S-a lansat softul SCIM 946 pentru institutiile bugetare

14 noiembrie 2013

Implementarea noilor standarde modificate impuse de sistemul de control managerial reglementat de ordinul 1649/2011 reprezinta una dintre cele mai mari provocari ale ultimilor ani pentru functionarii institutiilor publice.

Implementarea noilor standarde modificate impuse de sistemul de control managerial reglementat de ordinul 1649/2011 reprezinta una dintre cele mai mari provocari ale ultimilor ani pentru functionarii institutiilor publice.

Acestia sunt pusi in fata realizarii unei documentatii complete de aproape 2000 de pagini in cazul in care institutiile nu isi permit sa plateasca ajutorul unor consilieri de specialitate sau sa astepte perioada lunga de obtinere a livrarilor ce poate ajunge pana la jumatate de an. Pentru aceste probleme, www.ControlInternManagerial.ro ofera cea mai simpla si practica solutie.

Ce inseamna lansarea ControlInternManagerial.ro

Site-ul este dedicat in exclusivitate institutiilor statului care sunt puse in fata misiunii aproape imposibile de a realiza intreaga documentatie conform cerintelor Uniunii Europene prin implementarea a 25 de standarde ce formeaza noul sistem de control intern introdus in anul 2011 prin ordinul 1649/ 2011 ce inlocuieste OMFP 946/2005.

Este vorba de un volum aproape imposibil de munca pentru functionarii publici, iar www.ControlInternManagerial.ro s-a lansat exact cu scopul de a usura aceasta munca si a face posibila tranzitia intr-un mod cat mai rapid si mai simplu. In acest scop, site-ul pune la dispozitia institutiilor bugetare un software care scurteaza procesul de la cateva luni la doar cateva ore.

Soft-ul disponibil pe ControlInternManagerial.ro

Este vorba de softul SCIM 946, numit dupa numarul intial de ordin OMFP pe 2005. Acesta functioneaza sub forma unei serii de sabloane personalizabile, in care datele necesare pot fi setate sa se autocompleteze si care acopera toate cele 25 de standarde ale noului sistem de control intern managerial.

Softul este usor de folosit, cu o interfata intuitiva pe care orice functionar obisnuit cu lucrul pe calculator o poate invata rapid, soft ce face posibila incheierea unei munci care ar dura cateva luni in doar cateva ore pentru pretul de doar 1500 de euro.

Prin comparatie, in momentul actual singurele doua alternative la acest soft sunt fie apelarea la functionarii institutiei pentru a completa intreaga documentatie, situatie in care acestia nu se mai pot ocupa de indatoririle obisnuite, fie apelarea la consilieri. Consilierii distribuie aceeasi livrabila ca si softul, insa cu un termen cuprins intre 2-6 luni pentru sume cuprinse intre 15.000 lei si 50.000 lei. Este vorba de cheltuieli pe care nu toate institutiile bugetare si le pot permite.

Despre Ultra Vision

Compania Ultra Vision a lansat in 2013 site-ul www.ControlInternManagerial.ro cu scopul de a oferi o alternativa la serviciile prea scumpe si prea lente oferite de consultanti. In urma succesului inregistrat de soft-ul SCIM 946 de la lansare, in momentul actual se afla in proiectare versiuni pentru scoli si spitale ce vor deveni disponibile pana in primavara anului viitor.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

56% dintre organizațiile din România ar apela prima dată la furnizorul lor de securitate cibernetică, după un atac

Pe de altă parte, conștientizarea provocărilor cu care se confruntă investigatorii cibernetici în munca lor îi determină pe factorii decidenți din domeniul IT, din organizațiile din Europa, să înțeleagă nivelul de pregătire necesar pentru a le face față în fiecare zi, peste jumătate dintre participanți (51%, respectiv 56%, în România) declarâ...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

ERP – 15 Motive pentru care trebuie să achiziționezi un astfel de sistem

In cele ce urmeaza, dorim să evidențiem pe scurt cele mai importante 15 motive care ar trebui să determine decizia de implementare a unui sistem de tip ERP.1. CompetițiaAi ajuns cu mult efort, sacrificii, și desigur inspirație și creativitate unde ești acum cu firma ta.În decursul timpului te-ai confruntat sau cel puțin te-ai comparat cu concurența.Ei bine, implementarea unui siste...

Citește tot arrow_forward