SamMills Distribution își gestionează afacerea de 97 milioane RON cu soluțiile Senior Software

29 Jun 2015

SamMills Distribution, parte a grupului SamMills – liderul pieței de morărit, a ales soluțiile integrate ERP, SFA, WMS și Business Intelligence de la Senior Software. Compania urmărește astfel să își gestioneze mai eficient activitatea și să susțină creșterea accelerată a afacerii, ajunsă în prezent la peste 97 mil. RON.

SamMills Distribution își gestionează afacerea de 97 milioane RON cu soluțiile Senior Software

SamMills Distribution, parte a grupului SamMills – liderul pieței de morărit, a ales soluțiile integrate ERP, SFA, WMS și Business Intelligence de la Senior Software. Compania urmărește astfel să își gestioneze mai eficient activitatea și să susțină creșterea accelerată a afacerii, ajunsă în prezent la peste 97 mil. RON.

SamMills Distribution este o companie dezvoltată pe mai multe direcții: distribuție la nivel național a produselor de băcănie, food și non food, a produselor din carne, vânzarea și îmbutelierea apei pentru sisteme watercooler, vânzare de băuturi calde în sistem vending și oferire de soluții pentru HoReCa. Nu în ultimul rând, SamMills Distribution este singurul producător de tortilla chips din România. De-a lungul timpului compania a crescut constant, dovadă fiind faptul că în anul 2014 a înregistrat o cifră de afaceri cu 56% mai mare față de anul anterior, ajungând la 97 milioane de RON.

„Volumul mare de documente emise, lipsa opțiunii de a înregistra anumite date relevante pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sănătos și imposibilitatea generării unor rapoarte în timp real erau doar câteva dintre problemele cu care ne confruntam în momentul în care am decis să facem implementarea. Soluțiile informatice de la Senior Software ne-au convins că sunt ceea ce compania noastră are nevoie pentru a organiza activitatea tuturor departamentelor. Faptul că ne-au oferit acces la o soluție integrată a fost un aspect decisiv în luarea deciziei de colaborare.”  a declarat domnul Petronel Rus, Director GeneralSamMills Distribution.

În trecut compania utiliza mai multe sisteme neintegrate care nu au reușit să țină pasul cu nevoile actuale ale acesteia. În consecință, managerii au decis că este necesară implementarea unui pachet integrat de soluții software care să acopere toate componentele afacerii. Astfel, au ales sistemele de la Senior Software, respectiv  ERP - pentru managementul resurselor companiei, SFA - pentru automatizarea activităților agenților de vânzări, WMS - pentru managementul depozitelor și Business Intelligence - pentru analiză și raportare avansată. Unul dintre motivele pentru care managerii SamMills Distribution au decis să colaboreze cu Senior Software a fost feedback-ul pozitiv primit din piață.

În cadrul SamMills Distribution soluția SeniorERP va facilita, printre altele, transferul de date în timp real datorită modului său de lucru online. De asemenea, procesul de vânzare va fi îmbunătățit, prin integrarea acesteia cu aplicația mobilă SeniorSFA - care va oferi un control mai bun asupra activității agenților de vânzări. SeniorWMS va permite o gestionare corectă a mărfurilor din depozit, eliminarea erorilor apărute în procesul de pregătire a comenzilor și numai. În final, cu SeniorVisualBI – soluția Business Intelligence dezvoltată pe platforma Tableau Software, lider mondial în analiza datelor, managerii companiei vor coordona mai bine afacerea și vor putea monitoriza în timp real anumite aspecte care să îi ajute să ia decizii rapide, sigure și corecte.            

Compania SamMills Distribution a fost înființată în anul 1994 în Satu Mare și  face parte din grupul SamMills – liderul pieței de morărit, care a reușit să dezvolte o gamă largă de produse fără gluten, distribuite în peste 50 de țări din întreaga lume.

Senior Software este furnizor și dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondată în 2003, compania a realizat peste 500 de implementări de succes, utilizând cele mai noi tehnologii. Senior Software implementează sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce și Hardware. Compania își desfășoară activitatea în 5 locații din România (București, Constanța, Cluj, Iași, Timișoara), cu o echipă formată din circa 200 de angajați.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul