Școala de Vară Magister 2013: Seminarii gratuite pentru comercianții utilizatori SmartCash RMS

02 august 2013

Magister Software relansează Școala de Vară, seria de workshop-uri gratuite pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltate de companie.

Școala de Vară Magister 2013: Seminarii gratuite pentru comercianții utilizatori SmartCash RMS

Astfel, începând din 9 august 2013, în fiecare vineri din luna curentă, la sediul Magister din strada Wilhelm Filderman nr. 12, București, sunt așteptați operatori, șefi de magazin, manageri de rețele, precum și parteneri certificați ai companiei, firme care oferă servicii de implementare, service și training pentru soluțiile SmartCash RMS.

Prima ediție a Școlii de Vară Magister, din august 2012, s-a bucurat de mare succes în rândul utilizatorilor SmartCash, la cursuri participând angajați ai companiilor Cris-Tim, Vel Pitar, Agricola Bacău, Frey Wille, Magazinul de Accesorii și Mobilă, Clau & Ove, Conan Strong etc. Participanții au primit astfel informații direct de la specialiștii în suport tehnic ai Magister, iar la final li s-au înmânat certificate de atestare a cunoștințelor dobândite în cadrul Școlii de Vară.

Pentru ediția de anul acesta, Magister Software invită îndeosebi utilizatorii care au trecut de curând de la platforma Softmentor la SmartCash RMS. În contextul perioadei de acomodare pe care aceștia au traversat-o de la implementarea noii soluții, workshop-urile Școlii de Vară sunt prilejul ideal pentru aprofundarea cunoștințelor și depășirea eventualelor dificultăți în utilizarea la parametri optimi a platformei SmartCash RMS.

În aceeași măsură sunt bineveniți și colaboratorii Magister, parteneri certificati sau în curs de certificare. Aceștia au început în primăvara aceasta un amplu program de specializare în servicii de implementare, suport tehnic și training pentru soluțiile SmartCash și, cu ocazia Școlii de Vară, au posibilitatea de a-și perfecționa aptitudinile dobândite în procesul de învățare.

Tema întâlnirilor este una deschisă, participanții fiind încurajați să propună subiecte inspirate din activitatea lor cotidiană în retail. Magister propune următoarea tematică pentru cele patru workshop-uri:

  • Comanda internă de la POS;
  • Factura fiscală în format complet pe bon;
  • Noi servicii de plată la POS, în premieră în România, prin SmartCash POS;
  • Vânzarea fracționată;
  • O monitorizare mai eficientă a plăților efectuate cu cardul;
  • Automatizarea vânzării prin facturare în regim cash & carry;
  • Controlul anulărilor de bon cu SmartCash Shop;
  • Modificarea automată a prețurilor de vânzare;
  • SmartCash Everywhere;
  • Stocul și încasările în timp real pentru rețele de magazine;
  • Analize de stoc și încasări în timp real pentru rețele de magazine;
  • Scenarii de utilizare SmartCash RMS în regim cash & carry;
  • Direcții de dezvoltare a platformei SmartCash RMS în anul următor;
  • Sesiune de discuții libere.

Școala de Vară Magister se deschide oficial vineri, 9 august 2013, la ora 10:00. Workshop-urile sunt gratuite, au o durată de 3 ore și se adresează unui nivel de cunoștințe mediu.

Întrucât numărul de locuri este limitat, este obligatorie confirmarea prezenței la următoarele date de contact:

Tel: 031.8210150;

Fax: 031.8220041;

E-mail: [email protected]

Despre SmartCash Retail Management System

Implementată în peste 5000 de magazine și numărând o comunitate de peste 30.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister, este, în prezent, cea mai răspândită platformă software pentru retail din România. Platforma se adresează atât comercianților independenți, cât și rețelelor cu un număr mediu și mare de magazine, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială.

Despre Magister Software

Înființată în 2002 și având capital integral românesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și furnizor de soluții la cheie pentru retail din România, specializându-se în comerțul de proximitate. În cei 11 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal în dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din retailul romanesc de proximitate, stabilind modele de business de referință pentru acest domeniu.

Adresa:

Str. Wilhelm Filderman nr.12, Sector 3, Bucuresti, 030866

Telefon:

031.821.01.50

Fax:

031.822.00.41

Call Center:

021.569.36.99

E-mail:

[email protected]

Website:

www.magister.ro www.smartcash.ro

Persoana de contact:

Stefania Moraru, Asistent PR & Marketing

E-mail:

[email protected]

Magister Software

Magister Software

Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 16 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltar...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

ERP – 15 Motive pentru care trebuie să achiziționezi un astfel de sistem

In cele ce urmeaza, dorim să evidențiem pe scurt cele mai importante 15 motive care ar trebui să determine decizia de implementare a unui sistem de tip ERP.1. CompetițiaAi ajuns cu mult efort, sacrificii, și desigur inspirație și creativitate unde ești acum cu firma ta.În decursul timpului te-ai confruntat sau cel puțin te-ai comparat cu concurența.Ei bine, implementarea unui siste...

Citește tot arrow_forward

Implementare abas ERP la SC Apulum SA Alba Iulia

Situatia initiala Aplicatii dezvoltate intern pentru Vânzari, Achizitii, Gestiune stocuri, Normare/Salarizare.Aplicatie separate (dezvoltata de furnizor local) pentru ContabilitateCele doua aplicatii nu erau conectate între ele, astfel ca datele se operau de doua ori.Situatia initiala Punct forte: se utiliza scanare etichete cu coduri de bara la intrarea în stoc a produselor fini...

Citește tot arrow_forward