Smart Bill lansează versiunea cloud

11 iulie 2014

Smart Bill, cel mai utilizat program de facturare din România, a lansat recent versiunea cloud, deschizând astfel noi orizonturi clienţilor săi şi oferindu-le acestora posibilitatea de a-şi gestiona procesele de facturare şi de a avea acces la date oricând, de oriunde s-ar afla şi de pe orice dispozitiv cu acces la internet.

Smart Bill, cel mai utilizat program de facturare din România, a lansat recent versiunea cloud, deschizând astfel noi orizonturi clienţilor săi şi oferindu-le acestora posibilitatea de a-şi gestiona procesele de facturare şi de a avea acces la date oricând, de oriunde s-ar afla şi de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Mai multe detalii despre Smart Bill Cloud şi beneficiile companiilor care aleg să-l utilizeze sunt disponibile online la http://www.facturionline.ro

Înfiinţat în 2007 de Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţână, Smart Bill este astăzi cea mai apreciată soluţie de facturare de pe piaţa locală, lucru demonstrat de încrederea oferită companiei de cei peste 23.000 de clienţi, de la persoane fizice autorizate până la firme mari, instituţii sau persoane publice. Peste 250.000 de documente de facturare sunt emise lunar utilizând programul de facturare Smart Bill, iar valoarea totală a acestora depăşeşte un miliard de EUR anual.

Anul trecut, la un an după ce anunţa înfiinţarea unui Board of Advisors, Smart Bill a atras o investiţie în valoare de aproape 100.000 EUR de la Lucian Todea (Fondator ITNT şi business angel român), asigurând astfel o nouă direcţie strategică de dezvoltare a companiei.

Anul acesta, Smart Bill vine cu o nouă veste bună pentru clienţii săi: lansarea versiunii cloud transformă soluţia de facturare deja consacrată într-una de business şi aduce astfel avantaje sporite utilizatorilor. Faţă de versiunile anterioare, Smart Bill Cloud poate fi instalat şi pe dispozitive mobile cu Android şi iOs şi poate fi accesată direct din web browser, fără a fi necesară instalarea prealabilă a unui program. Toate aceste funcţionalităţi sunt interconectate şi sincronizate, putând fi utilizate simultan de către mai mulţi utilizatori din companie în timp ce datele sunt stocate într-o singură bază de date securizată în cloud.

La scurt timp după lansare, peste 2000 de utilizatori folosesc deja Smart Bill Cloud, iar fondatorii estimează că numărul acestora va creşte semnificativ în perioada care va urma. Smart Bill Cloud oferă utilizatorilor oportunitatea de a emite facturi, chitanţe, avize şi proforme în mai puţin de 30 de secunde, în timp ce modelele de chitanţe şi facturi personalizate disponibile în aplicaţie asigură profesionalismul şi calitatea documentelor. În plus, Smart Bill Cloud oferă utilizatorilor accces simultan la programul de facturare, de pe orice dispozitiv conectat la internet, telefon, laptop, tabletă sau desktop. Aceştia pot avea drepturi distincte în program, iar contabilul poate avea la rândul lui acces direct şi îşi poate prelua singur documentele.

Nu în ultimul rând Smart Bill cloud calculează în mod automat preţurile, cursul valutar şi TVA-ul, ajutând astfel utilizatorii să nu facă greşeli, în timp ce problema pierderii datelor este eliminată, Smart Bill Cloud fiind stocat pe servere securizate şi putând fi accesat oricând, de oriunde.

„Smart Bill Cloud reprezintă pentru facturare ceea ce Internetul a reprezentat pentru computere, ducând întregul proces la un alt nivel. Factura şi urmărirea încasărilor sunt în centrul proceselor de business ale oricărei afaceri, iar accesul la documente şi informaţii oricând, de oriunde şi de pe orice dispozitiv, reprezintă un atu uriaş pentru multe afaceri din România. În plus, datele acestora sunt păstrate în siguranţă pe un server online!”, a declarat Radu Hasan, Fondator şi CEO Smart Bill.

Smart Bill Cloud simplifică operaţiunile de zi cu zi ale întreprinderilor mici şi mijlocii, iar impactul acesteia nu a trecut neobservat numărându-se printre aplicaţiile finaliste în Business Wall of Fame, competiţie organizată de Romtelecom şi hub:raum care îşi propune să premieze cele mai bune aplicaţii de business. Câştigătorii concursului vor fi anunţaţi oficial pe data de 15 august, după încheierea perioadei de jurizare.

Intelligent IT

Intelligent IT

Cine Suntem Intelligent IT Sibiu este o companie romaneasca specializata in dezvoltarea de produse software si oferirea de solutii web profesionale. Principalul nostru focus este sa dezvoltam un produs, care sa rezolve nevoi importante de business ale clientilor nostri intr-un mod care sa-i incante.   Smart Bill este cel mai popu...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Smart Bill Facturare

Peste 26.000 de firme garanteaza ca ati gasit cel mai apreciat program de facturare din Romania. Smart Bill va aduce beneficii uriase fata de: orice alt program de facturare, facturi tipizate, in excel sau word. Facilitati si Avantaje Smart Bill Facturare: Emite: Facturi, Chitante, Avize, Proforme Facilitati esentiale pentru facturare Programul de facturi inva...

Citește tot arrow_forward
Smart Bill Gestiune

Smart Bill Gestiune este cel mai practic si usor de utilizat program de gestiune. Produsele Smart Bill sunt utilizate de peste 26.000 de firme si PFA din Romania. Program Gestiune Stocuri conform Cod Fiscal 2015 Intuitivitate si Mare Usurinta in Utilizare Smart Bill este probabil cel mai placut si usor de utilizat program de gestiune si facturare. Exact Facilitatile de c...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

“Mai multe studii recente ne arata ca antreprenorii, managerii si specialistii in resurse umane au ajuns sa petreaca prea mult timp pentru a rezolva procesele administrative, cum ar fi salarizarea si administrarea de personal, si au prea putin timp disponibil pentru angajati si pentru problemele lor. Sunt statistici care spun ca, de exemplu, activitatile de salarizare si administra...

Citește tot arrow_forward