SIVECO ajuta laboratoarele sa gestioneze deseurile periculoase

10 martie 2014

Aplicatia informatica dedicata Managementului Activitatilor de Laborator este parte integrata a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Ea sustine activitatea de testare chimica si mecanica in procesele de productie si cercetare, in cadrul activitatilor de laborator.

SIVECO ajuta laboratoarele sa gestioneze deseurile periculoase

Aplicatia informatica dedicata Managementului Activitatilor de Laborator este parte integrata a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Ea sustine activitatea de testare chimica si mecanica in procesele de productie si cercetare, in cadrul activitatilor de laborator.

Toate companiile avand ca obiect de activitate productia, de la medicamente pana la confectii metalice, precum si institutele de cercetare si proiectare au nevoie de sisteme informatice eficiente pentru a asigura distrugerea corecta a substantelor periculoase. In prezent, se constata tot mai frecvent probleme in gestionarea acestor tipuri de deseuri din cauza cresterii cantitatii si diversitatii lor. Implicit, asistam la sporirea impactului negativ tot mai pronuntat asupra mediului si sanatatii umane.

Raportarile la nivel centralizat privind utilizarea substantelor sunt gestionate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Agentia Nationala Antidrog (ANA) si de catre diferitele entitati de supraveghere. Transmiterea raportarilor se face usor si sigur cu ajutorul componentei din pachetul integrat SIVECO Applications 2020.

Utilizatorii aplicatiei sunt asistati de-a lungul intregului proces de laborator, de la inregistrarea probelor, pana la generarea buletinului de analiza si a raportului de incercari. Orice disfunctii care apar pe parcursul incercarilor de laborator sunt inregistrate in sistemul informatic si evidentiate in Buletinul de Analiza, oferind utilizatorilor indicii importante privind desfasurarea proceselor.

Programul este de ajutor si in privinta gestionarii substantelor periculoase ce urmeaza a fi distruse, ramase dupa analize. Dispunand de informatii centralizate, evidentiate de rapoartele detaliate generate de sistemul informatic, conducerea companiilor poate decide ridicarea si transportarea deseurile respective de catre firme specializate, pentru a fi neutralizate sau distruse, conform legislatiei in vigoare.

In plus, modulul pentru Managementul Activitatilor de Laborator, integrat cu celelate module ale sistemului ERP SIVECO Applications 2020 asigura validarea si interpretarea datelor economice si tehnice si genereaza rapoarte complexe necesare procesului decizional.

"Sistemul informatic pentru Managementul Activitatilor de Laborator – SIVECO Applications 2020 - are un impact urias, pe termen lung, in procesul de asigurare a calitatii activitatilor de catre organizatiile care gestioneaza substante periculoase, avand efecte pozitive asupra mediului inconjurator. Suntem preocupati constant sa realizam produse care imbunatatesc calitatea activitatii organizatiilor, atat in ceea ce priveste performantele economice dar si protectia resurselor de mediu si umane", declara Lacramioara Barseti, Directorul departmentului SIVECO Applications, SIVECO Romania.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward