SIVECO România lansează SIVADOC Lite, un soft performant care îmbunătățește procesele de business din cadrul organizațiilor

05 Oct 2017

Cu ajutorul ei, managerii dețin controlul permanent al afacerii lor și pot lua decizii bazate pe informații corecte și ușor accesibile

SIVECO România lansează SIVADOC Lite, un soft performant care îmbunătățește procesele de business din cadrul organizațiilor

SIVECO România lansează SIVADOC Lite, cea mai nouă soluție IT dedicată managementului eficient al documentelor.

Aplicația permite managerilor să gestioneze toate procesele din cadrul organizației, păstrează informațiile într-o ordine bine stabilită, digitizează documentele și asigură acces restricționat la ele. Cu SIVADOC Lite, managerii vor avea un control permanent a tot ceea ce se întâmplă în organizație cu impact pozitiv asupra deciziilor și, implicit, asupra afacerii.

Noutatea aplicației constă în transformarea modului de stocare și transmitere a informației în interiorul organizațiilor și este disponibilă la costuri accesibile întreprinderilor mici și mijlocii din România.

SIVADOC Lite este versiunea ușor de folosit a unui sistem digital care permite crearea, înregistrarea și gestionarea documentelor organizaționale. Având o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea și implementarea sistemelor de gestiune a documentelor, SIVECO a dovedit deja, prin versiunea SIVADOC, realizată pentru companii mari, utilitatea și eficacitatea acestei soluții în organizații importante din România.

Aplicația a fost dezvoltată pornind de la discuțiile directe cu manageri care au evidențiat ce au nevoie pentru a-și atinge obiective strategice, într-un mediu concurențial care se transformă permanent sub influența tehnologiilor digitale. Iată ce ne-au solicitat managerii:

SIVECO a transpus cerinţele lor într-un sistem care rezolvă cele mai dificile situații de business prin reducerea timpului petrecut cu găsirea documentelor, gestiunea centralizată a documentelor, securitate ridicată cu drepturi de acces doar pentru utilizatorii autorizaţi și generarea de raportări detaliate la nivelul organizației.

Aplicația asigură crearea, înregistrarea şi distribuirea documentelor în mod controlat, reunind următoarele componente: registratură electronică, fluxuri de documente, gestiune, căutare, scanare, formulare și rapoarte.

Prin implementarea acestei soluții de management al documentelor, procesele din cadrul firmei sunt mai ușor de monitorizat și de gestionat, ceea ce conduce la performanțe ridicate ale organizației.

Echipa SIVECO va fi prezentă cu SIVADOC Lite în cadrul evenimentului IM World 2017, care se desfășoară în perioada 4-5 octombrie la Romexpo, București. Managerii pot discuta cu echipa care a dezvoltat aplicația în fiecare zi a târgului, în cadrul standului nr. B14 din Pavilionul Central.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

Probabil mulți cunosc deja faimosul brand canadian „BlackBerry”. Compania a fost fondată în 1984 sub numele de Research In Motion (RIM) și este cunoscută în special pentru linia sa de smartphone-uri Blackberry, care au...

Citește articolul
Softlead

Ce este o aplicație software de Trasabilitate?

O aplicație software de trasabilitate este un instrument utilizat pentru a urmări și a gestiona mișcarea produselor și a materialelor prin lanțul de aprovizionare. Un caz comun de utilizare a unui software de trasabilitate este în...

Citește articolul