Studiu de caz - Implementare sistem de management Big Data pentru producție muzicală

11 iulie 2019

Una dintre zonele de expertiză AROBS este cea de Cloud applications development for Enterprises, o parte importantă din divizia de Software Services. Un study case care descrie această expertiză privește un proiect global din industria muzicii.

Studiu de caz - Implementare sistem de management Big Data pentru producție muzicală

Muzica, și implicit industria muzicală, are un impact mare asupra vieții noastre de zi cu zi. A o influența a fost atât provocator cât și o sursă de mândrie pentru noi.

Împreună cu partenerii noștri am creat un sistem global de producție muzicală care au adus funcționalități de afaceri îmbunătățite și eficiență sporită. În plus, facilitează transformarea afacerii și centralizarea unor funcțiuni principale, ca managementul pieselor, contractelor, drepturilor de autor, a înregistrărilor, raporturilor.

Provocări

Provocarea a constat în înlocuirea unui sistem învechit cu probleme de centralizare și calitatea informației. Astfel, am scăzut timpul de procesare și îmbunătățit eficiența, gestionând date multi-terabyte.

La nivel de gestionare, cea mai mare provocare a fost cea de a armoniza munca dezvoltatorilor de pe continete diferite, în timpul procesului de dezvoltare. Pentru anumite etape speciale, aceștia au fost uniți pentru meeting-uri live.

Rezultatul a fost un sistem singular, de ultima generație, care a revoluționat industria muzicală.

Abordarea AROBS

Abordarea noastră s-a focusat pe cercetare intensivă, dat fiind faptul că nu am avut experiență anterioară în domeniul industriei muzicale. Împreună cu partenerul nostru, am ținut meetinguri în mod regulate analizând intensiv flow-urile specifice industriei. Am căutat punctele oarbe care ne-au permis îmbunătățiri semnificative.

Această abordare a transformat echipe de dezvoltatori în experți ai industriei. Astfel am crescut eficiența totală cu peste 18 ori.

Tehnologii

Dat fiind faptul că utilizatorii sunt în întreaga lume, sistemul creat trebuie să fie robust și foarte ușor de accesat. Astfel, echipa a folosit soluții cloud-native pe AWS.

Alte tehnologii folosite: Cloud Foundry, Elasticsearch, RabbitMQ, Angular, Node.JS, HTML5, CSS3, responsive design.

 Beneficii și impact

Sistemul creat:

  • Reduce timpul total necesar a noilor funcționalități de la 3 luni la 5 zile
  • Generează date pentru peste 2 milioane de pagini PDF în fiecare trimestru
  • Poate gestiona o creștere de 1+TB/an în date
  • Centralizează date pentru o raportare mai clară și mai rapidă
  • Răspunde mai rapid la nevoile utilizatorilor
  • Gestionează informațiilor de multi-terabyte într-un mod nemaîntâlnit în industria muzicală

AROBS Transilvania Software

Fondata in 1998, compania AROBS Transilvania Software si-a construit drumul catre o prezenta globala prin combinarea produselor si serviciilor cu expertiza de inalta calitate si inovarea continua. Acum 21 de ani, totul a inceput cu doar 10 dezvoltatori de software intr-un mic birou, intr-un apartament in Cluj-Napoca.In ultimii 21 de ani, AROBS Tran...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
OptimallWMS

Optimall Depozit este un sistem informatic care permite imbunatatirea performantelor companiilor prin automatizarea si eficientizarea activitatii de gestionare a depozitelor proprii. Reprezinta o solutie eficienta de gestionare a depozitelor si un instrument de  imbunatatire a serviciilor aduse clientilor prin reducerea timpului de administrare a comenzilor. Avantaje si beneficii OptimallW...

Citește tot arrow_forward
TrackGPS

TrackGPS Business este liderul pietei de monitorizare online flota auto, gestionare parc auto si management flota auto din Romania. Este destinata firmelor mici, mijlocii si mari care doresc sa-si eficientizeze activitatea prin reducerea costurilor cu flota auto. Utilizeaza cel mai avansat mecanism de control al costurilor: localizarea GPS si transmiterea de date prin GPRS (GSM). Aplicaţi...

Citește tot arrow_forward
OptimallSFA

OptimallSFA Android este un sistem informatic ce asigură automatizarea procesului de vânzare şi distribuţie. Se adreseaza companiilor cu reţea proprie de agenţi de vânzări care efectuează rute zilnice la clienţi pentru preluare comenzi. Agenţii de vânzări sunt echipaţi cu smartphone-uri sau tablete cu sistem de operare Android prin intermediul cărora transmit în...

Citește tot arrow_forward
Personal Tracker

Angajaţii tăi pleacă dimineaţa pe teren însă nu ai cum să-i verifici? Vrei să vezi ce şi cât au muncit? Chiar dacă e greu să monitorizezi activitatea angajaţilor de pe teren nu e imposibil! Cu ajutorul aplicaţiei de monitorizare Personal Tracker vezi în orice moment unde sunt angajaţii tăi, ce traseu au parcurs şi în ce interval de timp. Personal Tracker ...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward