instrumente de comunicare online ale momentului

14 iulie 2017
Retargeting.Biz, un produs românesc care a devenit unul dintre cele mai utilizate tool-uri de marketing automat la nivel global, lansează push notifications.
Retargeting.Biz lansează push notifications, unul dintre cele mai atractive instrumente de comunicare online ale momentului

Așa cum și-a obișnuit utlizatorii, Retargeting.Biz îmbunătățește constant performanța software-ului și dezvoltă noi canale de comunicare pentru clienții săi, e-shops din întreaga lume.

În prezent, push notifications este unul dintre cele mai atractive și apreciate instrumente de marketing online. Acționează în timp real și contribuie la creșterea semnificativă a ratelor de conversie, permițând comunicarea instantă cu vizitatorii shop-urilor online.

“Pentru comercianți, una dintre cele mai dificile sarcini este viteza cu care se mișcă lucrurile. Preferințele și comportamentele clienților se modifică și ele constant, astfel că intrumentele și tacticile pe care ei le folosesc trebuie să se schimbe. Pentru clientii care folosesc deja Retargeting.Biz, activarea acestui instrument de marketing automat constă în simpla apăsare a unui buton, noi având grijă de toate celelalte detalii și setări. De asemenea, toate mesajele push trimise automat, pe baza unor algoritmi proprii, sau trimise manual, vor putea fi personalizate integral de clienții care utilizează aplicația noastră”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondatorul Retargeting.Biz.

Conform statisticilor, peste 60% dintre clienții care au optat pentru a primi notificări push de la magazinele online pe care le frecventează, au plasat cel puțin o comandă imediat ce au primit un mesaj relevant. Rata de deschidere prin push notifications este cuprinsă între 47-80%, comparativ cu 20-25% la email-uri.

Până de curând, notificările push erau folosite în special pentru aplicațiile mobile, dar începând cu anul 2015, acestea au prins teren și pe partea de site-uri web, iar anul trecut au început să fie folosite din ce în ce mai des ca instrument de marketing de către magazinele online.

“Tipurile de mesaje pe care le oferim out of the box clienților Retargeting sunt un feature complet nou și gândit special pentru magazinele online. Punem la dispoziția clienților 6 mesaje trimise automat, bazate pe comportamentul utilizatorilor: Cart abandonment, Product follow up, Category follow up, Bounce follow up, Cross selling sau Inactivity”, completează Rareș Bănescu.

Mai multe despre push notifications, AICI!

Care este tipul aplicației software de care compania dumneavoastră are nevoie?

1
2

alte articole it&c

Europe Code Week 2017: Inițiativa Meet and Code pentru ONG-uri de educație

24.07.2017

Meet and Code încurajează pregătirea copiiilor și a tinerilor pentru un viitor din ce în ce mai digitalizat și oferă finanțare în valoare de 300 EURO din costul de organizare al unui eveniment de programare desfășurat în cadrul Europe Code Week, între 7 și 22 octombrie 2017.

citeste tot

Kaspersky Lab aniversează 20 de ani de luptă împotriva infracționalității cibernetice

24.07.2017

În timpul celor 20 de ani de activitate, compania de securitate cibernetică Kaspersky Lab a asistat la transformarea misiunii unei singure persoane într-o luptă globală împotriva infracțiunilor cibernetice. În acest an, Kaspersky Lab urmărește să lanseze noi proiecte cheie, precum Kaspersky Security Cloud și sistemul de operare Kaspersky, pentru a ajuta companiile și utilizatorii individuali să se protejeze împotriva amenințărilor care evoluează constant.

citeste tot

DevXCamp- fii supererou în programare

24.07.2017

Din nevoia societății de specialiști în IT și din nevoia absolvenților de a cunoaște toate detaliile de care au nevoie pentru a concepe un proiect de la zero, doi tineri cu inițiativă, au dat startul unui proiect pentru a sprijini comunitatea. DevX a apărut din dorința de a oferi societății o schimbare.

citeste tot