RTB House revoluționează publicitatea online cu algoritmi deep learning

25 Oct 2017

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de retargetare de ultimă generație pentru zona de comerț online, a implementat recent algoritmi noi pentru estimări precise ale ratei de click (CTR). Aceștia permit o anticipare mai bună a click-urilor pe reclame, iar de aici rezultă un ROI (Return On Investment) mai mare al campaniilor publicitare. Această inovație poziționează RTB House drept unul dintre primii retargeteri care utilizează deep learning

RTB House revoluționează publicitatea online cu algoritmi deep learning

Creșterea ratelor de click fără eforturi suplimentare este visul oricărui marketer digital. O valoare CTR mare e unul dintre cei mai relevanți indici ai succesului unei campanii publicitare. Prin utilizarea tehnologiilor care anticipează comportamentul utilizatorului în funcție de activitățile anterioare și recomandă cea mai bună ofertă de produs, brandurile pot crește valorile CTR. Astfel, pot ajunge la cei mai relevanți potențiali clienți cu același buget alocat anterior.

Tehnologia bazată pe algoritmi deep learning folosită de RTB House constă în modele de procesare inspirate din mecanismele de funcționare ale creierului uman. Modelele de programare bazate pe rețelele neurale permit computerelor să învețe din datele observaționale într-un mod similar celui în care creierul uman învață din ceea ce experimentează și din datele colectate. RTB House utilizează această tehnologie pentru a contura mai clar potențialul de click al utilizatorului, fără să fie necesară expertiza umană.

Algoritmii implementați recent de RTB House permit anticiparea cu acuratețe a click-urilor date pe reclame. Numărul total de click-uri crește cu până la 16,5%, menținând aceleași limite de buget.

Estimarea ratei de click este a patra implementare majoră a algoritmilor de deep learning realizată de RTB House. Datorită unei abordări inovatoare, rata de click și algoritmii pentru determinarea probabilității de conversie pot crește performanța retargetingului cu până la 29%. Mai mult, recomandările făcute cu ajutorul tehnologiei deep learning cresc eficiența selecției produselor de către client cu până la 41% raportat la campaniile care nu folosesc această metodă.

Datorită schimbărilor la nivelul algoritmilor companiei, tehnologia de retargetare se bazează acum pe deep learning pentru toate nivelurile procesului de advertising. “Am lucrat la aceste inovații timp de un an și jumătate, actualizând constant soluția. Am ajuns în punctul în care 100% din algoritmii noștri se bazează pe componentele deep learning, ridicând nivelul de eficiență al clienților în activitatea online. Acordăm o atenție deosebită industriilor precum turismul, unde modelele de cumpărare sunt dinamice și greu de anticipat. În acest context, algoritmii susținuți de deep learning pot reacționa mai bine la nevoile utilizatorilor. E o îmbunătățire vastă, în raport cu alte metode folosite în mod obișnuit în retargeting“, a explicat Bartłomiej Romański, CTO RTB House.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul